Tussenas

Forumindex Forums Modellen Kadett Tussenas

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269972
    G1zm0
      Lid sinds:
      18 May 2009

      Hey opelfans,

      Sinds een week heb ik een C2 kadett 1.2s coupe automatic uit 1978 kunnen bemachtigen. Zit wat werk aan, maar wat wil je met een auto van bijna 37 jaar oud.

      Heb hem net even op de brug gehad en de remmen afgesteld want die deden helemaal niets meer. Nu kan ik weer remmen.
      Toen kwamen we erachter dat de “tussenaslager?” eruit ligt en de aandrijfstang lekker ligt te rammelen en slecht het vermogen over te brengen. (Hebben hem naar de garage gesleept vanwege de remmen). Wat is wijsheid om een nieuwe lager te tussen te zetten?

      Gr,
      Marvin

      Edit:
      http://mmdronten.nl/onderstel-stuurdelen/aandrijving/cardanas-rubber-ophanging/3980035923/cardanaslager-10-12/” onclick=”window.open(this.href);return false;
      Dit wellicht wat ik nodig hebt? Anders iemand idee welke andere soort auto ik het zou kunnen zoeken.

      #18268385
      Ghanz
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 July 2005

        nieuw lager en rubber.. rubber is ook vast stuk

        #18268386
        G1zm0
          Lid sinds:
          18 May 2009

          Tot nu toe nog geen ander onderdeel kunnen vinden dan deze. Iemand die kan vertellen of dit het onderdeel is dat ik nodig heb?

          #18268387
          G1zm0
            Lid sinds:
            18 May 2009

            Andere as ertussen gezet, dat scheelde al een hoop.
            Bleek de bakolie ook nog eens op te zijn. Daar nieuwe in gegoten (moet nog litertje bij) maar rijd als een zonnetje nu!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.