Turbo voor gsi waar te vinden.

Forumindex Forums Modellen Corsa Turbo voor gsi waar te vinden.

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213319
    chefke1989
      Lid sinds:
      3 June 2008

      Hallo

      Ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in een turbo voor een Corsa b gsitje nu weet ik dat dbilas ze levert maar vind ze erg prijzen.
      Ik weet dat honza een tijd geleden ook een setje te koop had en die was een stuk goedkoper iemand misschien een idee wie nog meer zon kitje levert of is eventueel samenstellen van de onderdelen ook een optie.??

      Verder kan ik ook nergens op internet een turbospruitstuk vinden is die eventueel ook zelf te maken door een spruitstuk van een andere merk auto te pakken en dan de flens van men gsi spruitstuk eraan te lassen.??
      Ik hoor graag wat mogelijkheden.
      :thumbup

      #17539825
      sjoerdie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 September 2005

        dit is een terrein waar je heeeeeel veel voor uit moet zoeken.

        ik heb zelf ook een turbo op een c20ne gebouwd, komt meer bij kijken dan je denkt.

        en al helemaal als je het heel wil houden en er dagelijks mee wil gaan rijden.

        gebruik hier de zoekfunctie en je word al heel veel wijzer.

        en dan is er natuurlijk nog google:D

        #17539826
        freek corsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 December 2004

          Ja dat kan, maar dan moet je wel weten wat je aan het doen bent.

          #17539827
          chefke1989
            Lid sinds:
            3 June 2008

            Ik heb iemand bij me in de buurt wonen die er veel mee bezig is. hij rijd zelf een impreza heeft ie laatst ook net de boel van vervangen en is ook vaak met skylines en supra’s bezig ter reparatie enzv.dus daar laat ik men boel installeren alleen moet ik zelf een kit zoeken. heb al heel veel op google gekeken maar kan er niks op vinden voor een b gsitje

            #17539828
            youri_corsa_gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 April 2006

              Anders moet je hier eens kijke, je kan van alles samenstellen. Veel dingen kan je ook apart ergens anders kopen waarschijnlijk, misschien wel goed koper. Maar dat moet je zelf even uitzoeken.

              http://www.hg-motorsport.de/shop/product_info.php?info=p11494_-Turbo-Individual-Kit–Opel-X14XE-C16-X16XE-Motoren.html

              #17539829
              chefke1989
                Lid sinds:
                3 June 2008

                Hey dank je voor deze site.

                #17539830
                corsaboy
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  maar die persoon doet dingen aan motoren die al geblazen zijn. Dat is wel wat anders dan een atmo motor ombouwen naar vul druk.

                  Maar goed, hg heeft idd leuk spul, maar denk nou niet dat je voor 1800 euro klaar bent…

                  Want geld gaat hard als je het goed wilt aanpakken.
                  Zelf vind ik de dbilas kit wel netjes helemaal aangezien er een remap bij zit van je ecu wat noodzakelijk is.

                  #17539831
                  Hacula
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 January 2008

                    Lijkt me dus goedkoper om meteen voor een C20LET te gaan? Genoeg over te vinden, is er voor gemaakt dus minder kans op brokken en nog meer vermogen ook.

                    #17539832
                    sjoerdie
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 September 2005

                      een c20let…

                      dan kom je aan reviseren toe, hebben allemaal veel gelopen nu.

                      Of je koopt een echt goede, evt met garantie, en je betaalt je scheel.

                      nog niet gesproken over de ombouwset, en bijbehorende kosten.

                      #17539833
                      chefke1989
                        Lid sinds:
                        3 June 2008

                        Het lijkt me wel fun om een turbo op een 1.6gsi te hebben is een keer wat anders ik ga me er eerst verder in verdiepen om het gelijk goed aan te pakken bedankt voor jullie tips mensen.

                        #17539834
                        J
                          Lid sinds:
                          14 June 2005

                          Weet waar je aan begint, ik had zo’n set op mijn x16xe tigra.
                          Leuk maar kost een hoop en dan nog niet gesproken over het onderhoud.
                          Turbokit met spruitstuk
                          Custom uitlaat
                          Andere inlaat
                          Andere computer
                          Intercooler, siliconenslangen en rvs buizen
                          oliecooler enz
                          Turbodruk kan je niet ver opvoeren of je moet ook andere zuigers enz nemen ik had bijna 170 pk eruit en 250 aan koppel

                          #17539835
                          sjoerdie
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            19 September 2005

                            ik denk als je bijv zo een set voor een civis ofzo haalt ben je al een heel eind.

                            daar zit intercooler, buizen, turbo, spruitstuk.

                            spruitstuk daarvan is misschien aan te passen voor je eigen blokje.

                            is maar een idee

                            #17539836
                            Corsa_GSi
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              30 June 2004
                              #17539837
                              chefke1989
                                Lid sinds:
                                3 June 2008

                                wou deze even na boven halen heb een nieuwe auto gekocht de ouwe van bossa:thumbup met de dbilas turbo setup en moet zeggen rijd echt te gek heb wat foto’s die ik van bossa heb in het astra gedeelt.

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.