Forumindex › Forums › Techniek › Overige motor types › turbo op c14nz
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 september 2007 om 11:16 #17345820
Origineel gepost door corsaboy
Originally posted by mr-turbo
past een meerlaags van een z20let niet gewon op die motor ?? :hmmzz20let past niet op small block motoren en niet op de 8v motoren..
Verbind dan een olie en waterkanaal van de kop met elkaar door.. :thumbdown
……………….. :o dan zal ik die maar eens van de 18e afhalen…….waar ie een hele lange tijd op zit ….zelfs na de laatste revisie zit ie er nog op …
28 september 2007 om 16:26 #17345821o zal mijn bericht aanpassen, niet op de c20ne..
of 20seh..28 september 2007 om 21:30 #17345822Origineel gepost door corsaboy
o zal mijn bericht aanpassen, niet op de c20ne..
of 20seh..is nie nodig…maar vondt / vindt ‘t vreemd.want die onderblokkies zijn gelijk :hmmz
29 september 2007 om 15:38 #17345823ligt ook niet aan het onderblok ron..
ik heb gister ff gekeken hoe het zit..probleem zit um in de kop.
die klote olie toevoer wordt weer een stukje weg geleid.. hierdoor komt er dus een miniscuul klein spleetje tussen olie en waterkanaal van je kop..gvd haha
29 september 2007 om 15:38 #17345824ligt ook niet aan het onderblok ron..
ik heb gister ff gekeken hoe het zit..probleem zit um in de kop.
die klote olie toevoer wordt weer een stukje weg geleid.. hierdoor komt er dus een miniscuul klein spleetje tussen olie en waterkanaal van je kop..gvd haha
29 september 2007 om 23:04 #17345825k zal morgen eens kijken of ik nog een oude ergens heb rondzwerven en op een 18e koppie zetten..:hmmz
30 september 2007 om 16:12 #17345826Originally posted by Ronaldo
k zal morgen eens kijken of ik nog een oude ergens heb rondzwerven en op een 18e koppie zetten..:hmmzmaak me even een foto ron..
kan ik hem vergelijken met die van de 2.0 8v :thumbup30 september 2007 om 16:52 #17345827Origineel gepost door corsaboy
Originally posted by Ronaldo
k zal morgen eens kijken of ik nog een oude ergens heb rondzwerven en op een 18e koppie zetten..:hmmzmaak me even een foto ron..
kan ik hem vergelijken met die van de 2.0 8v :thumbupgeen tijd gehad vandaag …..rijden rijden en nog een rijden :P….strakkies weer ….inhuizen :cry
2 oktober 2007 om 08:40 #17345828Origineel gepost door corsaboy
Originally posted by mr-turbo
past een meerlaags van een z20let niet gewon op die motor ?? :hmmzz20let past niet op small block motoren en niet op de 8v motoren..
Verbind dan een olie en waterkanaal van de kop met elkaar door.. :thumbdown
een 2.0 is toch geen smallblock ??
ik meende dat op een onderblok van een 20seh vrij eenvoudig een c20xe kop is te plaatsen ?
2 oktober 2007 om 08:51 #1734582914nz is wel een small block vandaar mijn opmerking
de 2.0 onderblokken zijn aardig gelijk..maar er zijn een paar verschillen.. het grootste probleem is de kop en daarom past die pakking niet.. zal wel even een foto schieten..
9 oktober 2007 om 17:41 #17345830Origineel gepost door seh power
uit koper laten snidjen laseren.er zit verschil tussen een turbo ombouw voor de fun en een voor de dikke vette cijfers en heelhouden.
op marktplaats staat nu een halltech te koop waarmee je 2 extra injectoren aan kunt sturen.
dan kun je toch leuk turbo rijden op een mischien lage druk maargoed kijk is waar de meeste standaard turbo autos op draaien, dan ben je toch leuk bezig voor een paar spreekwoordelijke knaken.
heb hier ook nog spruitstuk , turbo en zovoorts liggen voor een fiesta stoterstangenkanon, maarja moek die eerst weer kopen;)
groeten
en bij welk bedrijf kan ik niet al te duur een koppakking uit laten laseren uit koper?
want ik krijg er niet veel gevonden eigenlijk :S
alvast bedankt !9 oktober 2007 om 18:07 #17345831ik ben nog steeds geen voorstander van koperen pakkingen maar goed..
ik zou gewoon een decompressie plaat plaatsen. met een dubbele koppakking.. :cool:9 oktober 2007 om 18:09 #17345832heb 1 keer bij wijze van test een rood koperen tussenplaat er tussen gezet …………en er heel snel weer uitgemieterd.beter doe je de kop zelf te behandelen.
9 oktober 2007 om 18:20 #17345833:D:D:D:D:D:D:D:D:D
12 oktober 2007 om 17:17 #17345834laten laseren kun je op veel plaatsen laten doen.
alleen vragen ze er vaak de hoofdprijs voor….
dus effe zoeken naar ene die het goedkoop tussendoor wil doen.
uiteraard wel zorgen dat je de pakking al uitgetekend hebt in autocad of solidworks.
12 oktober 2007 om 20:50 #17345835laseren zou ik niet doen icm koper… beter watersnijden… :)
8 november 2007 om 13:22 #17345836adressen svp :angel
13 november 2007 om 18:27 #17345837goudengids.n:o:thumbup
14 november 2007 om 22:38 #17345838in alkmaar zit een bedrijf waar ik wel eens een paar koppakkingen van koper heb laten maken, naam is me helaas ff ontschoten :(
24 november 2007 om 15:56 #17345839ehm.. mijn turbo project is bij deze gecancelled,
want ik heb net een klein ongelukje gehad, waarbij mn corsa tot een stukje schroot is veranderd..
kwou mijn maat inhalen want die ging nog langsamer als stapvoets over een drempel, en toen gingdie in eens scherp naar links :/
en toen reed ik dus op m in, over zijn voorwiel, gelanceerd, tegen een opel omega uit het jaar 0, maargoed, mijn voorkant heeft schade, mijn zijkant is ‘weg’ mijn deur bestaat nu bijna uit 2delen, die van mijn maat is links en rechts goed beschadigt, want hij is rechts langs een boom af geschaaft, en die omega heeft ook een aardige face lift gehad aan zijn zijkant,
ik ben er ziek van :( mja twas gewoon echt goed veel pech :thumbdown24 november 2007 om 17:46 #17345840hmm.. zo heb ik vanmiddag haast een 307 t zelfde bezorgt..
hij wou mij inhalen toen ik een drempel opging, schuin.
tis goed kut iig
20 januari 2008 om 09:04 #17345841en……………………?hoe staat ‘t met de projecten ?
20 januari 2008 om 10:36 #17345842Ron jij moet toch ook weten, als de basis niet goed is,
zal zo’n project ook niet snel van de grond komen..Laten we elkaar geen mietje noemen, deze punica motoren zijn er in mijn ogen gewoon NIET geschikt voor.
Pak dan een c14se, daar kan ik wel inkomen..20 januari 2008 om 10:40 #17345843Hoe zit het met de sterkte van de drijfstangen en zuigers van een 12 of 1400 monopoint?
20 januari 2008 om 11:56 #17345844tot 0.5 bar gaat dat best goed..
Maar dan moet je naar mijn idee wel stoppen,tuurlijk is het het proberen waard tot hoever je kunt aangezien die blokken maar een paar tientjes kosten kun je er best wel opblazen.
Maar elke keer al dat werk hahahaIk heb al een 1.0 corsa gezien met meer dan 200 PK :D
Orgineel onderblok. dat ding gaat als de brandweer voor een 1.0 hahahaha*edit 245 PK*
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.