tuning opel astra tds

Forumindex Forums Modellen Astra tuning opel astra tds

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267978
    Eviltruckdriver
      Lid sinds:
      4 August 2013

      goedendag allemaal ik ben mijn trouw werkpaard aan het opknappen en met mijn snelle hobby auto,s kruipt het bloed waar het niet gaan kan en moet mijn werkdieseltje er aan gaan geloven ik wil omdat ik zoveel lol van de wagen heb er meer pk,s uit toveren er zijn legio sites in het engels maar ben onervaren met diesel tunen en deze moterschijnt makkelijk op te voeren zijn heb op dit forum al een keer mensen gezien die dit deden en zoek hulp of advies het gaat om de geweldige 1.7 tds isuzu moter standaard 82 pk hij heeft nu 194.000 gelopen ik heb gelezen dat je de witte ring uit de brandstofpomp moet verwijderen voor meer power en zag ook een bedrijf die hem kan tunen van 82 naar 108 pk en 212 nm koppel ik wil hem tunen maar wel verantwoord hij moet wel heel blijven ik ben er zuinig op daar hij best zeltzaam is bvd grts :wub

      #18251769
      Eviltruckdriver
        Lid sinds:
        4 August 2013

        wie o wie kan mij helpen of weet waar ik aan een koplampsproeier stuurzijde voor een astra f kan komen die zoek ik nog bvd

        #18251770
        Astra 1.4 NZ
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 December 2011

          Bij Opel zelf

          #18251771
          pascal1109
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 November 2007

            @Astra 1.4 NZ wrote:

            Bij Opel zelf

            Nou, dat zal lastig gaan worden.
            Ik heb ze daar ook vandaan, maar dat was niet zomaar geregeld.
            Als je een goede magazijnman hebt, gaat die gewoon op zoek naar een dealer die die dingen nog op de plank heeft toevallig. Zo is de mijne bij een Poolse dealer vandaan gekomen na veel geduld te hebben gehad.
            Rechts lag nog wel ergens in een algemeen magazijn toen.

            #18251772
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Tunen door een bedrijf kan maar is zonde geld.

              Je zou mijn topic eens moeten doorlezen van mijn Corsa 1.5TD (eenzelfde motor en dan kleiner.

              Ik heb door de ring te verwijderen, roetstop iets indraaien (halve tot driekwart slag), en een boost controller (bleedvalve) te plaatsen en afstellen.

              Ik heb ook een uitlaat vanaf de turbo met een binnen diameter van 55mm

              Ik heb mijn turbodruk op 1.4 bar staan, dat rrsulteerd in een vermogen van 100pk, en 191,5 nm uit een 1.5turbo dieseltje zonder intercooler en met 330.000km op de teller

              verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk

              #18251773
              Eviltruckdriver
                Lid sinds:
                4 August 2013

                ik heb geen ervaring met diesel dus zoek naar advies ga in mijn vakantie beginnen met sleutelen eraan en zoek naar ervaring en advies ik kan best sleutelen zolang ik maar weet wat ik moet doen een paar plaatjes zou helpen de boostcontroller is denk ik nog het meeste werk :thumb

                #18251774
                Eviltruckdriver
                  Lid sinds:
                  4 August 2013

                  de ring zit schijnbaar in de brandstofpomp? waar zit de roetstop? waar plaats je een boostcontroller? en ik bestel een groep a uitlaat 63 mm moet genoeg zijn ik ga ook grotere intercooler plaatsen als jij 100 pk uit je 1.5 kan krijgen vraag ik mij af wat er uit de 1700 komt grts :thumb

                  #18251775
                  Eviltruckdriver
                    Lid sinds:
                    4 August 2013

                    waar vind ik je topic bvd

                    #18251776
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      viewtopic.php?t=177738

                      verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk

                      #18251777
                      Eviltruckdriver
                        Lid sinds:
                        4 August 2013

                        ik kijk nu al 2 dagen naar de migwebsite maar sommige dingen zijn in het engels niet duidelijk is er ook iets in het nederlands grts :hmmz

                        #18251778
                        wim-v6
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          12 August 2005

                          Heb zelf niet echt foto,s gemaakt, en niet echt de tijd om er op in te gaan.

                          Ik heb t ook van de engelse site en en foto’s van hier.

                          Jebksn ook zoeken op dr corsa 1.5td x15dt

                          verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.