trekhaak monteren vectra c

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum trekhaak monteren vectra c

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238040
    dopelmobiel
      Lid sinds:
      12 May 2011

      Hallo Allemaal,

      Ik ben van plan een trekhaak te monteren onder de vectra c. Nu wordt er in de handleiding van Bosal gesproken over boren van gaten op markeringspunten. Ik heb eens in de kofferuimte gekeken, maar begrijp niet goed wat ze hier bedoelen. Iemand een idee ? Heeft iemand dit al eens eerder gedaan ?

      De bumper moet er natuurlijk af, maar daar staat in dit forum een heel mooie beschrijving met foto’s erbij, dus da’s kinderspel. NU de rest nog. Bij boren van gaten word ik altijd een beetje zenuwachtig.

      #17882619
      Opel4all
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 August 2006

        Hallo,

        Mischien heb je hier iets aan, of even een inbouwhandleiding downloaden bij Westfalia of Bosal.

        viewtopic.php?f=6&t=144965&p=1898937#p1898937

        Groetjes, Joche

        #17882620
        frieszie
          Lid sinds:
          9 February 2011

          Hallo, heb zelf ook een trekhaak gemonteerd onder mijn Vectra.
          Via marktplaats een op de kop getikt, eentje met een module.
          Mijn Vectra is van eind 2005, hoefde de bumper niet te demonteren.
          Als je de platen die bij de trekhaak in je auto legt kan de gaten wel zie waar ze moeten komen.

          Gaten zo groot opboren als de bussen en deze er voorzichtig in laten zakken.
          Kan eigenlijk niet missen.

          Tip: druk wel een zekering in je zekeringskast. Zit er standaard niet in.

          #17882621
          PAASHAAS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 November 2004

            Ik heb onder m’n B2 station zelf een trekhaak gemonteerd. Toen we de gaten moesten boren zagen we dat de gaten van de platen precies overeen kwamen met kuiltjes in de bodemplaat. Ik neem aan dat ze dat bij de C vec’s ook gedaan hebben….

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.