trekhaak monteren opel corsa c +bedrading ?

Forumindex Forums Modellen Corsa trekhaak monteren opel corsa c +bedrading ?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243427
    baboe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 August 2007

      hoi vandaag een trekhaak afneembaar gekocht voor de corsa c van de week efe monteren maar paar vraagjes zijn er gaten voorgeboordt of moet ik die nog boren ? neem aan dat de achterbumper er af moet ? en wat ken ik beter gebruiken 7 polig of 13 polig is gewoon klein karretje 2 meter aftappen bij de bedrading denk ik of is daar nog wat voor gr baboe

      #17944702
      corsakupesh
        Lid sinds:
        29 December 2011

        Zitten markeringen op de plaatsen voor de bouten, de bumper moet er wel af en standaard is het volgens mij 7 polig… Maar je hebt adapters van 13/7 alleen mijn ervaring op het werk is dat die wel eens kwijt raakt…

        Grt

        #17944701
        corsakupesh
          Lid sinds:
          29 December 2011

          Zitten markeringen op de plaatsen voor de bouten, de bumper moet er wel af en standaard is het volgens mij 7 polig… Maar je hebt adapters van 13/7 alleen mijn ervaring op het werk is dat die wel eens kwijt raakt…

          Grt

          #17944700
          baboe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 August 2007

            hoi trekhaak er net opgezet was appeltje eitje nou de bedrading volgens mij gewoon aftappen maar wie weet de kleuren van de kabelboom achterin die naar de lampen lopen ken wel gaan prikken maar als iemand het weet is het wel makkelijk die van de haak weet ik wel op mijn kar zitten geen achteruitlichten weet niet of dat moet ? gr baboe

            #17944699
            Fearless
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 January 2005

              Makkelijkste is de stekker van de lamp losnemen en daarop met je lampje gaan kijken welke draad je nodig hebt. Mistlicht moet je doorknippen en de grijze en blauwe er tusen doen. Ivbm de microschakelaar.

              #17944698
              baboe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 August 2007

                microschakelaar.? oki dat zal ik doen hoe zit et met de achteruit lichten is dat verplicht ? thx gr baboe

                #17944697
                Fearless
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 January 2005

                  Ja als het goed is zit er in de huidige generatie stekkerdozen een mistlichschakelaar. Dan schakelt ie je mistlicht uit op de auto als je een aanhanger er achter hebt. Mistlicht op aanhangers was verplicht geworden.

                  #17944703
                  groothuis27
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    20 April 2010

                    heb er pas nog 1 onder gebouwd kan je wel aan de kleuren helpen .
                    alleen de mistlamp is toen niet aan gesloten dus die kleur moet ik je onthouden .
                    mail me even je mail adres mail ik het je even door .
                    als je geen caravan er achter hebt zou ik het gewoon op een 7 polige stekker doos houden .
                    groothuishj@gmail.com

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.