trekhaak insignia 2012 4deurs opc pakket

Forumindex Forums Modellen Insignia trekhaak insignia 2012 4deurs opc pakket

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255798
    kjelldepooter
      Lid sinds:
      28 February 2013

      hey,

      ik ben nieuw hier, mijn naam is kjell, 29jaar uit antwerpen.

      Ik ben momenteel aan het twijfelen om een insignia 2.0cdti over te nemen van een kennis.
      Deze 4 deurs heeft het opc 2 pakket met lip op de achterbumper.

      Is het dan alsnog mogelijk om een trekhaak te plaatsen?

      alvast bedankt,
      Kjell

      #18111998
      Vannos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2010

        moet wel mogelijk zijn, heb vandaag een trekhaak gezet op een nieuwe Meriva, zag bij het aansluiten van de kabelset dat die ook voor de insignia gebruikt word !
        wat die lip betreft, hangt er van af meestal word er aan de onderzijde van de bumper iets uit de bumper gehaald om het passend te maken!> wel uit het zicht natuurlijk

        bij de Meriva moest er zelfs niks uit de bumper gehaald te worden, kon er zo terug op

        #18111999
        kjelldepooter
          Lid sinds:
          28 February 2013

          waar heb je deze haak gekocht?
          heb in het verleden wel zelfs trekhaken geplaatst dus zie het wel zitten dit zelf te doen.

          Ja de versie die ik zoek te kopen zit met die opc lip en een dubbele uitlaat…

          grts

          #18112000
          Opeloco
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 February 2011

            Hoe het met de uitlaat gaat weet ik niet, maar die lip mag totaal geen probleem zijn, aangezien deze toch over de cupdiffusor overheen loopt…

            #18112001
            Vannos
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 November 2010

              @kjelldepooter wrote:

              waar heb je deze haak gekocht?
              heb in het verleden wel zelfs trekhaken geplaatst dus zie het wel zitten dit zelf te doen.

              Ja de versie die ik zoek te kopen zit met die opc lip en een dubbele uitlaat…

              grts

              Bij onze leverancier. het is een bosal/thule trekhaak

              Is wel bij elke auto materiaal zaak te leveren heb hem vandaag bij USN-centuri

              #18112002
              alphox
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                er moet enkel in het zwarte onderstuk van de achterbumper wat uitgezaagd worden.
                de opc line lip komt hier overheen dus heb je totaal geen last van

                volgens mij maakt het voor uitlaat ook niet uit, ik heb een 1.6 turbo met dubbele uitlaten en daar zit de trekhaak ook gewoon goed bij

                neem wel de afneembare trekhaak, dan zie je er namelijk niets van, zou hem zelf gewoon origineel bij opel halen, die had ik onder mijn vorige 1.6 turbo (met dubbele uitlaat) ook zitten, en als hij er dan af is, dan zie je er niets van :)

                #18112003
                monteur1985
                  Lid sinds:
                  3 March 2013

                  Dit is absoluut mogelijk. Heb zelf bij een OPC een trekhaak gemonteerd

                  #18112004
                  pollebeek
                    Lid sinds:
                    26 November 2006

                    @monteur1985 wrote:

                    Dit is absoluut mogelijk. Heb zelf bij een OPC een trekhaak gemonteerd

                    ik heb een 2 liter turbo en een wegklapbare trekhaak, maar als ik de OPC bumper wil monteren dan moet ik precies toch de onderste lat van de bumper demonteren om de trekhaak er vanonder te laten komen…of heb ik het mis ??

                    #18112005
                    monteur1985
                      Lid sinds:
                      3 March 2013

                      Die ‘vleugel’ komt te vervallen inderdaad.. Maar allen bij de OPC bumper. OPC line is kwestie van zagen

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.