Trekhaak (demontabel) onder zafira A

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Trekhaak (demontabel) onder zafira A

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211241
    tijgetje57
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2004

      Hoi

      Heb een vraag.

      Een trekhaak onder een zafira OPC is dat mogelijk? (heb ik reeds gezien, is mogelijk!!) :vertag

      Auto heeft wel CheckControl moet hiervoor nog iets aangepast worden.

      Andere kabelboom ofzo?? En is er standaard al iets voorbereid om alles op aan te sluiten bij een OPC?

      #17509327
      Jerk
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 July 2004

        Maar natuurlijk is een trekhaak mogelijk onder een OPC.
        Ik sprak vorige week iemand hier in Spanje die hier ook was met zijn OPC en die had ook zijn caravan bij hem.
        Was een tijdje terug ook aan het kijken voor een trekhaak maar wilde er 1 die demontabel was.
        Maar ik geloof als je er 1 van Bosal hebt dat je dan de kogel er gewoon vanaf kan halen.
        Ik heb ook gehoord dat voor een demontabele in je bumper moet zagen en aangezien ik dat zonde vind…………..

        Dus gewoon je ogen goed de kost geven en vragen bij andere OPC rijders die wel een trekhaak hebben.

        Anders moet je even op het OPC Power forum kijken.
        Daar zit Paul,
        die heeft een trekhaak onder zijn OPC

        En ik denk dat je de draden gewoon aan kan sluiten op je huidige draadboom.
        Ik heb weleens achteraf een trekhaak onder mijn Vectra 2000 gehad en toen werden de draden van de trekhaak gewoon bij mijn achterlichten gedaan.
        En dat werkte ook ;)

        #17509328
        OPCdriver
          Lid sinds:
          1 August 2009

          Mag de Zafira OPC wel een trekhaak hebben?
          Mijn Astra OPC boekje vermeld dat dit niet mogelijk is.
          Waarschijnlijk invm het te heet worden v/d motor/turbo.
          Als er toch een trekhaak op gezet wordt vervalt denk ik meteen de
          dealergarantie.
          Ook heb ik de trekhaak voorbereiding (electra kabel en stekker) niet gevonden die ik wel had
          in mijn 2002 Astra sport.
          Marcel

          #17509329
          martijn b.
            Lid sinds:
            17 May 2009

            op mijn zafira a opc zit een afneembare trekhaak zoals in het instructieboekje staat….

            #17509330
            a-manta-turbo
              Lid sinds:
              5 March 2006

              ik heb ook een trekhaak met afneembare kogel op mijn zafira opc

              wel een stuk uit de bumper maar er zit weer zo’n afdekkapje overheen die je eruit kunt halen om de kogel te monteren

              er wordt inderdaad gezegt vanaf opel nederland dat het niet kan een trekhaak op de opc waarom konden ze mij niet vertellen

              #17509331
              tijgetje57
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2004

                astra opc heeft een achterstabilisatorstang (pff bekt lekker hoor :D)

                Dus dat past niet… Tenzij je die stang eronder vandaan meubelt.

                #17509332
                martijn b.
                  Lid sinds:
                  17 May 2009

                  astra opc station kan wel een trekhaak..zelf mogen aanschouwen.

                  eigenaar was er niet blij maar zijn vrouw wel:o

                  #17509333
                  OPCdriver
                    Lid sinds:
                    1 August 2009

                    Apart hoor, mijn instructie boekje vermeldt toch echt dat het niet is toegestaan om de auto ermee uit te voeren (Astra opc 2003 turbo)
                    Hoewel hij wel past (zelf geprobeert en gaat prima) ik moest hem alleen wat uitshimmen om hem niet tegen de bumper te laten komen.
                    Ik heb hem er later toch maar weer afgehaald en onder mijn toenmalige Astra sportje gemonteerd.
                    Marcel

                    #17509334
                    henkjan_80
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 December 2006

                      In eerste instantie was het niet toegestaan om onder een Zafira opc een trekhaak te hangen, later wel.
                      De Astra opc (de eerste in ieder geval meen ik) heeft op de plek waar normaal de trekhaak zit een verstevigingsbalk zitten. Vandaar geen trekhaak mogelijk

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.