Transponder fout (start onderbreker Astra H)

Forumindex Forums Modellen Astra Transponder fout (start onderbreker Astra H)

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218413
    Dare
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 August 2009

      Best Opel rijders , sindskort wil mijn auto af en toe niet meer starten… Dan maar de sleutels er weer uit en opnieuw proberen, dan gaat het bijna altijd wel goed. Na uitlezen van de foutcodes geeft ie een transponder fout.
      Mijn vraag is , zit er in de sleutel een batterij wat vervangen moet worden of is dat alleen voor de deuren te openen? Openen van de deuren op afstand gaat prima overigens… Ik ben bang dat ik straks ergens sta en hij helemaal niet meer wil starten!

      #17627240
      Gommel
        Lid sinds:
        10 June 2007

        Nee zit geen batt. in voor die transponder. Reservesleutel, werkt die wel goed??

        #17627241
        OPC Turbo
          Lid sinds:
          7 June 2009

          CIM laten SPSen bij de dealer dat kan het probleem oplossen.

          En heel belangrijk aan je sleutelbos mag geen andere sleutel met transponder zitten van bijvoorbeeld de auto van je partner of je motorfiets, want die kan invloed hebben.

          #17627242
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            dat probleem heb ik vaker gehad, en zit dan in de programmering van de sleutels. Wat ej dan moet doen is met alle sleutels die je hebt, laten deactiveren bij de dealer en daarna weer laten programmeren. En dat werkt, klanten van ons hebben er daarna geen last meer van gehad

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.