traktor bouwjaar 1955 met af fabriek een opel benzine motor

Forumindex Forums Overige Opel algemeen traktor bouwjaar 1955 met af fabriek een opel benzine motor

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255405
    bastian
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 February 2013

      hier iets wat voor de meeste mensen totaal onbekend zal zijn : mijn in zwitserland gebouwde traktor merk Bührer type UO4 met een 1,5ltr opel olympia rekord benzine motor , origineel af fabriek ingebouwd ! de traktor heeft 25 pk en deze was ook leverbaar met de opgeboorde 1,7 ltr motor , in totaal zijn er ca 800 stuks gebouwd.. ( oei ! hoe voeg ik nu die foto in … ?)

      #18106999
      Corsaliefhebber
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 February 2012

        [img]hierjouwlink[/img]

        Als de foto al online staat de link naar de afbeelding kopieren en als boven getoond tussen zetten.
        Staat de foto nog niet online, even uploaden naar bijvoorbeeld photobucket en dan
        de link van de afbeelding tussen zetten.

        Goede info bytheway, ben zeer benieuwd

        Grts corsaliefhebber

        #18107000
        bastian
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 February 2013

          dan gaat mij dat helaas niet lukken , het vroegere dodgeforum had ook zon systeem en men heeft t mij proberen uit te leggen maar tevergeefse moeite , ik kan een traktor of auto tot de laatste bout in- en uitelkaar zetten maar een foto link er tussen zetten ligt buiten mij macht . ( er begint een rechtopstaand streepje te flikkeren als ik op die igm button druk , bij de fotos online kan ik danwel geen linkcode vinden of een extreem lange die dan 10 minuten schrijfgeduld vergt om m handmatig over te schrijven en tussen die twee img balkjes te zetten )

          #18107001
          RickR91
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 April 2011

            Bastian, ik wil de foto best voor je uploaden als je hem naar mij kunt mailen? Ik stuur je een PM

            #18107002
            RickR91
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 April 2011

              #18107003
              Corsaliefhebber
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 February 2012

                GAAF :thumb :thumb :thumb :thumb

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.