toerental schomelt flink na bij vullen airco astra h

Forumindex Forums Modellen Astra toerental schomelt flink na bij vullen airco astra h

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248869
    steinmetzpaul
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 September 2008

      Ik heb daarstraks de airco van mijn astra laten vullen…deze was helemaal leeg en nu schomelt het toerental behoorlijk voor mijngevoel lijkt de auto zelfs bijna afteslaan….het toerental schomelt tussen de 1000 en 2000 toeren

      is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken……?

      wie weet raad…..?

      ik hoor het graag……mvg Paul

      #18022004
      Alper
        Lid sinds:
        22 April 2010

        Laat me raden 1.6/1.8 ? of diesel 1.3/1.7?? Dan hoef je je niet zorgen te maken

        #18022005
        steinmetzpaul
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 September 2008

          ja is inderdaat een z16xep motor …..maar ik vind dat de airco onder de kap wel behoorlijk wat lawaai maakt beet je hol of blikkerig geluid. maar dat kan ook aan mij liggen…

          mvg Paul

          #18022006
          Spacejam
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2006

            Met dat warme weer van nu is hij inderdaad behoorlijk luidruchtig! Dat heb ik ieder jaar bij temperaturen van boven de 25 graden eigenlijk gemerkt, net alsof hij dan in een zwaardere stand gaat, het is ook merkbaar in het vermogen van de auto met dit weer en de airco aan. Het schommelen van toeren heb ik niet maar ik heb wel een 1.9 diesel.

            #18022007
            Alper
              Lid sinds:
              22 April 2010

              hahaha ik heb hetzelfde probleem. Mijne is ook een twinport z16xep. king:

              #18022008
              steinmetzpaul
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 September 2008

                Oke is normaal dus…….bedankt mannen voor jullie snelle reactie’s

                mvg Paul

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.