toeren teller astra g

Forumindex Forums Modellen Astra toeren teller astra g

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264484
    nick-astra
      Lid sinds:
      28 September 2010

      hallo mensen ik ben even een tijdje weg geweest van het forum wegens anderen auto nu toch maar weer terug naar me vertrouwde merk opel ik heb nu al iets meer als een jaar een astra g uit 2000 nu is van het weekend mijn toerenteller kapot gegaan ik heb nog een completen klok liggen van een anderen astra g uit 1998 nu is mijn vraag of dat ik alleen de toeren teller kan over zetten of dat ik de klok moet om zetten maar ik wil wel mijn orginele kilometers houden hij heeft nu 165.000 gelopen weet iemand het hier ik hoor het graag alvast bedankt

      #18221349
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Teller unit kan je compleet wisselen en je km-stand kan je weer aanpassen met de op-com of de tech-2.

        Maar weet je zeker dat je teller stuk is dan?

        #18221350
        nick-astra
          Lid sinds:
          28 September 2010

          hij blijft hangen bij 4000 toeren enzakt niet verder terug heb hem al een keer met de hand terug gezet en dat is 10 minuten goed gegaan

          #18221351
          ZakhooiTM
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 November 2013

            @Opeltje17 wrote:

            Teller unit kan je compleet wisselen en je km-stand kan je weer aanpassen met de op-com of de tech-2.

            Maar weet je zeker dat je teller stuk is dan?

            Krijgt het ding die info niet vanuit de ECU ?


            @nick-astra

            Mocht je een OP-COM hebben, kan je volgens mij een test uitvoeren of je meters nog goed werken.
            Weet effe niet welk menu het ook al weer was.

            #18221352
            nick-astra
              Lid sinds:
              28 September 2010

              het lijkt wel of dat hij het 0 punt kwijt is want voor de rest doet hij het wel goed want de wijzer stoot niet of zo blijft verder ook niet hangen

              #18221353
              Haasje17
              Moderator
                Lid sinds:
                8 September 2009

                Komt je motor wel op toeren? Dan gewoon teller vervangen.

                #18221354
                nick-astra
                  Lid sinds:
                  28 September 2010

                  ja haasje17 hij komt gewoon op toeren daar ligt het niet aan dan moet ik van het weekend maar ff die anderen klok er in gaan bouwen

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.