toch maar ff zo voorstellen

Forumindex Forums Modellen Tigra toch maar ff zo voorstellen

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239266
    tigra-16
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 August 2011

      Na een tijdje hier gekeken te hebben op het forum, toch maar besloten om een tigra te kopen. Deze heb ik nu inmiddels 2 weken, dus ik denk, laat ik mezelf eens voorstellen:

      Ben ronald, 27 jaar uit nijkerk (GE). Momenteel ben ik bezig, om mijn tigra langzaam uit te breiden en op te knappen. Af en toe ga ik ook wel eens naar meetings toe. Momenteel is dit al gedaan: een ander luchtfilter op, de boxen zijn aangesloten, evenals de versterker, achterbumper is al gedaan, side skirts gedaan, achterlampen zijn gedaan, haaienvin antenne geplaatst.

      Dit wil ik nog gaan doen: Banden/Velgen, bekleding, NOS, uitlaat/flame kit, onderlip voorbumper, ruitenwissers, Naaf en stuur, kuipstoeltjes en gordels, versnellingspook, chromen knopjes, een kofferbak kist, interieur spuiten, condensator, neon verlichting, voorlampen (zit nu booskijkers op), traanplaat matten en pedalen, shortshift en een andere radio.

      Iemand ideeen over wat ik er nog meer mee zou kunnen doen?

      Zoals jullie kunnen zien, ben ik dus heel wat van plan. Als iemand mij uit kan leggen, hoe ik een foto kan plaatsen, zal ik binnenkort een foto plaatsen van hoe de tigra er nu uitziet, en natuurlijk na verloop van tijd, hoe die geworden is.

      Groetjes,
      Ronald

      #17895978
      Jurgen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 September 2007

        Voor foto’s, ga even naar http://www.photobucket.com en meld je daar even gratis aan. Dan krijg je een account waar je je foto’s van je computer kunt uploaden. Als je foto’s in je album staan, kun je de IMG link kopieren en in het bericht plakken. En welkom natuurlijk! :D

        #17895980
        tigra-16
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 August 2011

          wou ze eigelijk wel iets groter hoe gaat dat?

          zo gelukt :D

          #17895981
          gertjuh1968
            Lid sinds:
            20 February 2011

            Welkom, ik gebruik deze site http://nl.tinypic.com/” onclick=”window.open(this.href);return false; altijd voor de foto’s

            Gert

            #17895982
            Djxceed
              Lid sinds:
              3 February 2011

              Welkom

              #17895979
              tigra-16
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 August 2011


                zo iets betere foto’s

                #17895983
                gertjuh1968
                  Lid sinds:
                  20 February 2011

                  :thumb ziet goed………..misschien is nlpower in zwolle wat, daar hebben ze genoeg spullen voor een tirga
                  een dakspoilertje achter lijkt me ook wel wat. er is best wel mooi spul te krijgen voor een tirga

                  Gert

                  #17895984
                  tigra-16
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 August 2011

                    zo ben weer een stukje opgeschoten







                    #17895985
                    McKaamos
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 December 2009

                      Dude, NOS er op? Vette shit!
                      Is het trouwens geen optie om er dan ook een Lexmaul RAM Induction, Mantzel Powerbox of Crooke Box er op te zetten? Of ligt er al geen X14XE of X16XE meer in?
                      Dat scheelt je namelijk ook al gauw 15PK.

                      Er staan er ook wel een paar te koop hier op het forum.

                      #17895986
                      tigra-16
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        5 August 2011

                        @McKaamos wrote:

                        Dude, NOS er op? Vette shit!
                        Is het trouwens geen optie om er dan ook een Lexmaul RAM Induction, Mantzel Powerbox of Crooke Box er op te zetten? Of ligt er al geen X14XE of X16XE meer in?
                        Dat scheelt je namelijk ook al gauw 15PK.

                        Er staan er ook wel een paar te koop hier op het forum.

                        hey ja nos wil ik er wel op doen maar eerst moet me blok tiptop in orde zijn
                        er zit een eco 1.6 16v in
                        en er komt een power box van crooke tuning uit bunschoten/spakenburg op

                        gr

                        #17895987
                        Looney
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 June 2010

                          Hey, leuke tigra. Heb hem al eens rond zien rijden in Nijkerk!

                          Vind die achterbumper wel gaaf, maar die sideskirts, achterlampen, opel tigr (op de achterkant) en die nepbooskijkers vind ik helemaal niets :jerry
                          Verder ziet die er mooi uit!

                          #18367342
                          tigra-16
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 August 2011

                            Hallo allen .

                             

                            Na wat jaartjes te zijn weg te zijn geweest van ut forum en de tigra pleite is  .

                             

                            Heb ik een vectra b 1.6 16v .

                            Foto’s volgen nog verder geen plannen mee wel ga ik weer gezelig mee lezen en afentoe reageeren . Laterssss :bye: :bye:

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.