TIS2000 versie tn type vraagje

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia TIS2000 versie tn type vraagje

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243535
    liveandlearn
      Lid sinds:
      7 March 2007

      Is hier iemand bekend met de manier van inhoudsbijdrage van TIS2000.

      Ik heb nu 116.0 E 05.2011 erop staan en nog steeds is INSIGNIA grijs ?
      Daarnaast heb ik ondertussen versie 102, 112, 114 en 116 er dus op gehad en heb hier ook nog geen een oudere auto dan 1997 kunnen kiezen. (vectra kan ik zelfs pas vanaf 1998 kiezen.)

      Ik denk dat ik een veel oudere versie nodig heb? Ik ben nu versie 49 en 92 aan het binnen halen op de hoop dat deze welke de modellen van 1987 tot 1996 bevat ?

      Dan zit ik nog met een probleem dat ik dan 2 versies heb draaien. Is het niet mogelijk om er een grote TIS installatie van te maken ?

      BIJV,

      v49 installeren dan 92, en dan 116 ?

      Dan zou hij alles van 1987 tot en met 2010 bevatten. (vreemd genoeg nog steeds geen insignia. (vreemd vind ik dat want hij staat er wel in, grijs, wat inhoud dat er iets van insignia in moet hebben gezeten anders staat het er toch niet tussen ?)

      Thanks voor wie me hiermee wat opheldering kan bezorgen.

      Groet,

      Mark

      #17945935
      gerritje71
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 August 2011

        Ik heb zelf versie 106 (09/2009) draaien. Ik weet vanuit het verleden was het vaak een probleem om te installeren vanaf een DVD versie. Ik heb zelf eerst een oudere versie vanaf 2 CD’s geinstalleerd. Daarna de elektrische schema’s als een update erbij gezet. Dat updaten doe je door de CD erin te doen en dan TIS op te starten. Hij ziet dan een update die je kan installeren. Daarna versie 106 ook weer als een update erbij gezet.

        Ik kan Vectra A van 1989 tot en met Insignia en Astra J 2010 kiezen. Ik weet niet precies welke versie ik eerst geinstalleerd heb omdat ik deze CD’s geleend heb. Ik kan dit wel navragen als dat nodig is.

        Waar heb jij versie 116 vandaan (evt linkje)? Is deze ook Nederlands?

        Gr, Eric

        #17945936
        liveandlearn
          Lid sinds:
          7 March 2007

          v 116.0 E heeft voor zo ver voor mijn gevoel er niet meer in zitten dan een andere versie ( ik zoek een mogelijkheid om bv INSIGNIA te unlocken o.i.d. en stom genoeg heb jij dat wel met 106 en ik met 116 niet. Doe ik iets verkeerd met installeren of moet ik op e.a. manier nog een update doen of zo. Bij de plek waar ik hem vandaag heb werd mij gezegd dat de INSIGNIA er wel in zit. De install is ook dik 4gb groot, (vergeleken met de versie 102 die ik van school heb)

          Ik heb zelf alleen engelse versies. Kun jij me niet aan een linkje helpen voor een TIS2000, nl met INSIGNIA. (Of kun je die niet voor branden, (kom ik koppie koffie doen :D))

          (PS mijn versie 116 komt van xxxxxxx)
          Dat mag dus niet.

          #17945937
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Bedankt voor de torrent ;) maar let even op: het is volgens de forumregels verboden om te linken naar torrents met illegale software, zoals TIS. Misschien kun je het beter verwijderen voordat de moderators een probleem krijgen en/of jij een probleem met de mods.

            #17945938
            Roelof
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Heren, naar mijn weten is TIS een pakket alleen beschikbaar voor garages, ik vind het niet erg om over de functies van het programma te praten al is het heel erg discutabel dat mensen het thuis hebben maar duidelijk wil ik geen links of vragen naar illegale downloads zien..

              #17945939
              liveandlearn
                Lid sinds:
                7 March 2007

                @Roelof wrote:

                Heren, naar mijn weten is TIS een pakket alleen beschikbaar voor garages, ik vind het niet erg om over de functies van het programma te praten al is het heel erg discutabel dat mensen het thuis hebben maar duidelijk wil ik geen links of vragen naar illegale downloads zien..

                Ik had dan beter niet die torrent kunnen plaatsen (deed ik op verzoek, geen idee dat dit dus niet mag)

                Echter TIS is niet alleen voor garages beschikbaar, scholen hebben het ook LEGAAL en daar waar ik dus een student ben probeerde ik dus uit te vogelen hoe ik de volledige TIS kan krijgen. Mijn legale versie (heb originele schijf van v102.0) is van eind 2009. Daarom probeer ik uit te vogelen waarom er de INSIGNIA niet in staat. Die is immers al vanaf 2008

                #17945940
                liveandlearn
                  Lid sinds:
                  7 March 2007

                  @gerritje71 wrote:

                  Ik heb zelf versie 106 (09/2009) draaien. Ik weet vanuit het verleden was het vaak een probleem om te installeren vanaf een DVD versie. Ik heb zelf eerst een oudere versie vanaf 2 CD’s geinstalleerd. Daarna de elektrische schema’s als een update erbij gezet. Dat updaten doe je door de CD erin te doen en dan TIS op te starten. Hij ziet dan een update die je kan installeren. Daarna versie 106 ook weer als een update erbij gezet.

                  Ik kan Vectra A van 1989 tot en met Insignia en Astra J 2010 kiezen. Ik weet niet precies welke versie ik eerst geinstalleerd heb omdat ik deze CD’s geleend heb. Ik kan dit wel navragen als dat nodig is.

                  Waar heb jij versie 116 vandaan (evt linkje)? Is deze ook Nederlands?

                  Gr, Eric

                  Graag dat je dit eens kan navragen :thumb
                  Dan kan ik even uitvogelen hoe het kan dat ik ze niet kan krijgen en jij wel (terwijl mijn ene versie nieuwer is)

                  #17945941
                  Roelof
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    @liveandlearn wrote:

                    Echter TIS is niet alleen voor garages beschikbaar, scholen hebben het ook LEGAAL en daar waar ik dus een student ben probeerde ik dus uit te vogelen hoe ik de volledige TIS kan krijgen. Mijn legale versie (heb originele schijf van v102.0) is van eind 2009. Daarom probeer ik uit te vogelen waarom er de INSIGNIA niet in staat. Die is immers al vanaf 2008

                    Ik heb veel te maken gehad met Schoolversies van (Microsoft) software en ook daar zitten voorwaarden aan vast. Als jij een student bent en je mag voor jezelf een versie hebben lijkt het mij dat je volkomen legaal bezig bent en dus ook support bij je school of direct bij de uitgever kan vragen.
                    Er zijn ook softwarelicenties zie een school voor lesdoeleinden klassikaal mogen gebruiken, dan is het niet toegestaan dat de leerling ook thuis een kopie mag gebruiken.

                    #17945942
                    gerritje71
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      22 August 2011

                      Beetje verschil per moderator. Op een andere plaats wordt niet moeilijk gedaan over linken, daarom mijn verwarring.

                      viewtopic.php?f=5&t=156862


                      @liveandlearn
                      : je hebt PM

                      #17945943
                      Roelof
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        En dus bij deze verwijderd…..
                        Dank je voor het melden.

                        Kort samengevat is het praten over software geen probleem, het praten over illegale handelingen, dus het vragen waar iets illegaal te downloaden en het aanbieden van materiaal/lokaties op dit gebied is niet gewenst,

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.