Tips voor preventief onderhoud (Opel/GM Corsa B)

Forumindex Forums Modellen Corsa Tips voor preventief onderhoud (Opel/GM Corsa B)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18474195
    bakugo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 July 2022

      Mijn vriend kocht een Corsa B uit 2008, hier in het land waar ik woon, GM/Chevrolet heeft de Corsa B en enkele variaties tussen 1994 en 2016 vervaardigd, maar het project lijkt erg op het origineel van Opel.

      De vorige eigenaar informeerde over enkele laatste onderhoudsbeurten die werden uitgevoerd, en deze waren:

      Olie verversen: ongeveer 900 KM geleden

      Distributieriem vervangen: ongeveer 1500 KM geleden

      Koppelingsset vervangen: ongeveer 500 KM geleden

      Luchtfilter vervangen: distributieriem vervangen: ongeveer 800 KM geleden

      Welke items zijn nodig voor preventief onderhoud? En wat betreft degenen die zijn uitgewisseld, zijn de uitwisselingen nodig tussen hoeveel KM’s of hoeveel jaar?

      #18478682
      das998
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 July 2022

        [quote quote=18474195]Mijn vriend kocht een Corsa B uit 2008, hier in het land waar ik woon, GM/Chevrolet heeft de Corsa B en enkele variaties tussen 1994 en 2016 vervaardigd, maar het project lijkt erg op het origineel van Opel. De vorige eigenaar informeerde over enkele laatste onderhoudsbeurten die werden uitgevoerd, en deze waren: Olie verversen: ongeveer 900 KM geleden Distributieriem vervangen: ongeveer 1500 KM geleden Koppelingsset vervangen: ongeveer 500 KM geleden Luchtfilter vervangen: https://routerlogin.uno/ distributieriem vervangen: ongeveer 800 KM geleden Welke items zijn nodig voor preventief onderhoud? En wat betreft degenen die zijn uitgewisseld, zijn de uitwisselingen nodig tussen hoeveel KM’s of hoeveel jaar?[/quote]

         

        I got this,…

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.