tips gevraagd middenconsole verbouwen

Forumindex Forums Modellen Calibra tips gevraagd middenconsole verbouwen

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223698
    CalibraV6
      Lid sinds:
      28 December 2004

      Hallo,
      ik heb een vraag betreffende een verandering die ik wil doorvoeren.
      ik wil mijn huidige radio vervangen door een 2 din type.
      Ik rijd een calibrav6 uit 1996.

      Wat ik wil is de asbak eruit. –> mijn metertjes verplaatsen op de plaat van de asbak. –> op de plaats van de huidige radio en de plaats van de metertjes de nieuwe radio/dvd/nav inbouwen.

      Is dit te doen? Hoe kan ik bijv. die meterjes eruit bouwen?
      Tips zijn welkom.

      Gr,
      Gerard (calibrav6)

      #17701518
      2slow
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 October 2006

        Die metertjes, of eigenlijk dat paneeltje kan je met een mes of schroeven draaier er uit wippen. Zit vast geklikt.

        Het deel waar ze in zitten en waar de radio in zit, zal je moeten vermaken.

        #17701519
        vectra2000driver
          Lid sinds:
          1 June 2010

          ken je net zo goed gewoon kijken voor een klapscherm lijkt me behoud je gewoon alles

          #17701520
          LennartCalibra
            Lid sinds:
            14 December 2006

            Ik vind zelf klapschermen helemaal niks. (scherm voor kachelbediening??)
            En een mooie 2 din inbouw is veel netter.

            En als je alles graag orgineel wil kunnen maken leg je toch nog een midden-console op zolder.. :vertag

            #17701521
            CalibraV6
              Lid sinds:
              28 December 2004

              Persoonlijk vind ik zo’n inklapscherm ook niks, maar dat is persoonlijk.
              Een mooi 7 inch scherm in het console staat volgens mij wel erg chique???
              Dus het wordt een beetje slopen maar als ik het ingebouwd heb laat ik het wel even zien.

              Gr,
              Gerard (CalibraV6)

              #17701522
              speeedstar
                Lid sinds:
                30 June 2004

                zo iets bedoel je zoals ik heb , aleen ik heb hem in gepoliestert voor mijn car computer maar gewoon t dubbel din slot erachter gebruikt

                mvg roy

                #17701523
                CalibraV6
                  Lid sinds:
                  28 December 2004

                  Idd Roy,

                  Zoiets als jij hebt. Maar ik wil de buitenkant zoveel mogelijk origineel houden. En het systeem er echt in bouwen. Verder heb ik de metertjes en die wil ik in plaats van de asbak gaan zetten.
                  Jij hebt het over een dubbel din slot erachter?
                  Zit er standaard een dubbel din slot achter het huidige panel waar oa de radio in zit?

                  Gr,
                  Gerard

                  #17701524
                  Oenatje
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    @roy,

                    waarom heb jij een knipperlichthendel met BC knoppen erop?

                    ik heb dit

                    bekerhouders is op DIN formaat. moet makkelijk te maken zijn wat jij wilt calibrav6

                    #17701525
                    speeedstar
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      waarom ik die knoppen er op heb zitten geen idee zaten bij alle onderdelen van nieuwe dashbord en de oude dee t niet goed dus heb ik hem overgezet en deze werkt wel :)

                      en dat miden balke heb ik der tussen uit gezaagd en mooi met meck of mac dicht gesmeert(is vloeibaar abs)en vervolgens heb ik der poliester over heen gesmeert

                      maar dit kun jij ook doen komt der best netjes uit te zien aleen iets donkerder/lichter kwa kleur

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.