Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Time Attack Kadett Turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 februari 2010 om 20:26 #17612468
(Heb ik jou zeker een paar keer zoek gereden en ben je daar nog gepikeerd over)
dit dacht ik ook al bij het lezen van zijn bericht, en het is pure jaloezie anders kraak je hem niet zomaar af.:hmmz:hmmz
19 februari 2010 om 20:36 #17612469origineel gepost door Hans
origineel gepost door nl-tuning
groeten nick
!en deze foto kan in een mooi lijstje!:agent
bruut!
Gemaakt door Arjan, Juffer1 hier op het forum tijden DAF.
Telkens als Andre door de bocht kwam ging de camera multishots maken. Zodoende is dit prachtige shot gemaakt:kewlpics19 februari 2010 om 20:45 #17612470origineel gepost door M~V
(Heb ik jou zeker een paar keer zoek gereden en ben je daar nog gepikeerd over)dit dacht ik ook al bij het lezen van zijn bericht, en het is pure jaloezie anders kraak je hem niet zomaar af.:hmmz:hmmz
dat zal t zijn:sleeping:sleeping:sleeping:sleeping
19 februari 2010 om 22:11 #17612471zo sorry hoor maar je hoeft niet ineens zo te trippen, viel toen gewoon een beetje op en ik deed nooit mee aan races. je hoeft je niet zo op te winden, sorry hoor. bedoel je auto is mooi ens nel en heb er veel respect voor maar er is altijd wel weer iets wat mooier is en harder kan. hoort erbij toch? meteen grof gaan lopen schreeuwen is een beetje onder me niveau. zand erover lijkt me? weet trouwens niet of ze van g force waren , zat in elk geval een rasta achter t stuur. en had t gefilmd van achter de auto`s , me broek was zowat verschroeid van die vlammen die uit die corrado kwamen met optrekken.
19 februari 2010 om 22:38 #17612472origineel gepost door jermir
zo sorry hoor maar je hoeft niet ineens zo te trippen, viel toen gewoon een beetje op en ik deed nooit mee aan races. je hoeft je niet zo op te winden, sorry hoor. bedoel je auto is mooi ens nel en heb er veel respect voor maar er is altijd wel weer iets wat mooier is en harder kan. hoort erbij toch? meteen grof gaan lopen schreeuwen is een beetje onder me niveau. zand erover lijkt me? weet trouwens niet of ze van g force waren , zat in elk geval een rasta achter t stuur. en had t gefilmd van achter de auto`s , me broek was zowat verschroeid van die vlammen die uit die corrado kwamen met optrekken.Nou als ik ergens een schijt hekel aan heb dan is het wel BULSHIT verhalen en onwaar heden van iemand die mij heel niet kent.
Je wordt er zo wie zo al schijtziek van al die gasten die zich lopen te vervelen op het internet met stomme opmerkingen en biedingen(Marktplaats) enz.
En als ze dan voor je staan durven ze niets te zeggen:sleeping:sleepingHet wordt tijd dat er voor zulke mensen een BAN uit wordt gedeeld.
Er zijn al een hoop mensen die door dit soort gezeik niet meer op het forum komen of in iedergeval niet meer posten terwijl dat wel de mensen zijn met DE Auto’s en weten waar ze over praten.Maar goed terug naar het topic:D
20 februari 2010 om 17:45 #17612473he andre, laat je niet gek maken…. we weten zelf wel beter op het forum hier… ik zou ook pist zijn als ze mijn auto de grond in trappen… en rare verhalen rond vertellen hoort hier ook niet:(
20 februari 2010 om 18:58 #17612474joh andre je moet maar zo denken jij ben trots op je auto.en andere zijn jaloers dat jij gouden handjes heb om dit zo uit je hoofd of van papier zo kan uitwerken.je kanon is reter snel en er zullen maar weinig zijn die jou eruit knallen denk ik.
20 februari 2010 om 20:22 #17612475Geweldige Kadett ! echt super apparaat. Heb je verscheidene keren zien rijden op Zandvoort en Assen.
In Zandvoort na de bocht langs een Skyline heen er eruit accelereren was echt prachtig om te zien. Ik kom zeker bij de komende time attack kijken !
20 februari 2010 om 20:41 #17612476niets tegen andre hoor, ken de man verder niet, ken enkel zijn kadett.
maar waarom, zodra iemand maar ook iets zegt wat 1% negatief lijkt, komt er gelijk t achtelijke gelul over jaloers zijn?!of ben ik nou gewoon zo’n nuchtere boerenl*l die niet aan jaloezie op andermans auto’s doet?
botter zijn kadett is een prachtig apparaat, met een dikke motor. ik denk dat iedereen wel een auto van dat niveau zou willen, ik wel in ieder geval. maar jaloers? nee.
21 februari 2010 om 11:37 #17612477ik zou t net zo goed zeggen als ik voor je stond maar daar gaat t niet om , jeetje zeg wat een ophef over t feit dat je er een keer uit ben gereden. bedoel kan je niet tegen je verlies ofzo dat je zo heftig reageerd, ik ben niet jaloers op je kadett , ik vind t een prachtding. kom op man , laten we t gezellig houden en sorry als je je aangevallen voeld ok?????
21 februari 2010 om 17:02 #17612478origineel gepost door jermir
ik zou t net zo goed zeggen als ik voor je stond maar daar gaat t niet om , jeetje zeg wat een ophef over t feit dat je er een keer uit ben gereden. bedoel kan je niet tegen je verlies ofzo dat je zo heftig reageerd, ik ben niet jaloers op je kadett , ik vind t een prachtding. kom op man , laten we t gezellig houden en sorry als je je aangevallen voeld ok?????Wat lul je nou als of ik verder nooit heb verloren wat interesseert mij dat nou ik heb met Time Attack ook nog niet gewonnen!!!
En daar doe ik toch ook nog steeds aan mee als ik niet tegen mij verlies kan zou ik wel lekker tuis blijven kost nog een hoop minder ook :vertag.
En het gaat er over dat het gewoon niet klopt wat je zegt:swearMaar als je nou niets leuks of opbouwend te melden heb ga je dan ergens anders vervelen en blijf hier weg.
EINDE DISCUSSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!21 februari 2010 om 23:09 #17612479ik bood toch me excuus aan?? is dat niet goed dan????? bedoel heb geen zin in gezeik en ruzies ofzo, gaf alleen me mening. ok???? zand erover ok??
21 februari 2010 om 23:45 #17612480Volgens mij heb jij een Lookalike zien “verliezen”
22 februari 2010 om 19:10 #17612481Andre kan wel tegen ze’n verlies hoor, ik rij em altijd kakadoedoe op de dijk, en mag er nogsteeds komen :Pking:
22 februari 2010 om 19:20 #17612482origineel gepost door opc
Andre kan wel tegen ze’n verlies hoor, ik rij em altijd kakadoedoe op de dijk, en mag er nogsteeds komen :Pking:Ik ben nu heel nieuwsgierig waarmee je hem kakadoedoe rijd :P iets met OPC denk ik ? :P
23 februari 2010 om 14:47 #17612483zijn er nog entree kosten aan verbonden,want dat ken ik niet terugvinden op de site.
wil misschien met me zoon en stiefzoontje komen;)23 februari 2010 om 14:49 #17612484ja zijn meestal wel entreekosten, 10euro ofzo weet t niet zeker meer,
23 februari 2010 om 17:59 #17612485origineel gepost door nl-tuning
ja zijn meestal wel entreekosten, 10euro ofzo weet t niet zeker meer,oke dan:)
ff kijken hoe vroeg ik dan evt wegga van huis want me vrouwtje d’r verjaardag 4en we de avond ervoor king:25 februari 2010 om 03:57 #17612486Zo de nieuwe olie koeler zit er op en de Proflex veerpoten zijn ook weer terug.
En de wielvlucht heb ik negatiever gezet nu nog een set spoorstangen voor deze setup klaar maken anders moet iedere keer op nieuw uitlijnen:P.
Achteras is ook stijver gemaakt zitten nu 2 torsie stangen op:D.
Nu nog even een andere drukgroep op de koppeling deze is te slap.
En we hebben een nieuwe TIG las machine dus als ik er nog tijd voor heb maak ik nog een nieuw inlaatspruitstuk.
Nu eerst maar eens naar bed
:jerry25 februari 2010 om 08:27 #17612487origineel gepost door Andre Botter
Zo de nieuwe olie koeler zit er op en de Proflex veerpoten zijn ook weer terug.
En de wielvlucht heb ik negatiever gezet nu nog een set spoorstangen voor deze setup klaar maken anders moet iedere keer op nieuw uitlijnen:P.
Achteras is ook stijver gemaakt zitten nu 2 torsie stangen op:D.
Nu nog even een andere drukgroep op de koppeling deze is te slap.
En we hebben een nieuwe TIG las machine dus als ik er nog tijd voor heb maak ik nog een nieuw inlaatspruitstuk.Zodan,je bent er wel vroeg bij Dré ‘s ochtends:P
maar het gaat de goeie kant op hoor ik.:thumbupGr.Den
27 februari 2010 om 14:07 #17612488ahahahahahah:D door tot in de nacht….zo hoor ik het graag :D.. gr
27 februari 2010 om 18:41 #17612489@ BOTTER, je bent gek!!
Maar wel prettig gestoord , hahaha, ga jij maar lekker je gang, ik vind het PRIMA!!!
RESPECT voor wat je al bereikt hebt!
En dat voor een straat wagen , he!1 maart 2010 om 08:17 #17612490@ andre botter, wat voor banden gebruik je, en waar heb je ze gehaald. ik heb nu nog gewone straatbanden op me ascona, maar dit geeft gewoon te weinig grip.
mvg Mats, oja ik weet niet of je het al hebt, ik heb nu een andere inlaat op me ascona. ik kan je bij deze vertellen, groot verschil!
1 maart 2010 om 08:42 #17612491origineel gepost door asconac20let
@ andre botter, wat voor banden gebruik je, en waar heb je ze gehaald. ik heb nu nog gewone straatbanden op me ascona, maar dit geeft gewoon te weinig grip.mvg Mats, oja ik weet niet of je het al hebt, ik heb nu een andere inlaat op me ascona. ik kan je bij deze vertellen, groot verschil!
op de foto lijken het op de semi slicks van toyo, de R888… :afro
1 maart 2010 om 13:37 #17612492dat dacht ik ook, waar kan ik deze op korte termijn vinden?
mvg mats
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.