Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nou ja ik ken andre via mn zwager die heeft des tijds een kadeet gekocht van michel zwaan toen een aubergine kleurige .en toen heb ik andre eens een keer gezien.en hij gaat met mn oom om the streetmachine (cees)dus ik ken el wat verhalen over andre.alleen maar positief hoor.grts
my lijkt het ook vet om mee te doen en me kadett is min of meer ook beetje gebouwd voor sprint en circuit, maar heb maar 182 pk , kan je dan ook beetje redelijk mee, want iedereen heeft nogal veel pk's aan board
my lijkt het ook vet om mee te doen en me kadett is min of meer ook beetje gebouwd voor sprint en circuit, maar heb maar 182 pk , kan je dan ook beetje redelijk mee, want iedereen heeft nogal veel pk's aan board Mee doen kan altijd als je er op tijd bij bent.
En als je een beetje kan sturen en niet bang bent kan je nog een eind komen
ok nou word gewoon een keer proberen dan.Rij nu ook met platensper, maar heb me twijfels of dat ook echt lekker werkt op het circuit. Maar ga zeker mee doen, is het niet deze keer dan zeker de volgende keer
hey ik herken deze kadett nog van races bij de maasvlakte, je verloor toen van die corrado g60. die was echt retesnel , weet niet of dat ding nog rondrijd maar de jouwe in elk geval nog wel. ziet er nog steeds mooi uit.
hey ik herken deze kadett nog van races bij de maasvlakte, je verloor toen van die corrado g60. die was echt retesnel , weet niet of dat ding nog rondrijd maar de jouwe in elk geval nog wel. ziet er nog steeds mooi uit.
van een g60 nog wel:sleeping,, zal dan wel heeeeeel lang geleden zijn, of een andere met deze kleur.