Tik / knoep in het stuur

Forumindex Forums Modellen Insignia Tik / knoep in het stuur

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235521
    mikehonselaar
      Lid sinds:
      15 January 2011

      Hallo allemaal,

      Ik heb een Insignia 1.6 turbo en bent heel tevreden over deze auto op een punt na. Als ik aan het rijden ben en een bocht neem meestal naar links maar het gebeurd ook wel eens als ik de bocht naar rechts neem. Dan voel je in het stuur een lichte tik of knoep het lijkt wel een speling. Garage heeft al een onderdeel vervangen maar het is nog steeds aanwezig. Het gebeurd bijna altijd als je een stuk rechtdoor hebt gereden en dan een bocht moet maken.

      Is er hier iemand die dit probleem ook heeft?

      Hoor wel weer.

      Groet Mike

      #17854064
      GM-Tuningparts
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 July 2005

        gelukkig nog niks gemerkt.
        hoop ook dat het zo blijft want de lijst met voorkomende gebreken bij de insignia word helaas steeds langer.

        #17854065
        Vannos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 November 2010

          hoeft niet percee in het stuur gedeelte te zitten. kan ook een draag arm of stabilisator stang zijn.

          kwestie van alle bouten en moeren is na voelen of alles goed vast zit spelingen controleren ,, maar neem aan dat dat niet het geval is met een redelijk nieuwe auto

          suc6 :)

          #17854066
          insigniadriver
            Lid sinds:
            28 March 2011

            tja accoord…als je goed gaat kijken wat de lijst onderhand is en dat voor dergelijke prijzen dan mag opel onderhand wel wat laten zien!
            Ik heb/had lichte tik ook,doch na beurt garage(koppelingsplaten en vliegwiel na 30000km vervangen en geen garantie!!) is het bij mij over

            #17854067
            O.Z racing
              Lid sinds:
              27 February 2011

              [rquote=1913773&tid=146232&author=insigniadriver]tja accoord…als je goed gaat kijken wat de lijst onderhand is en dat voor dergelijke prijzen dan mag opel onderhand wel wat laten zien!
              Ik heb/had lichte tik ook,doch na beurt garage(koppelingsplaten en vliegwiel na 30000km vervangen en geen garantie!!) is het bij mij over[/rquote]

              heb je opel nederland al aangeschreven,volgens de nieuwe wetgeving over garantie mag een klant er van uit gaan dat de koppeling/vliegwiel toch wel ff langer mee mag gaan dan 30000 km. leg ze dat maar voor.

              #17854068
              O.Z racing
                Lid sinds:
                27 February 2011

                [rquote=1913773&tid=146232&author=insigniadriver]tja accoord…als je goed gaat kijken wat de lijst onderhand is en dat voor dergelijke prijzen dan mag opel onderhand wel wat laten zien!
                Ik heb/had lichte tik ook,doch na beurt garage(koppelingsplaten en vliegwiel na 30000km vervangen en geen garantie!!) is het bij mij over[/rquote]

                heb je opel nederland al aangeschreven,volgens de nieuwe wetgeving over garantie mag een klant er van uit gaan dat de koppeling/vliegwiel toch wel ff langer mee mag gaan dan 30000 km. leg ze dat maar voor.

                #17854069
                sanver
                  Lid sinds:
                  13 April 2011

                  De mijne is vandaag bij de dealer geweest waar geconstateerd is dat er een nieuw stuurhuis geplaatst moet worden, ook ivm knoep die hier omschreven wordt.

                  #17854070
                  cabripro
                    Lid sinds:
                    10 January 2011

                    de mijne is er ook voor geweest, en voor nog veel meer ander kleine puntjes:
                    * airco, zoem zoem geluid: verholpen door software update:
                    * piepende lederen stoel met ventilatie: niet verholpen (eigenlijk geen garantie, belachelijk toch!)
                    * piepende achterste schijfrem(en) diepe groeven: niet verholpen garantie tot paar duizend km, erg harde blokken erop bla bla bla, dus nog steeds piep, piep, piep.
                    * rond vliegende velgmoerdopjes: ze wisten niet dat er al nieuw type dopje was, moeten ze wellicht meer dit forum in de gaten houden, dus niet opgelost, laat nu sierbouten plaatsen.
                    * verneveling ruitenwisser sproeiers over de voorruit heen niet op de ruit: niet vervangen, vonden wel meevallen, grr!
                    * extra rolhoes afdekplaatje blijft niet zitten: krijg nog antwoord op,
                    * kapotte tweeter: vervangen en na update software lijkt ook beter geluid overheen te gaan, kwam naar mijn idee doordat het tel. geluid over deze box gaat, kijken hoe lang hij het nu volhoud;
                    * en dan de knoep in het stuur: niets kunnen vinden, nog nooit van gehoord, dus een keer testrondje rijden!

                    Gaat allemaal heel moeizaam, komt waarschijnlijk dta ik hem bij een universele garage heb gekocht, maar toch staat d eopel dealer wel open voor om bepaalde zaken op te lossen. Mijn garagehouder zit e rook goe dachteraan, maar duurt allemaal maar. hij gata nu bepaalde zaken zelf voor me oplossen.

                    Maar eigenlijk begrijp ik het niet van een merk Opel, je betaal een slordige 50.000 voor een auto, waar na een jaar paar kleine gebreken opdoen, en dan zo moeilijk doen. weet niet wat andere rijders ervaringen hebben met garantie, paar jaar geleden een Opel Astra 3/4 jaar op zitten wachten, na 1 jaar versnellingsbak problemen, maar nooit wat mee gedaan, heb toen afgezworen nooit meer Opel te rijden, maar toch kon de Insignia niet laten staan, maar als zo door ga kom ik toch weer terug op mijn woorden!! zucht!

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.