Tijd en rit meter reset bij starten.

Forumindex Forums Modellen Omega Tijd en rit meter reset bij starten.

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244496
    amahl
      Lid sinds:
      24 December 2011

      Hallo ik ben amahl, en ben 20 jaar ik ben nieuw hier

      Ik heb een omega aan geschaft van 2001 2.2L 16v injectie
      de standaart radio heb ik hier van vervangen. voor een eigen radio een alpine waarom omdat ik er een versterker etc achter wou. nu is dat allemaal gelukt met de radio en werkt het vlekkenloos. maar de display naast de benzine meter op de cockpit werkt niet meer die van de radio. de rit meter etc werken nog wel maar elke keer als ik de auto uit zet en de sleutel uit het contact haal reset de klok en de datum zig de rit meter alles. ik weet dat dit probleem bij de radio weg komt omdat ik dit voor dat ik de radio vervangde geen probleem had. ik heb de zekeringen naar gekeken geen problemen ondervonden en ben nu eigenlijk een beetje radeloos de radio is volgens de normale weg aan gesloten want ik kon mijn radio er zo aan koppelen maar nu is 1 blokje over er zitten er in de omega 3 om de display aan te sturen in je cockpit en je stuurbediening te laten werken. dus nu is mijn vraag hoe moet ik dit oplossen. ik denk dat die de constate stroom verliest. maar welke draden zou ik dan moeten door verbinden?

      wie heeft er een oplossing

      #17962953
      amahl
        Lid sinds:
        24 December 2011

        Al gefixt de rode draad moest constante stroom krijgen.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.