TID Display uitbreiding

Forumindex Forums Modellen Corsa TID Display uitbreiding

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 401 tot 403 (van in totaal 403)
  • Auteur
    Berichten
  • #17325280
    carpron
      Lid sinds:
      25 November 2010

      origineel gepost door mischa

      origineel gepost door Janzzen
      Nu is mijn vraag, als ik in mijn autoradio hetzelfde zou doen, dus het ongefilterde FM-signaal aftappen van het IC, kan ik dit signaal dan aanbieden aan de TID zodat de RDS-functies het weer doen?

      Of wordt een TID compleet anders aangestuurd en is dit onmogelijk?

      Heb al even op marktplaats gekeken, maar voor een simpele TID wordt met gemak 100 euro gevraagd en dat is me veel te duur om als zijnde een test er achter te komen of dit gaat werken ja of nee.

      Hallo Roland,

      De TID en de MID worden op dezelfde manier aangestuurd. Deze aansturing is een communicatie met je radio, dus aan alleen het ongefilterde FM-signaal aanbieden zal je niet helpen. Als je naar autoradio’s van een jaar of 10 geleden gaat kijken, kon je daar speciale converters bij kopen waarmee de RDS-info op het display van de auto kon worden getoond, wellicht is dat een optie?

      Als je een TID ziet staan voor € 100,00 kun je ook mijn complete MID nemen voor hetzelfde geld. Alleen past die niet in je dash, dus daar heb je niets aan.

      Zoals eerder gezegd moet een TID op de sloop voor 1 á 2 tientjes te scoren zijn.

      Succes !!

      Groeten,
      Mischa

      #17325281
      carpron
        Lid sinds:
        25 November 2010

        hoi roland mischa
        ik heb een TID op de sloop voor 15 euro gehaald ,display werkt wel maar temperatuur wordt niet goed door gegeven.
        Geeft -4.5 aan terwijl het 12 graden is
        heeft dit met de bedrading te maken .
        Ik heb een sintra en het display komt uit een corsa of tigra
        gr ronald

        #17325282
        Aapje
          Lid sinds:
          1 January 2009

          Sensor moet op de blauw+blauwwitte zitten. (& Stel je ook even voor in ‘t juist topic/sub forum!)
          Kan goed zijn dat je sensor niet goed is… De Sensor zit “standaard” bij een astra bij de voorbumper links voor en bij de corsa volgens mij achter de grill.

        3 berichten aan het bekijken - 401 tot 403 (van in totaal 403)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.