THis is me

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206944
    stefan1986
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 March 2008

      Hallo allemaal!! Ben nog nie zo lang lid hier maar is wel chill zo’n forum. Ik ben stefan, ben 22 jaar en heb inmiddels al 2 astra’s gereden en dit is me derde. Het is een astra GSI 8v uit ’93 die geheel is overgespoten in oranje metallic/parelmoer, standaard kleur van de focus st.Hij heeft gepolijste/ antraciet grijze 17 inch velgen die je ook weleens tegenkomt bij een volvo c30. Een vriend van me had een calibra v6 en daar heb ik de ophanging van de voorkant compleet overgezet zodat ik 5 gaats velgen heb en grotere remmen. Achter heb ik de 5 gaats naven gepakt van een astra G, past perfect! Verder heeft ie een alarm met afstand starten en dvd klapscherm van clarion. Keb voor stabilisatiestangen boven en onder. Ook een oliekoeler zit erop, moet alleen nog aangesloten worden. Verder zit er een 92 graden koelvinschakelaar in.Recaro leder van binnen. Blauwe verlichting in dashboard en cockpit en boardcomputer. Motorisch is ie nog standaard eigenlijk. De uitlaat is wel anders, namelijk een sportuitlaat van achter tot het spruitstuk en binnenkort komt er een spaghetti op.Het blok wil ik nog tunen, een andere chip en nokkenas, ander inlaatstpruitstuk etc etc. Eerst sparen:afro di was ie zo ongeveer. groetjes stefan

      #17399902
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        welkom :thumbup

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘THis is me’ is gesloten voor nieuwe reacties.