thermostaat(huis)

Forumindex Forums Techniek 1,8 liter motoren thermostaat(huis)

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208514
    Caravan-E
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 June 2008

      Bij mijn C18XEL is de thermostaat kapot. Een nieuw thermostaathuis kost ruim €50 zonder korting. Nou sprak ik laatst iemand die dacht dat je niet het hele huis hoefte te vervangen, maar dat je voor een paar euro alleen het thermostaatje zelf kan vervangen.

      Weet iemand of dit zo is? En hoe dat in zijn werk gaat, risico’s?

      Ik heb het huis nog niet los gehad, dus ik weet ook niet hoe het eruit ziet aan de achterkant.

      #17461286
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Bijna nergens los te krijgen zo’n losse thermosstaat.

        Willem

        #17461287
        Lautje
          Lid sinds:
          19 December 2004

          ik heb bij mijn kadettjes en onze peugeot ook alleen de thermostaat zelf vervangen
          excl huis etc met pakkingen wel, zo’n 17 euro

          #17461288
          Caravan-E
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 June 2008

            Ik had de hoop al opgegeven, maar bij de onderdelenzaak waar ik langs ging kon ik wel kiezen voor een los thermostaatje. Nog geen 10 euro voor betaald incl. rubberen ring/pakking en een nieuwe slangenklem. En ook nog eens een fluitje van een cent om te installeren.

            Dat was wel een meevaller.

            #17461289
            mvhagen1979
              Lid sinds:
              13 April 2008

              origineel gepost door Caravan-E
              Ik had de hoop al opgegeven, maar bij de onderdelenzaak waar ik langs ging kon ik wel kiezen voor een los thermostaatje. Nog geen 10 euro voor betaald incl. rubberen ring/pakking en een nieuwe slangenklem. En ook nog eens een fluitje van een cent om te installeren.

              Dat was wel een meevaller.

              mag ik vragen bij welk onderdelen zaak dit was. moet voor de mijne ook nog een nieuwe hebben.

              mvg matthieu

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.