THE DAY BEFORE DISCLOSURE

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer THE DAY BEFORE DISCLOSURE

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 126 tot 144 (van in totaal 144)
  • Auteur
    Berichten
  • #17739871
    Freestyler
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 January 2006

      origineel gepost door Fearless
      Wat doe je voor werk Neut?

      Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar…

      #17739872
      Neut3.24
        Lid sinds:
        5 September 2009

        Hallo lezer(es)

        Het is jammer dat er altijd af wordt gedwaald van daar waar het om gaat/ging.
        Ik vind het niet van belang om hier op internet te melden wat ik voor werk doe, dat is immers privé en staat volledig los van mijn levens visie.

        Hier weer iets wat WEL van belang is! Oh oh oh we gaan de goede kant op!

        Ooggetuigenverslag van UFO’s boven Los Angeles op 11-11 (video)
        Written by Richard Friday, 12 November 2010 16:10
        Een aantal figuranten van de Amerikaanse televisieserie ‘Chuck’ zijn gisteren getuige geweest van merkwaardige toestellen in het luchtruim van Los Angeles.

        Op de filmset zag een van de mannen plotseling een glinsterend metalen object langzaam zigzaggend overvliegen. Het object nam, vlak voordat het met een enorme snelheid wegschoot, een rode kleur aan. De man attendeerde zijn collega erop, die het object ook nog op tijd kon gadeslaan voordat het uit het zicht verdween.

        Getuige Geryh ‘Hurricane’ Curtis vertelt hoe kort daarop al het reguliere vliegverkeer op een lagere vlieghoogte leek over te gaan. Enkele seconden later vlogen twee driehoekige toestellen op grote hoogte en op zeer hoge snelheid in dezelfde richting als de UFO die ze kort daarvoor hadden gezien.

        Curtis zegt dat hij in de eerste instantie dacht dat het om supersnelle legertoestellen ging, maar toen ze vlak na elkaar, midden in de lucht, tot abrupte stilstand kwamen en volledig in het niets verdwenen, wist hij dat ook dit UFO’s moesten zijn.

        “Nooit geloofde ik in UFO’s en stond er erg sceptisch tegenover”, zegt Curtis, “maar niemand kan me nu nog van het idee afbrengen dat UFO’s echt bestaan. Ik weet wat ik heb gezien.”

        Nog steeds niet overtuigd. check de video op http://www.niburunews.com

        Goed weekend allemaal

        #17739873
        corsa_c20xe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 November 2005

          Mooi verhaal, maar hetgene wat ik nooit snap is dat UFO waarnemingen altijd slecht of niet gefilmd zijn.

          De beste mensen zijn figuranten in een TELEVISIESERIE, neem aan dat er dan ook CAMERA’S in de buurt zijn.

          Beetje jammer deze bullshit.

          Ook een goed weekend

          #17739874
          Freestyler
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 January 2006

            origineel gepost door Neut3.24
            Hallo lezer(es)

            Het is jammer dat er altijd af wordt gedwaald van daar waar het om gaat/ging.
            Ik vind het niet van belang om hier op internet te melden wat ik voor werk doe, dat is immers privé en staat volledig los van mijn levens visie.

            Mijn excuses dat ik graag meer wil weten over personen, dan enkel wat ze verkondigen.

            Verhalen zijn leuk, maar vind persoonlijk de persoon erachter veel leuker en ook veel belangrijker.

            Als jij van mening bent, dat een of ander vaag verhaal belangrijker is dan de levenswijze van een persoon, zou ik toch zeer dringend een MRI aanvragen.

            Jou manier van leven geeft namelijk ook weer, wat je manier van denken is.

            Zelf ben ik namelijk rij instructeur, en als er iets is waar ik niet tegen kan, is wan-orde (regelmatig stress over hier thuis, want mijn vrouw is een echte sloddervos).

            Ik zie het ook als een hobby om bij mijn kandidaten te proberen om hun gedachte gang te achterhalen, en ze op die manier tot betere bestuurder te maken.
            En dan spelen werk, hobby, school een heel belangrijke rol.

            Dus wanneer iemand meer vraagt naar de persoon achter de forum naam, moet je dat niet zien als een poging tot wisselen van onderwerp. Maar waarderen, omdat iemand je interessant genoeg vindt om meer van je te willen weten.

            Mocht je van mening zijn, dat dit alles een excuus is om van topic te wisselen, heb ik ten zeerste met je te doen.

            #17739875
            RonaldH
              Lid sinds:
              30 June 2004

              als hij werk heeft heb ik medelijden met zn collega’s ;)

              #17739876
              Fearless
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2005

                Ik denk……..werkloos, uitkering. Lange baard…schrale vent. Beetje aan de drugs of iets….en helemaal lijp van dit soort vage dingen.

                Mijn idee van de believers….

                #17739877
                Astraman
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 July 2004

                  Mja, leven en laten leven…

                  Het leven zit vol onverklaarbare dingen, moet je niet teveel over willen nadenken.

                  #17739878
                  Astraman
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 July 2004

                    We zijn het gelukkigst wanneer we ‘in het Nu’ leven
                    Friday, 12 November 2010 11:50

                    De gemiddelde mens is bijna de helft van de tijd bezig met dagdromen, nadenken over de toekomst en oprakelen van het verleden.

                    Doordat mensen constant met hun gedachten elders zijn en vaak nare zaken uit het verleden naar boven halen, worden ze depressief. Psychologen van de Harvard Universiteit hebben ontdekt dat we het gelukkigst zijn wanneer we ‘in het Nu’ leven.

                    Mja en dit staat ook op niburu nieuws, dat je in het ‘nu’ moet leven en niet teveel moet dagdromen of fantaseren want dan verdampt die lijn tussen realiteit en fantasie en dan vul je voor jezelf hele rare dingen in.

                    En geloof me, ik heb aan de lijve ondervonden als je teveel nadenkt over dingen, dan word je werkelijk gek, gewoon beide beentjes op de grond, leven van dag tot dag, goed eten. En als er een groen mannetje met een laser voor me staat dan heb ik een mooie tijd gehad. :jerry

                    #17739879
                    Neut3.24
                      Lid sinds:
                      5 September 2009

                      @freestyler

                      Bedankt voor je reactie, ik begrijp je volkomen! en waardeer je reactie zeer!
                      Ik ben niet werkloos, heb geen uitkering. heb ook geen Lange baard…ben geen schrale vent. Beetje aan de drugs of iets..? NEE ik gebruik geen medicijnen. en ben helemaal niet lijp van dit soort vage dingen.
                      Ik ben begonnen als auto-monteur, en heb als keuken-installateur gewerkt, nu mijn rug dat werk niet meer toelaat ben ik werkzaam als administratief medewerker.

                      Daarbij werk ik 1 avond in de week als vrijwiliger in een verzorgings-huis, daar rijd in koffie/thee rondt en vericht ik technischewerkzaamheden, al bij al, een sociaal en zorgzaam persoon die ABSOLUUT niet in en voor zich zelf leeft.

                      Voor de mensen die denken dat zij niets te maken hebben met wat er speelt op moeder aarde, bespaar je zelf en andere de moeite om te reageren, het tekortkomen aan intresse of kennis is niet de schuld van een ander, het is dan ook triest om mij als een rare kwast of wat uit te maken.

                      Er kan op een forum waar veelal ook ‘vaders’ op zitten ( meestal heb je dan een volwassen bewustzijn, ben je behoedzaam, voorzichtig en wil je het beste voor je kind(iedereen).) toch wel ÉÉN topic zijn waar we niet allerdaagse zaken kunnen bespreken. Elkaar raad of kennis geven, neem nu dit:

                      http://www.wanttoknow.nl/overige/de-pandemie-2009-de-wereld-werd-besodemietert/

                      EN AUB EERST LEZEN voor je weer een weerwoord hebt.

                      Ook jou Opa/Oma, MAMS/PAPS. ZUS/DOCHTER etc word misschien wel elke keer vol gespoten met een zeer gevaarlijk en onnodig VACCIN!
                      Niet alleen de mexicaansegriep, maar ook de cocktails die je pas geboren ZOON/DOCHTER binnen krijgen zijn niet zonder gevaar en vaak zelfs volkomen ONNODIG.

                      Wij laten ons in deze tijd steeds meer wijs maken, en dat wil ik bij mensen duidelijk maken,

                      DRINK JIJ LIGHT DRANK(en) ???????????

                      GEEN SUIKER? maar wel ASPARTAAM ETC ETC

                      CHECK DIT, je schrikt je eigen rot, en ik denk dat je nooit meer iets EET OF DRINKT waar LIGHT op staat, en het gaat verder dan je denkt, KAUWGOM TANDPASTA alles zit vol met GIF!

                      MAAAAR er is ook voor alles een vervanger, dus ga op onderzoek en stop met het VERGIFTIGEN van je zelf, vrouw, kind, pa,ma,opa,oma of wie dan ook!

                      http://www.aspartaam.nl/

                      http://www.aspartaam.nl/experiment/mijn_aspartaam_experiment1.html

                      En zo kun je via google vinden wat je eigenlijk NIET wil maar ZEKER MOET weten!

                      Het is allemaal zo bizar wat er gebeurd en wat er met ons wordt gedaan dat je het niet KUNT geloven!
                      maar het is echt waar mensen, bescherm je zelf, en je medemens!
                      Want het is niet voor niets dat er zoveeeeeeel mensen zijn die ziek zijn of worden, en dat ze vroeg dit leven beeindigen!

                      Start je eigenonderzoek en sta is stil bij wat je wel en niet nodig hebt, en wat eet je nu eigenlijk?! en wat drink je eigenlijk!?

                      Alles draait om geld/macht, dat hangt samen. En ze gaan over lijken! of ze nu pas geboren zijn of dat ze al 80 jaar rondlopen, het maakt niks uit, iedereen die eraan mee doet is de klos.

                      En of je nu wel of niet weet dat er ontelbare andere beschavingen bestaan dat we in een bijzondere tijd leven dat is nu genoeg besproken lijkt mij, ook daarover kun je vinden wat je zoekt.

                      Ik wil en kan niemand iets opdringen, maar ik kan je wel iets aanbieden, en dat doe ik dan ook met liefde, omdat iedereen er recht op heeft.

                      Mensen die het spel des levens snappen, en het totaal plaatje zien die hebben een veel minder dikke sluier voor hun ogen of geen. En zij zullen dan ook veel minder moeite hebben om iets te begrijpen.
                      Maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen voor zich zelf in staat is om waar en onwaarheden te filteren.
                      En dan komt de wilskracht weer van toepassing.

                      Ik heb zelf jaren lang ongezond geleefd, en lux verpakt afval gedronken en gegeten, en ik ben zooooo verschrikkelijk blij dat ik nu voor mij zelf keuzes kan maken gebaseerd op liefde voor me zelf en mijn medemens. Als je geen drugs meer drinkt en eet dan zul je merken dat je makkelijker open staat voor niet aller daagse zaken, dit omdat de ingredienten die de VOEDSEL INDUSTRIE in jouw eten en drinken stopt ervoor zorgen dat je in een LAGE freqentie leeft, de uitspraak JE BENT WAT JE EET is geen leugen maar kei harde waarheid, en als jij je ogen eenmaal open hebt dan zul je zien wat je voorheen nooit zag.

                      Check eens alleen de E-nummers na op het interten die voorkomen in jou voedsel/drank.
                      Dat is SLECHTS een toevoeging, dan heb je het nog niet over de kern,afkomst etc.

                      http://www.natuurlijkerwijs.com/enummers/enummers.htm

                      Echt waar, je zal schrikken! en dit is niet om je bang te maken maar om je bewust te maken.

                      Als mensen volledig beschermt in bijna ruimtepakken in een voedselfabriek werken om jouw pudding of gel, drank etc etc te maken. Is het dan niet iets om bij stil te staan?
                      Dat dragen zij niet omdat ze een snorhaar kunnen verliezen maar omdat ze anders harstikke dood gaan van de chemische middelen en bereidingswijzen.

                      Ik zou zeggen, succes als je om je zelf en je medemens geeft.

                      #17739880
                      Oeteldonkie
                        Lid sinds:
                        12 March 2009

                        dus als jij iets te eten wilt dan neem je rechtstreeks een hap uit een koe? of een hap gras? of kweek je je eigen koe?
                        kortom, ik vind dit behoorlijk ver gaan… als er toch overal GIF in zou moeten zitten, en wij zouden het eten, en drinken elke dag… dan denk ik niet dat er iets mis mee is… want door het vaak te nuttigen raak je er immuun door, en zal dit toch geen invloed meer op je hebben :P

                        Kortom… mijn conclusie… lang verhaal, geen boodschap.

                        #17739881
                        manta1988
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          18 January 2008

                          +1:thumbup

                          #17739882
                          RonaldH
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            ik stel je nu een normale vraag neut,aub een eerlijk antwoord.

                            beschrijf eens wat je eet gedurende een dag.
                            en waar doe jij je boodschappen .

                            #17739883
                            Astraman
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              14 July 2004

                              Als er rotzooi door je vreten zit dan was dat allang uitgekomen. Die E-nummers zijn gewoon chemische ingrediënten waarvan de chemische samenstelling gewoon te vinden is, iedere weldenkend chemicus kan je zo onderschrijven dat daar niks giftigs in zit……

                              Maar uh, als je nou beweert dat je ons wilt helpen en beschermen voor de grote boze buitenwereld, valt allemaal wel meer hoor…ik denk dat er iets anders speelt en dit meen ik oprecht en op jouw te helpen….

                              Het is echt niet gezond om overal zoveel over na te moeten denken, hoe vol zal dat hoofd nou wel niet zitten?

                              Ik wil je niet voor gek verklaren maar ik denk dat je aan een vorm van of lijdt aan waanbeelden. Je zoekt overal dingen achter, das tot daaraan toe, beetje kritisch zijn vandaag de dag is niet verkeerd, maar het word wat anders als dat obsessief word, het internet is één groot broeinest met dit soort waninformatie, juist wat je niet nodig hebt als je hier last van hebt want daar voedt je jezelf alleen maar mee.

                              De reden dat die info er (nog) op staat verklaard ook het feit waarom het onzin is. Als er al een overkoepelend ‘iets is’ (vrijmetselaars, illuminati, bilderberg, aliëns, whatever) zij echt wel dermate diep verweven zitten in de maatschappij dat ze die kritische websites verwijderen want zulke onrust wil je dan niet.

                              pa·ra·no·ï·de bn 1 lijdend aan paranoia 2 achterdochtig, lichtgeraakt
                              In pathologische vorm is paranoia het gevoel dat men in de gaten gehouden, achtervolgd of bedreigd wordt, zonder dat zoiets daadwerkelijk gebeurt. Paranoïde mensen verkeren bijvoorbeeld in de waan dat zij worden gevolgd, dat mensen ‘s nachts in hun huis inbreken en rondlopen, dat er giftige gassen in hun huis worden gepompt door kwaadwillende buren, dat elektronische apparaten in hun huis informatie naar de overheid doorzenden of dat de politie voor de deur de wacht houdt. Ook houden zij er vaak complottheorieën op na. Ze hebben over het algemeen geen ziekte-inzicht. Hierdoor zien ze zelf in de regel geen heil in behandeling, zelfs als ze voor hun omgeving evident geestesziek zijn.

                              In de psychiatrie werd de term paranoia voor het eerst gebruikt door de Duitse psychiater Emil Kraepelin. Hij bedoelde hiermee een psychische aandoening waarvan een waan het enige of belangrijkste kenmerk is. Deze visie is nu grotendeels achterhaald en de term wordt nu in het algemeen gebruikt om een zelfgerichte waan aan te geven of in engere zin een achtervolgingswaan. Het woord heeft in de loop der tijd verschillende betekenissen gehad en ook nu nog bestaan er in de psychiatrie verschillende visies op.

                              Dat is mijn advies aan jou om gewoon eens te denken hoe jezelf nou in het leven staat en of het wel goed is waarmee je bezig bent en evt hulp te zoeken want kan me niet indenken dat je er happy van word zo in het leven te staan.

                              En wil ik nog een advies geven, als mensen je advies niet ter harte willen nemen, hoe goed bedoeld ook, blijf het dan niet opdringen, schiet je niks mee op en laat het rusten, zonde van je energie.

                              #17739884
                              RonaldH
                                Lid sinds:
                                30 June 2004

                                100% mee eens

                                #17739885
                                Freestyler
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  29 January 2006

                                  Ik kom hier vanavond nog even op terug, moet nu naar mijn werk.

                                  Ook mensen proberen iets duidelijk te maken.

                                  Dat ze in het verkeer niet moeten denken, maar moeten doen :jerry

                                  #17739886
                                  Freestyler
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    29 January 2006

                                    Zo, werk zit er weer op.

                                    @Neut; kan het zijn dat je het werk dat je doet, licht vervelend vind? (niet dat de sfeer saai is, begrijp me niet verkeerd. Maar dat het werk zelf saai is)

                                    Weet namelijk uit ervaring dat een technisch monteur, die door omstandigheden administratief werk moet gaan doen, dit als saai ervaart. Puur omdat je hersenen dan veel minder hoeven te werken, dan wanneer je storingen moet verhelpen.

                                    Niet negatief bedoelt, maar je hersenen gaan dan dingen zoeken om bezig te zijn.

                                    Dit zou namelijk je reacties verklaren. Niet het onder de aandacht brengen van hetgeen jij als waar ervaart (en volgens jou visie ook bewezen is). Maar het steeds weer door drammen erop.

                                    Ik geef mensen ook regelmatig mijn mening over bepaalde dingen. Mocht iemand het daar niet mee eens zijn, prima even goede vrienden. Maar zal het er daarna ook niet meer over hebben.
                                    Ik zal wel blijven polsen, dat wel. Maar zal zeker niet nog een keer mijn mening helemaal gaan toelichten en aangeven als zijnde de juiste.
                                    Ik laat die persoon er dan vanzelf wel achter komen.

                                    Ik geef je dan ook nogmaals dit advies mee. Geef je mening, maar laat mensen zelf uitvinden hoe en wat. Ipv alles in hapklare brokken voor te schotelen.
                                    Ik neem aan dat je zelf ook veel liever de dingen zelf uitvindt, ondervindt en ervaart. zonder dat iemand tegen jou zegt hoe je de dingen moet doen en hoe je moet denken. (begeleiding uitgezonderd uiteraard)

                                    #17739887
                                    RonaldH
                                      Lid sinds:
                                      30 June 2004

                                      is deze discussie op z’n einde????

                                      #17739888
                                      Astraman
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        14 July 2004

                                        Denk dat ie opgestraald is. ;)

                                        Mja of hij laat het er idd bij zitten. Moge wel duidelijk zijn dat we met Neut natuurlijk wel over Opels willen blijven lullen hè alleen dat we dat andere beetje zat waren.

                                        #17739889
                                        Piele
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          24 August 2006

                                          UPJE!!!

                                          Whahaha!! :P

                                        19 berichten aan het bekijken - 126 tot 144 (van in totaal 144)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.