THE DAY BEFORE DISCLOSURE

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer THE DAY BEFORE DISCLOSURE

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 144)
  • Auteur
    Berichten
  • #17739846
    Makko
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 July 2007

      Nou, ik zie net als de vele andere filmpjes van ufo,s een wazige cirkel en bolletjes.
      Er zal wel wat meer zijn, maar waarom nooit eens scherpe beelden? Oke, ik weet ook dat je moet inzoemen, of hebben ze in Chili geen goede camera’s.
      Heb het bericht niet helemaal gelezen maar voor mij nog geen goed bewijs!

      #17739847
      Neut3.24
        Lid sinds:
        5 September 2009

        origineel gepost door black champion
        ey jonge. wat ben jij voor een zwefert. volgens mij is dit een auto forum of niet?

        Slapgeouwehoer staat los van de Opeltjes, en als het je niet aan staat moet je er ook niet op reageren.

        mensen die geen kennis van zaken hebben zweven al gauw zelf.
        Je kan ook je reactie voor je houden zoals vele andere lezers hebben gedaan.

        #17739848
        Friez
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Waarom jij al zweverig beschouwd wordt? Omdat je in dingen geloofd die voor de meesten van ons amper te geloven zijn. Neem Nibiru als voorbeeld…want je hebt mijn interesse gewekt hoor ;)

          De oorsprong van planeet Nibiru (ook wel planeet X genoemd) komt bij een paar astrologen vandaan. Dit gebeurde in midden 19e eeuw toen men de baan van Uranus aan het berekenen was (in welke baan deze om de zon draait) en daar rare afwijkingen in trof. Men was er toen unaniem over eens dat dit alleen kon doordat er (toen) nog een onbekende planeet door ons zonnestelsel zou vliegen. Deze werd toen planeet X genoemd omdat hij destijds niet te vinden was.

          Het heeft tot 1983! geduurt voordat astrologen een oplossing vonden voor de rare baan van Uranus:

          Astronomen stuitten op de oplossing van het Uranusprobleem. Niet een planeet, maar menselijke onnauwkeurigheid bleek daarvoor verantwoordelijk. Aangezien Uranus een omlooptijd heeft van 84 aardse jaren, had de astronomie vele jaren nodig gehad om goed zicht te krijgen op zijn baan. Bovendien kenden de vorige generaties astronomen van de meeste sterren niet de exacte positie. En aangezien planeetbewegingen worden bestudeerd door hun verschuiving langs de sterren te meten, waren ook de gegevens over de planeetbewegingen inaccuraat. Toen die onnauwkeurigheden eenmaal waren weggewerkt, bleek er van afwijkingen in de planeetbanen geen sprake meer te zijn.

          Alleen in al die jaren tussen de “ontdekking” van planeet X en 1983 was Nibiru een eigen leven gaan leiden.

          Zecharia Sitchin is diegene geweest die het hele verhaal rondom Nibiru is gaan “verzinnen”

          Hele verhaal is hier te lezen: http://www.skepsis.nl/s-frames.html

          Mooi citaat:

          X wordt OPZETTELIJK BELACHELIJK en verwarrend gemaakt om verschillende redenen. Een daarvan is om paniek te voorkomen onder de wereldbevolking. Er worden daarom veel websites en artikelen over Planeet X geschreven die leugens verspreiden. Die beweren dat X slechts MISSCHIEN bestaat of dat er geen bewijs is voor het bestaan van X of dat hij, als hij bestaat, slechts eens in de zoveel miljoen jaar langskomt. Zulke desinformatie is wijdverbreid. Een tweede laag van desinformatie is bestemd voor mensen die hun huiswerk hebben gemaakt en die absoluut weten dat X bestaat. Tegen die mensen zeggen de desinformatie-artiesten dat de planeet niet tijdens onze generatie langskomt. Tegen de observatoria ten slotte, die volledig op de hoogte zijn van het bestaan van Planeet X en van zijn aankomsttijd, zeggen de desinformatie-artiesten: ‘Houd het stil en maak je geen zorgen, er gebeurt niets als de planeet langskomt.’

          :)

          #17739849
          The_Undertaker
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 April 2006

            Skepsis vind ik dan weer niet de meest betrouwbare bron :P Die halen zelf ook genoeg verzinsels aan om alles te debunken ;)

            #17739850
            Neut3.24
              Lid sinds:
              5 September 2009
              #17739851
              Fearless
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2005

                Daar zal vast wel een logische verklaring voor zijn.

                Ufo’s en dergelijke……..kom op zeg.

                #17739852
                geert666
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 December 2004

                  origineel gepost door Fearless
                  Daar zal vast wel een logische verklaring voor zijn.

                  Ufo’s en dergelijke……..kom op zeg.

                  :P:thumbup

                  Ja en als je hardrock muziek andersom(backward masking) hoort is het Satan!!
                  De ene gelooft in Sinterklaas de ander in UFO s.

                  #17739853
                  Fearless
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 January 2005

                    Dan heb ik nu mischien een leuke feit voor degenen die het nog niet wisten……..

                    Sinterklaas bestaat niet, al die tijd hebben je ouders je voorgelogen en die cadeautjes die je kreeg, hebben zij zelf gekocht!

                    Kerstman idemdito

                    #17739854
                    RonaldH
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Het is net als met het geloof, als je logisch nadenkt, kan je begrijpen dat het een denkwijze is die zoveel vragen oproep dat je er niet in gelooft.

                      Maar er zijn er genoeg op de wereld die er diep in zitten en overtuigd zijn dat het waar is

                      Als het er van jongs af aan ingehamerd is dan kom je er moeilijk vanaf.

                      Sommige mensen kan je zoveel wijs maken, die willen gewoon iets hebben om als houvast te dienen.

                      #17739855
                      Neut3.24
                        Lid sinds:
                        5 September 2009
                        #17739856
                        RonaldH
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          Schei nou eens uit met die onzin, je ziet spoken man!!

                          Word je niet krankzinnig van al die complottheorieën die je ziet???

                          #17739857
                          Neut3.24
                            Lid sinds:
                            5 September 2009

                            origineel gepost door 14XE
                            Schei nou eens uit met die onzin, je ziet spoken man!!

                            Word je niet krankzinnig van al die complottheorieën die je ziet???

                            Haha, schei jij nou eens uit met reageren, als je er geen bal van snapt :)

                            Is dit ook een complot?

                            Vrijmetselarij benoemd tot ‘goed doel’?!
                            Tuesday, 09 November 2010 09:35
                            De Orde van Vrijmetselaren hoeft voortaan geen belasting meer af te dragen over ontvangen giften. Het genootschap staat sinds gisteren te boek als goed doel.

                            Staatssecretaris Weekers (Financiën) liet weten dat hij zijn cassatieberoep bij de Hoge Raad heeft ingetrokken. Hiermee staakt de bewindsman zijn jarenlange verzet. Met als gevolg dat het gezelschap definitief het etiketje ‘algemeen nut beogende instelling’ krijgt opgeplakt. Het kan nu aanspraak maken op allerlei fiscale voordeeltjes.

                            De orde is een ‘religieus’ gezelschap voor uitsluitend mannen, dat nadenkt over belangrijke levensvragen. Het staat bekend als een elitaire club voor onder anderen politici, schrijvers en cultuurfilosofen. Ons land telt ongeveer 6000 vrijmetselaars. De bijeenkomsten zijn veelal besloten.

                            Belastingexpert Monique Ligtenberg van Fiscaal Up to Date noemt het toekennen van de anbi-status opmerkelijk. “Het gaat hier niet om een goed doel als het Rode Kruis of de Dierenbescherming. Het genootschap maakt onderscheid tussen mannen en vrouwen en dient nou niet bepaald een algemeen belang.”

                            Bron: Telegraaf.nl

                            #17739858
                            Christian-tsx
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              25 May 2008

                              wat probeer je hier nou eigenlijk te bereiken?
                              beetje van die linkjes posten naar vage websites. denk je nou echt dat je hier iemand tot inkeer brengt ofzo?:hmmz

                              bij elke post wat jij hier neerzet wordt het weer waziger:vertag

                              #17739859
                              Neut3.24
                                Lid sinds:
                                5 September 2009

                                origineel gepost door Christian-tsx
                                wat probeer je hier nou eigenlijk te bereiken?
                                beetje van die linkjes posten naar vage websites. denk je nou echt dat je hier iemand tot inkeer brengt ofzo?:hmmz

                                bij elke post wat jij hier neerzet wordt het weer waziger:vertag

                                Aller eerst heb ik al bereikt wat ik wilde, en dat is een stukje nieuws plaatsen.
                                ten tweede, het is niet aan een persoon gericht, dus waarom voel je je aangesproken?
                                Er hebben ruim 2000 mensen geklikt,gelezen,bekeken, dus mij doel heb ik al bereikt.
                                ten derde, alles wat buiten jou realiteit valt en ”niet-waar” is dat is niet direct wazig of een complot.
                                Puur jou te kort koming aan een bewuste denkwijze weer houdt jou ervan om het totale plaatje te zien.
                                ten vierde, reageer niet als je niet weet waar het over gaat.
                                ten vijfde, laat mij in me waarde, je kent me niet eens.
                                ten zesde, alles wat hier staat is gepost in het slappegeouwehoer topic.

                                nog meer frustratie?

                                #17739860
                                Oeteldonkie
                                  Lid sinds:
                                  12 March 2009

                                  origineel gepost door Neut3.24

                                  origineel gepost door Christian-tsx
                                  wat probeer je hier nou eigenlijk te bereiken?
                                  beetje van die linkjes posten naar vage websites. denk je nou echt dat je hier iemand tot inkeer brengt ofzo?:hmmz

                                  bij elke post wat jij hier neerzet wordt het weer waziger:vertag

                                  Aller eerst heb ik al bereikt wat ik wilde, en dat is een stukje nieuws plaatsen.
                                  ten tweede, het is niet aan een persoon gericht, dus waarom voel je je aangesproken?
                                  Er hebben ruim 2000 mensen geklikt,gelezen,bekeken, dus mij doel heb ik al bereikt.
                                  ten derde, alles wat buiten jou realiteit valt en ”niet-waar” is dat is niet direct wazig of een complot.
                                  Puur jou te kort koming aan een bewuste denkwijze weer houdt jou ervan om het totale plaatje te zien.
                                  ten vierde, reageer niet als je niet weet waar het over gaat.
                                  ten vijfde, laat mij in me waarde, je kent me niet eens.
                                  ten zesde, alles wat hier staat is gepost in het slappegeouwehoer topic.

                                  nog meer frustratie?

                                  Heb je uberhaupt een Opel?

                                  #17739861
                                  Christian-tsx
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    25 May 2008

                                    mag reageren wanneer ik wil, en dat doe ik dan ook.

                                    maargoed, ik snap er dus blijkbaar niks van, maar ik ben niet abnormaal dom of slim, zeg maar een doorsnee forumlid:D
                                    maar je bent bij mij je geloofwaardigheid allang kwijt. en ik denk bij vele anderen inmiddels ook wel.
                                    je kunt dan wel telkens nieuwe linkjes en verhalen hier neerzetten, maar ik denk niet dat je wat mee opschiet. vandaar mijn vraag wat je nou precies wilde bereiken

                                    ben verder niet gefrustreerd hoor:)

                                    #17739862
                                    Neut3.24
                                      Lid sinds:
                                      5 September 2009

                                      origineel gepost door Christian-tsx

                                      mag reageren wanneer ik wil, en dat doe ik dan ook.

                                      maargoed, ik snap er dus blijkbaar niks van, maar ik ben niet abnormaal dom of slim, zeg maar een doorsnee forumlid:D
                                      maar je bent bij mij je geloofwaardigheid allang kwijt. en ik denk bij vele anderen inmiddels ook wel.
                                      je kunt dan wel telkens nieuwe linkjes en verhalen hier neerzetten, maar ik denk niet dat je wat mee opschiet. vandaar mijn vraag wat je nou precies wilde bereiken

                                      ben verder niet gefrustreerd hoor:)

                                      Ok, het was ook geen aanval.
                                      Maar zoals je nu reageerd komt het al heel anders over.
                                      Zo zie je dat het ook anders kan.
                                      Ik heb geen doel om mensen tot inkeer te brengen, maar we leven allemaal in en volgens een systeem waar wij als burgers steeds minder over te zeggen hebben.
                                      En het is dan ook niet meer dan normaal om te praten over dit soort zaken, en als ik een link of tekst plaats dan kun je daar ook gewoon op reageren zonder dat je mij in een hokje plaatst. En ik heb ook helemaal geen reden om jou dom te noemen, maar meningen of ideeen uitwisselen is een mogelijkheid op een forum, zo ook in een topic wat volledig los staat van Opel.

                                      ik hoef dan ook niet geloofwaardig gevonden te worden, maar dat ik hier weinig mensen mee trigger is wel duidelijk.
                                      Dat was overigens al bekend bij mij, maar nooit geschoten is altijd mis, niet waar.

                                      Excuses als ik je onjuist behandel als forumlid.
                                      Zoals ik zei staat dit los van Opel en hoop ik gewoon dat we als forumleden met elkaar kunnen omgaan.
                                      iedereen heeft zo zijn intresses, zo heb ik dat in misschien niet aller daagse onderwerpen, maar dat is geen reden dat het niet leeft onder de mensheid.
                                      Een aantal hebben ook serieus kunnen reageren en die respecteer ik dan ook meer dan iemand die een ander direct afschildert als zwever.
                                      één ding is zeker en dat is dat we normaal en met respect met elkaar om moeten en kunnen gaan toch?

                                      Ik heb namelijk niets wat ik moet verdedigen, het is puur uitwisseling van gedachten/kennis/intressen.
                                      Er komt voor jou misschien ook een dag waarop je inziet dat het hele leven niet is wat ons is en wordt voorgeschoteld.
                                      En als je daar intresse voor krijgt dan kom je steeds meer te weten, net als dat dat met alles zo werkt.

                                      Saludos

                                      #17739863
                                      Neut3.24
                                        Lid sinds:
                                        5 September 2009

                                        origineel gepost door 14XE
                                        Schei nou eens uit met die onzin, je ziet spoken man!!

                                        Word je niet krankzinnig van al die complottheorieën die je ziet???

                                        complottheorie?

                                        Deze term wordt vooral gebruikt door mensen die niet willen dat bepaalde informatie en uitleg boven water komt, ondanks de feiten.

                                        #17739864
                                        Freestyler
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          29 January 2006

                                          De 1 gelooft in god, allah, jaweh, sheva
                                          En de ander in “aliens”

                                          Ieder zen goed recht.

                                          Ik geloof slechts in 1 ding, dat morgen weer een deel van mijn zuur verdiende geld afgedragen wordt aan de grootste maffia aller tijden (de belastingdienst)
                                          En dat deze vorm van diefstal als legaal wordt gezien…

                                          Dat er in 2012 “aliens” zouden moeten komen, naja dat zien we dan wel weer.
                                          Of dat god (of hoe je hem noemen wil) dood is, boeie.
                                          Veel slechter dan het nu al is, zal het toch niet meer kunnen worden…

                                          Morgen weer fijn werken, alle zorgen tijdelijk van me af zetten, en gewoon dat doen waar ik plezier in heb en ‘s avonds thuis komen en verwelkomt worden door de vrouw van mijn leven. Dat vind ik veel belangrijker dan al het voorgaande wat hier gepost is.

                                          Just my 2 ct.

                                          #17739865
                                          frademaker
                                            Lid sinds:
                                            4 May 2005

                                            origineel gepost door Oeteldonkie

                                            origineel gepost door Neut3.24

                                            origineel gepost door Christian-tsx
                                            wat probeer je hier nou eigenlijk te bereiken?
                                            beetje van die linkjes posten naar vage websites. denk je nou echt dat je hier iemand tot inkeer brengt ofzo?:hmmz

                                            bij elke post wat jij hier neerzet wordt het weer waziger:vertag

                                            Aller eerst heb ik al bereikt wat ik wilde, en dat is een stukje nieuws plaatsen.
                                            ten tweede, het is niet aan een persoon gericht, dus waarom voel je je aangesproken?
                                            Er hebben ruim 2000 mensen geklikt,gelezen,bekeken, dus mij doel heb ik al bereikt.
                                            ten derde, alles wat buiten jou realiteit valt en ”niet-waar” is dat is niet direct wazig of een complot.
                                            Puur jou te kort koming aan een bewuste denkwijze weer houdt jou ervan om het totale plaatje te zien.
                                            ten vierde, reageer niet als je niet weet waar het over gaat.
                                            ten vijfde, laat mij in me waarde, je kent me niet eens.
                                            ten zesde, alles wat hier staat is gepost in het slappegeouwehoer topic.

                                            nog meer frustratie?

                                            Heb je uberhaupt een Opel?

                                            Nee Vast een ufo:P,
                                            Maar denk dat neut gelijk heeft dat het inderdaad in het goede topic staat ”slap geouwehoer”;)

                                            #17739866
                                            Friez
                                              Lid sinds:
                                              30 June 2004

                                              -Citaat-

                                              Maar we leven allemaal in en volgens een systeem waar wij als burgers steeds minder over te zeggen hebben.

                                              Dat is absoluut een feit, maar dit alles heeft ook een reden…en ufo’s, chemtrails of planeet X heeft daar helemaal niets mee te maken.

                                              #17739867
                                              Neut3.24
                                                Lid sinds:
                                                5 September 2009

                                                CNN verliest de helft van zijn kijkers
                                                Door Micha Kat op 8 november, 2010 in Algemeen. 11 Reacties
                                                Er is een ongekende slachting aan de gang binnen de MSM wereldwijd. In ons land merken we daar weinig van, want de MSM berichten uiteraard niet over hun eigen ondergang. Maar ook hier zijn de signalen onmiskenbaar: NRC Handelsblad, het meest smerige en corrupte medium van de MSM, is begonnen aan een reeks ontslagrondes die tientallen redacteuren hun baan zal kosten. De Telegraaf, al jaren lang geconfronteerd met dalende oplages, weglopende lezers, implosie van de journalistieke geloofwaardigheid en financieel wanbeleid binnen het concern, lijkt met de aankoop van Hyves afstand te willen nemen van de krant als voornaamste money maker en te gaan inzetten op de hype van de social media. Trouw, AD en De Volkskrant zijn inmiddels in handen van een Belgisch concern en gaan een ongewisse toekomst tegemoet waarin het zeker lijkt dat twee van de drie titels zullen verdwijnen. Maar hoe erg het werkelijk met de MSM is gesteld, blijkt uit de situatie in de VS waar meer openheid wordt betracht

                                                over de ondergang van de corrupte en door de Staat en het bedrijfsleven aangestuurde ‘correcte pers’ die door steeds minder mensen serieus wordt genomen. CNN blijkt bijvoorbeeld het afgelopen jaar de helft van zijn kijkers te hebben verloren. Vanaf 2001 is het aantal werknemers bij de Amerikaanse MSM-kranten gekrompen met 25% en verdere reducties zijn onvermijdelijk. Successen op internet zijn zowel in de VS als in ons land niet geboekt en de ervaringen met de zogeheten paywalls (betalen voor nieuws op de MSM-websites) zijn desastreus. Mogelijk nog alarmerender is dat de consumenten van de MSM in schrikbarend tempo vergrijzen: de gemiddelde leeftijd van de kijker van Fox News (het meest succesvolle MSM-kanaal) bijkt 65 jaar te zijn! De gemiddelde leeftijd van de CNN-kijker is 63. Dit zijn getallen die we ook kunnen verwachten bij De Volkskrant en Trouw. Massaal loopt de consument weg van de MSM en zoekt toevlucht op internet waar iedereen zijn eigen favoriete cocktail samenstelt van sites om het nieuws tailor made te volgen op precies de onderwerpen die men wil lezen. Mijn cocktail is (onder andere):

                                                Argusoog.org, infowars.com, prisonplanet.tv, maxkeiser.com, marketwatch.com, accountant.nl, telegraaf.nl, geenstijl.nl, whatreallyhappened.com, anarchiel.com, zerohedge.com, zaplog.nl, reuters.com, bloomberg.com

                                                De MSM in ons land proberen wel op de naderende ineenstorting en de ‘overname’ door internet van de nieuwsvoorziening in te spelen door zelf pseudo-onafhankelijke ‘nieuwssites’ te beginnen of te subsidieren in een poging aldus nog enige greep te houden op de publieke meningsvorming. Voorbeelden hiervan zijn Joop.nl, ftm.nl, geenstijl.nl en welingelichtekringen.nl. De enige functie van deze sites is bezoekers weg te houden van de echte hard core nieuwe media-nieuwssites door ze de suggestie te bieden dat ze te maken hebben met onafhankelijke journalistiek. In feite zijn deze sites dus nog erger dan de ‘gewone’ MSM-websites; ze zijn te beschouwen als de NSB-sites van deze tijd. (Op de afbeelding Henk Steenhuis, een van de oplichters oprichters van welingelichtekringen, thans verbonden aan ‘verzetskrant’ Het Parool; hier een voorbeeld van de journalistieke preferences van deze Nazi nieuwe stijl)

                                                Het is meelijwekkend dat geen van de ‘deskundigen’ in ons land de ware oorzaak van de ineenstorting van de MSM (die zelfs as such nog niet eens wordt geaccepteerd) onder ogen durft te zien: niet het brengen van nieuws en de feiten is de prime drive van de MSM, maar het verdienen van geld. Hierdoor zijn ze totaal gecorrumpeerd geraakt en is de ‘journalistiek’ verdwenen. Deze ontwikkeling is decennia lang onopgemerkt gebleven door de monopolie-positie van de (toen nog verzuilde) MSM, maar kwam met de komst van internet (vanaf 2000) genadeloos bloot te liggen. The goal of web news is not necessarily to make money, its goal is to get the truth out as quickly as possible, to as many people as possible, as accurately as possible, and that is why we dominate over the MSM zo lezen we op de site poorrichard’s blog dat het artikel presenteert waarop dit stuk grotendeels gebaseerd is. Inderdaad: de alternatieve media hebben de MSM in de VS inmiddels overvleugeld. In Nederland gaat dat ook gebeuren. Misschien is het zelfs al zover. Maar mocht dat zo zijn, worden deze cijfers –uiteraard- verzwegen door de MSM zelf. Waardoor ze hun eigen ondergang zelf uiteraard alleen maar weer verder versnellen. Er breken gouden tijden aan voor deze website, Argusoog.org en de andere nieuwe media.

                                                #17739868
                                                Neut3.24
                                                  Lid sinds:
                                                  5 September 2009

                                                  http://www.argusoog.org/2010/11/de-waarheid-over-terrorisme-james-corbett/

                                                  Veel woorden zijn niet nodig om het volgende geniale filmpje te introduceren. Hierin wordt op een zeer laagdrempelige wijze uitgelegd wat de oorsprong van terrorisme is. Ook wordt duidelijk hoe dit wordt toegepast en door welke partijen.Aanrader!!!

                                                  #17739869
                                                  manta1988
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    18 January 2008

                                                    zucht:agent

                                                    #17739870
                                                    Fearless
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      9 January 2005

                                                      Wat doe je voor werk Neut?

                                                    25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 144)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.