THE DAY BEFORE DISCLOSURE

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer THE DAY BEFORE DISCLOSURE

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 144)
  • Auteur
    Berichten
  • #17739821
    DarkNL08
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 March 2010

      Owja en daar wil ik nog aan toevoegen, op het moment dat hier OPENBAAR gepost wordt over dit onderwerp… dan kan je toch zulke reacties verwachten?? ze zijn oooooveral sceptisch over, ik leef gewoon lekker en sta ‘s morgens op met een goed gevoel en zoek niet overal wat achter.

      #17739822
      Neut3.24
        Lid sinds:
        5 September 2009

        origineel gepost door DarkNL08
        Owja en daar wil ik nog aan toevoegen, op het moment dat hier OPENBAAR gepost wordt over dit onderwerp… dan kan je toch zulke reacties verwachten?? ze zijn oooooveral sceptisch over, ik leef gewoon lekker en sta ‘s morgens op met een goed gevoel en zoek niet overal wat achter.

        Hé man, zuiver geciteerd :-D
        Is precies wat je moet doen, elke ochtend met een goed gevoel starten, en je eigen gevoel volgen.

        Je niet laten misleiden door corupte kerkgenootschappen, fuck religie. Leef vanuit je hart, wie jij bent en zijn wilt :-D
        En alles waarvan jij denkt dat het jou kan helpen of ondersteunen is mooi mee genomen toch.

        Sceptische mensen zullen er voorlopig nog wel zijn, is ook niet zo gek als je kijkt wat er wordt bedacht om je te hersenspoelen.

        #17739823
        Christian-tsx
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2008

          origineel gepost door DarkNL08
          en paar eikels zo’n 2010 jaar geleden. Geloof is precies wat je zegt, je gelooft het, het bestaat niet.
          je kan ook geloven dat blauw eigenlijk groen is, prima! als jij het maar gelooft.

          vuile misbruikers daar in al die kerken, tis allemaal geweld, christen, islam, joden whatever!

          kerken of niet, vuile misbruikers zijn er overal, niet alleen daar natuurlijk:sleeping
          maargoed, je hebt gelijk, iedereen is der vrij in wat ie wel of niet gelooft

          #17739824
          DarkNL08
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 March 2010

            Dus naar beiden kanten op respect :P

            Ik ga me niet meer mengen hier :angel:angel

            #17739825
            Christian-tsx
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 May 2008

              ik ook niet, straks ga ik nog in aliens geloven:o:jerry

              #17739826
              Neut3.24
                Lid sinds:
                5 September 2009

                haha, leuk hoor christian-tsx :-P

                websites met info over ufo’s, vrije energie, gebeurtenissen enz die worden volop geblokt en gehackt. zo ook niburu.

                check http://www.niburunews.com dit is tijdelijk

                Groet, Christian

                #17739827
                Stender
                Moderator
                  Lid sinds:
                  5 April 2009

                  origineel gepost door Neut3.24
                  haha, leuk hoor christian-tsx :-P

                  websites met info over ufo’s, vrije energie, gebeurtenissen enz die worden volop geblokt en gehackt. zo ook niburu.

                  check http://www.niburunews.com dit is tijdelijk

                  Groet, Christian

                  Die site gaat over een nieuw ontdekte planeet?

                  Ik vind het nog steeds vreemd dat je niet in 1 zin kan uitleggen wat het stramien is…

                  #17739828
                  Neut3.24
                    Lid sinds:
                    5 September 2009

                    origineel gepost door Stender

                    origineel gepost door Neut3.24
                    haha, leuk hoor christian-tsx :-P

                    websites met info over ufo’s, vrije energie, gebeurtenissen enz die worden volop geblokt en gehackt. zo ook niburu.

                    check http://www.niburunews.com dit is tijdelijk

                    Groet, Christian

                    Die site gaat over een nieuw ontdekte planeet?

                    Ik vind het nog steeds vreemd dat je niet in 1 zin kan uitleggen wat het stramien is…

                    Hallo,

                    Nee, de website is een nieuws-verspreider, en Niburu/nibiru is een ruimteschip/vloot. groter als onze planeet zeggen ze.
                    En om in één zin uit te leggen waarvoor ik dit topic gestart heb en waarom mensen van website niburu en andere sites zich bezig houden met, moederaarde,ufo,sterrenmensen enz is omdat:

                    We leven in een bepaalde tijdscycles die op 28 okt 2011 afloopt en we een nieuwe cycles in gaan. genoemd het ”gouden tijd perk” moederaarde gaat sowieso in trilling stijgen, hogerop in de dimensies van 3 naar 5 en alles wat erop leeft heeft de mogelijkheid mee te gaan.

                    is alweer meer dan één zin, zelf op onderzoek uit is het enigste wat ik je dan mee kan geven denk ik.

                    #17739829
                    Friez
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Vroeger, en dan praat ik over 20 jaar geleden (ben nu bijna 30) las ik heel veel over UFO’s, aliens, complot theorieen, fake maanlandingen enz. enz. Ik was een fanatiek volger van “X files” en vond het allemaal super.

                      Ik heb daar 2 jaar lang heel veel tijd in gestoken om van alles te verzamelen en te lezen en het intrigeerde mij op die leeftijd enorm. Nu 20 jaar later zijn deze onderwerpen nog steeds actueel en men is altijd bijna zo ver dat regeringen het niet meer kunnen ontkennen etc.

                      Een bepaald aantal dingen “geloof” ik wel. Complottheorien zullen zeer zeker bestaan maar niet op de massale manier zoals vaak “gedacht” wordt. Er zal zeer zeker bepaalde zaken stil gehouden worden maar “chemtrails”, “aliens” en dat soort zaken *zucht*

                      Dat chemtrails (en dat zonder mij er in te verdiepen) gaat er bij mij al op de lachspieren werken. Het roept bij mij vele vragen op.

                      Het zou betekenen dat bij Schiphol/Eelde/Groningen en elk ander vliegveld over de gehele wereld er elke keer een “geheim agent” van de overheid in elk vliegtuig een flesje met chemicalien zit te stoppen?
                      Of zit het in de kerosine? En wordt het standaard door Shell er in toegevoegd?
                      Of speciale apparatuur die voor vliegtuigmonteurs niet te herkennen zijn als chemtrails verspreiders?
                      Waar staan de fabrieken die deze chemicalien maken?

                      En stel, dit zal allemaal wel waar zijn en allemaal gebeuren…waarom is er dan niet een van de medewerkers van fabrieken, geheim agenten, ontwikkelaars, opdrachtgevers ooit uit de school geklapt?

                      Worden deze mensen allemaal bedreigt dat ze hun mond moeten dichthouden? Krijgen ze dik betaald? En hoe worden zij beschermd tegen deze chemtrails? En hun gezin, vrienden, familie enz?

                      Het complot wordt dan zo groot, logistiek praktisch onmogelijk om dit allemaal stil te houden, dat het voor bijzonder onwaarschijnlijk is.

                      In mijn ogen val jij onder de noemer: I want to believe. Het is je goed recht en ik wens je er ontzettend veel plezier mee. Persoonlijk denk ik er het mijne van maar ik wil je niet beledigen.

                      #17739830
                      Neut3.24
                        Lid sinds:
                        5 September 2009

                        @ friez

                        Relaxed dat je met respect blijft handelen, waardeer ik zeer.
                        Ik kan er op het moment niet te diep op in gaan en ik weet ook niet of dat je daarop zit te wachten, wel ben ik blij geworden van het feit dat je je intresse erin hebt. Ik bezoek regelmatig bijeenkomsten,lezingen enz en kom daar een hoop mensen uit friesland tegen. In jullie regio bevinden zich een hoop zielen van hoger bewustzijn. Zo jij ook blijkbaar, alleen heb je door alle ”tegenslagen”misleidingen” of het vele gespui geen zin meer om je erin te verdiepen wat enegsinds begrijpelijk is, als je al 20 jaar bezig bent. maar geloof me, het is goed je zoektocht en ”studie” te blijven doen omdat alles waar we een antwoord op zoeken in ons zelf schuilt, soms heel diep waardoor het niet altijd duidelijk is of dat je iets ”weet” of ”denkt”

                        Ik ben ervan overtuigd dat als jij je verdiept in dingen die je stiekem toch wel intresseren je een heel eind komt, met je gevoel iets beoordelen is in deze tijd cruciaal. Omdat we zowel in t dagelijkse leven als op internet worden misleidt met dis-informatie. Deze dis-info wordt bewust verspreid door mensen die de boel willen verwarren. Over chemtrails is heel veel te vinden, onlangs heeft een ex-burgemeester uit belgie een boek uitgegeven met talloze pagina’s, bewijzen, feiten etc.

                        Ondanks alle complottheroien is het verstandig je nu te focussen op ”positieve veranderingen” en zaken. Dit omdat als je je bezig houdt met duistere zaken zoals ”Illuminati”vrijmetselarij”NWO”3eWO”mindcontrol etc je kan blijven hangen in die lage viberatie, logo’s,teksten,symbolen,muziek doet meer met een mens dan je kunt beseffen.

                        kortom ik wil me bezig houden met de positieve kant, ik ben bewust van de negatieve kant, en heb dat naast me neer gelegd, Het is tijd voor verandering, in positieve zin, voor mens,dier,milieu,moederaarde. en onze evolutie.

                        op http://www.wanttoknow.nl en argusoog.org kun je leuke interessante dingen lezen, die misschien minder ”ongeloof oproepen”.
                        Zo ook een stuk over bijv een amserdamse winkel straat die proef draaien ZONDER contant geld, als je hier bij stil staat en doordenkt dan zie je direct in dat die GEVAARLIJK is. Maar de mens wordt misleidt en ziet de z.g.n positieve kant. en zo is er nog een hele hoop wat achter de schermen gebeurd. Maar net zoals je zegt, de een is een believer dan ander een nonbeliever.

                        De tijd zal het ons leren, :-D
                        Ik zie het in iedergeval positief tegemoed :-D

                        Groet, Chris

                        #17739831
                        Neut3.24
                          Lid sinds:
                          5 September 2009

                          Griekse straaljagers zijn niet de enige tegenspelers die Turkse gevechtsvliegtuigen op scherp hebben laten staan. Een gepensioneerde generaal zegt een encounter te hebben gehad met ongeïdentificeerde vliegende objecten boven het westen van Turkije, toen hij nog actief was als piloot bij de luchtmacht.

                          Hij belde afgelopen zaterdag naar een live televisieshow, waar een hevig debat plaatsvond over UFO’s. Generaal Erdoğan Karakuş vertelde dat hij en zeven andere piloten een ontmoeting met een UFO hadden gehad boven de provincie Balıkesir in mei 1983.

                          De UFO’s zweefden in de lucht met gebruik van onbekende technieken, zei Karakuş. Hij legde uit dat hij een deel was van een team van acht piloten die met vier Turkse straaljagers naar de zuidelijk gelegen stad Adana vlogen voor een oefening, toen een van de mannen ineens iets vreemds in de lucht zag.

                          “Hij zei, ‘Ik heb een aantal objecten gezien, wat moet ik doen?’, waarop ik zei, ‘Het kan een vliegtuig in nood geweest zijn die seinde; ik neem contact op met de Balıkesir frequentie’,” vertelde de gepensioneerde generaal. “De controletoren in Balıkesir meldde dat er geen enkele vlucht geregistreerd stond. Ik dacht dus dat het misschien om een burgertoestel ging.”

                          De objecten vergezelden de piloten een kwartier lang toen zij van Balıkesir naar de stad Denizli in Aegean vlogen, zei Karakus. Hij voegde eraan toe dat hij een andere piloot waarschuwde die naar hen toe wilde vliegen, dit niet te doen, omdat de objecten geen vliegtuigen bleken te zijn.

                          “Eén van mijn maten zette ondertussen de verlichting van zijn toestel uit. Op dat moment naderden de UFO’s het derde vliegtuig en vlogen verder door naar de tweede toen de derde ook zijn verlichting uit had gezet”, zei Karakuş. Toen hij over zijn linkerschouder keek, zag hij alleen nog maar een gele lichtstraal.

                          “Ze verplaatsen zich naar mijn linkerzijde toen ook ik mijn verlichting uitzette, zei de generaal, en voegde eraan toe dat kort daarna vier of vijf andere lichten verschenen, die op vliegtuigverlichting leken. “Vervolgens verdwenen ze door een plotselinge manoeuvre.”

                          Karakuş zei dat de controletorens op de luchthavens van Ankara, Istanboel en Konya de UFO’s die nacht ook hadden gedetecteerd. “We rapporteerden het incident dat zeer waarschijnlijk naar NASA is verstuurd.”

                          Bron: Hurriyetdailynews.com

                          Last Updated ( Tuesday, 26 October 2010 10:07 )

                          #17739832
                          Friez
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            Je lijkt me een intelligent persoon en ik hoop van harte dat je hetgene wat je wilt bereiken ook bereikt. Je zult hier weinig tot geen zieltjes winnen, en ondanks dat ik ooit interesse in deze materie had zal ik verder geen tijd en energie in zoiets steken. Je houdt er een geheel ander denkbeeld op na dan de meesten hier (en daar val ik ook onder)

                            De meesten zullen redeneren: die is gek, die ziet ze vliegen. En jij geeft als counter: jullie weten niet beter omdat jullie je er niet in verdiept hebben. Eigenlijk zeg je: join me, ik zal je overtuigen.

                            #17739833
                            Friez
                              Lid sinds:
                              30 June 2004

                              Even terugkomend op de chemtrail verhaal: nee, je kunt mij niet overtuigen dat de regering ons allemaal met chemicalien onder de duim wil houden. Maar ik ben wel benieuwd naar de antwoorden op mijn vragen. Nieuwschierig ben ik zeer zeker, je hoeft het niet hier in dit topic uit te leggen maar een link naar de indirecte weerlegging van mijn vragen vind ik wel leuk om te lezen.

                              Want er zijn nog veel meer vragen: waarom zie ik die chemtrails ook boven de oceaan? Wat voor nut heeft het om daar te “sproeien?”, tijdens de vulkaanuitbarsting in Ijsland mocht er niet gevlogen worden, zijn hier ook direct de gevolgen van merkbaar geweest? Wat kun je er tegen doen om deze chemtrails niet te “ontvangen”? (wat doe jij er bijvoorbeeld tegen?)

                              Over buitenaardse wezens ga ik het verder maar niet hebben, hier heb ik ook mijn (eigen) denkwijze over. Het is toch altijd wel bijzonder dat (helaas moet ik je in een hokje plaatsen) jullie “gelovers” de rest van de ongelovigen direct afschilderen als: gebrainwashed, beinvloed enz.

                              #17739834
                              Makko
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                27 July 2007

                                Zoals regiseurs films bedenken en we in de bios kijken naar een ramp, kunnen mensen zoals Bin Laden
                                ook dingen bedenken in de echte wereld. b.v. de aanslagen op de Twin Towers. verschrikkelijk!
                                In een film lijkt een ramp al erg, maar in real life…..:swear
                                Een dolgedraaide jongen schiet op school tig mensen dood, waarschijnlijk door het kijken van films of games en natuurlijk goed gek in de kop.
                                Wie weet komt de Niburu/ruimteschip ook een keer onze planeet bezoeken net als in de film Independence day.

                                #17739835
                                RonaldH
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  ik bereid me vast voor

                                  ik zit nu star wars te kijken :thumbup

                                  #17739836
                                  Neut3.24
                                    Lid sinds:
                                    5 September 2009

                                    Van het weekend ga ik er even voor zitten om je korte,duidelijke antwoorden te geven, zonder je te indoctrineren :P

                                    origineel gepost door Friez
                                    Even terugkomend op de chemtrail verhaal: nee, je kunt mij niet overtuigen dat de regering ons allemaal met chemicalien onder de duim wil houden. Maar ik ben wel benieuwd naar de antwoorden op mijn vragen. Nieuwschierig ben ik zeer zeker, je hoeft het niet hier in dit topic uit te leggen maar een link naar de indirecte weerlegging van mijn vragen vind ik wel leuk om te lezen.

                                    Want er zijn nog veel meer vragen: waarom zie ik die chemtrails ook boven de oceaan? Wat voor nut heeft het om daar te “sproeien?”, tijdens de vulkaanuitbarsting in Ijsland mocht er niet gevlogen worden, zijn hier ook direct de gevolgen van merkbaar geweest? Wat kun je er tegen doen om deze chemtrails niet te “ontvangen”? (wat doe jij er bijvoorbeeld tegen?)

                                    Over buitenaardse wezens ga ik het verder maar niet hebben, hier heb ik ook mijn (eigen) denkwijze over. Het is toch altijd wel bijzonder dat (helaas moet ik je in een hokje plaatsen) jullie “gelovers” de rest van de ongelovigen direct afschilderen als: gebrainwashed, beinvloed enz.

                                    #17739837
                                    Neut3.24
                                      Lid sinds:
                                      5 September 2009

                                      http://www.stemniet.nl/

                                      check it out people

                                      #17739838
                                      The_Undertaker
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        24 April 2006

                                        Niet fucken met de Satan jij!

                                        #17739839
                                        Friez
                                          Lid sinds:
                                          30 June 2004

                                          Heeft volgens mij niets met Satan te maken :P

                                          Chris gelooft in een mythe rondom Niburu. Staat wel het een en ander uitgelegd over op internet en zo ver ik het begrijp gaat het hier om:

                                          Niburu is een planeet (en geen groot heelal-vliegtuig) waar een super-ras op leeft. Dit superras heeft ons mensen gemaakt en wij moest fungeren als werkers voor het superras. Er gingen na het maken van het ras “mens” wat dingen verkeerd (wordt ook wel verwezen naar het scheppingsverhaal uit de bijbel)

                                          De planeet Niburu reist door het heelal en moest eerst in 2002 (volgens de volgers) de Aarde passeren. Toen dit niet gebeurde is de datum opgeschoven naar 2012.

                                          :wtf

                                          In ieder geval een mooi verhaal om te lezen :P en het bied hoop voor de mensen die verlangen naar een betere wereld. Het superras zou namelijk voor vele problemen de oplossingen bieden. Las ook nog iets over een reptielachtig ras wat precies het tegenovergestelde moet zijn van het superras. Bloeddorstig, vijandig en alles wat je niet als vijand wilt hebben.

                                          Als groot filmliefhebber zie ik een blockbuster in coming :D maar mocht het allemaal eind 2012 gaan gebeuren weet ik niet of ik daar zo vrolijk van wordt. Als we te maken krijgen met het superras welke ons ooit als “werkras” heeft laten ontwikkelen. Leuk detail daarvan: een vrouwelijk superras heeft sex gehad met een aap :jerry

                                          Anyway, als wij als werkras bedoeld zijn, wat wil dat superras dan met ons gaan doen in 2012? En krijgen we dan ook te maken met dat reptielenras? Wat mij betreft vliegen ze verder…

                                          #17739840
                                          The_Undertaker
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            24 April 2006

                                            origineel gepost door Friez
                                            Heeft volgens mij niets met Satan te maken :P

                                            Ie heeft zijn post al aangepast zie ik :thumbup

                                            En al die andere verhalen, mij hoef je niet veel te vertellen :angel

                                            #17739841
                                            Robbie1974
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              20 July 2007

                                              Iedereen leeft in zijn of haar eigen wereldje.
                                              Slapen, werken, dingen doen die je leuk vind en niet leuk vind.
                                              Maar als je kijkt en nadenkt over de piramides en de maya kalender hoe dat allemaal ontstaan is en dat de sterren toen ook al een rol speelden denk ik dat er wel meer is.
                                              We waren vroeger zo dom nog niet.
                                              Maar door de films en games laten we ons van alles wijs maken over ander figuren from out of space.
                                              Op Discovery is ook een docu met Stephen Hawking.
                                              Best wel interessant om naar te kijken.

                                              Ben nu trouwens Men in Black aan het kijken.
                                              :thumbup

                                              #17739842
                                              Neut3.24
                                                Lid sinds:
                                                5 September 2009

                                                Dit is misschien wel leuk om even te lezen, en dan doel ik op de mensen die het fenoneem **Chemtrails** belachelijk, te vergezocht, ongeloofwaardig etc vinden.

                                                HIER HET BEWIJS:

                                                http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/bestaan-chemtrails-officieel-erkend/

                                                Geen discussie mogelijk.
                                                Gewoon als info voor de on-wetende. :)

                                                #17739843
                                                Christian-tsx
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  25 May 2008

                                                  als ik het goed lees stoppen ze dus met die chemtrails? dus ook met de mensheid in een lage ferquentie houden?

                                                  dus binnenkort wordt iedereen slimmer en minder ziek? gaan we ook harder lopen? worden we 150 jaar oud?:jerry

                                                  #17739844
                                                  Neut3.24
                                                    Lid sinds:
                                                    5 September 2009

                                                    Ook voor de mensen die zich vast blijven klampen aan hun mening: UFOS en STERRENMENSEN bestaan NIET.

                                                    http://www.ufo-blogger.com/2010/10/chilean-government-allows-on-duty.html

                                                    Check this out, zou het echt zo zijn dat het in de hoofden zit van ”believers”zwevers”blowers” ?

                                                    Dan doen onze aardse buren gezellig mee, Nederland is één van de WEINIGEN die zich terug houdt en zwijgt over het ”contact”.

                                                    Kom op mensen, waarom blijven ontkennen! Angst ?

                                                    :-D

                                                    Hoeveel bewijs is er nog nodig ?

                                                    Vitamines zie je ook niet, en toch weet je dat ze bestaan

                                                    You only see what your eyes want to see
                                                    How can life be what you want it to be
                                                    You’re frozen

                                                    #17739845
                                                    black champion
                                                      Lid sinds:
                                                      18 July 2004

                                                      ey jonge. wat ben jij voor een zwefert. volgens mij is dit een auto forum of niet?

                                                    25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 144)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.