THE DAY BEFORE DISCLOSURE

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer THE DAY BEFORE DISCLOSURE

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 144)
  • Auteur
    Berichten
  • #17739771
    Stender
    Moderator
      Lid sinds:
      5 April 2009

      origineel gepost door Neut3.24
      Haha, blijft facinerend dat er altijd een groepje mensen is die er nog steeds om kan lachen en gewoonweg te ”lui” zijn om op onderzoek te gaan, het wordt gratis aangeboden!

      Overigens, een grote hoeveelheid mensen waaronder ik zelf heb ook enkele keren mogen genieten van hun aanwezigheid in ons luchtruim. Hier op het forum zijn er ook zat maar nog steeds durven en kunnen mensen er niet openlijk over praten.

      Ik praat er graag over, we zijn nou eenmaal niet alleen, dan kun je wel doen alsof maar daarmee houdt je je zelf voor de gek, en als je je er niet in verdiept zul je nog weleens vol verbazing komen te staan binnekort.

      Angst wordt er in geduwt door de overheid, en met films maken ze alles belachelijk!
      Ook discovery en andere zenders zenden alleen uit wat uitgezonden mag worden, mensen die zich bewust kunnen herinneren wat ze gezien en geleed hebben uit bijvoorbeeld ”kinder”films van waltdisney zullen zich nog eens goed moeten verdiepen. Je zal zien dat er in ”kinder” films een hoop waarheid zit, net als in muziek. Je moet alleen goed zoeken en je moet het willen

      Ik heb hier absoluut geen financiele belangstelling bij, ik zou me enkel belachelijk kunnen maken. Maar ik moet het melden van me zelf, in de hoop dat er meer mensen ontwaken.

      Hou je ogen open

      Ik ben geen jehova die een religie wil aansmeren, ik wil mensen wakker schudden en ze laten weten dat er wel degelijk dingen gebeuren. Alleen veel mensen zijn bekend met de duistere kant van wat er op aarde speelt, corruptie, moord, bendes, illuminati, wereldleiders, de poppekast in denhaag.dat is ook waar we continu mee worden belaagd, duister,verdrietig,kwaad ”nieuws” op tv en in kranten, mensen bang maken en boos maken. Wie heeft er geen verjaardag mee gemaakt waarop mensen (vaak familie/vrienden) die discuseren over dat soort aardse zaken, waarin mensen erg ver kunnen gaan, te ver. DOODZONDE, zonde van je energie, en precies hoe ze het willen, mind control.

      ZE ( http://www.niburu.nl/viewinstelling.php?id=26 ) willen helemaal niet dat je hun spelletje door krijgt, en dat je contact hebt met sterrenmensen of andere wezens. We worden dom gehouden, vol gepropt met ONGEZONDE etenswaren VOL E-NUMMERS en syntethische stoffen! gemanipuleerd, dood voedsel.

      Om ons zwak te houden!

      Mensen, er wordt nu heel veel info vrijgegeven op het web en bij lezingen die de hele wereld overgaan.
      Grijp je kans, en ga opzoek naar antwoorden! Vetrouw alleen je zelf, je intuitie,gevoel.

      GELOOF GEEN WOORD VAN WAT HIER STAAT, als het waar is voor je dan weet je het, geloven doe je als je aan je zelf twijfeld.

      Zondag komen er honderden mensen bij elkaar in barneveld, mocht je niks te doen hebben en wil je eenheid vormen kom langs

      Wat is nu in 1 zin je boodschap precies?

      En dan niet zoiets vaags als ‘MENSEN WORDT WAKKER!!’.

      #17739772
      Peter.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 September 2010

        Zakelijke berichtgeving!

        #17739773
        Neut3.24
          Lid sinds:
          5 September 2009

          beste mensen,

          Eigenlijk is het allemaal heel simpel, maar tegelijkertijd ook weer zeer ingewikkeld.
          Ik zou willen dat ik mijn kennis kon delen met jullie maar dit is niet te doen, aller eerst omdat iedereen verschillend is en dus iedereen op ZIJN of HAAR manier moet leren.

          Jij zelf bent de gene die dat kan doen, sta open, wees kritisch en volg alleen je GEVOEL. Er is veel disinformatie, dit is met opzet gedaan.
          Mensen die de bijbel kennen weten dat ook daar veel uit is gehaald en is herschreven maar als je ook dat leest met gevoel dan zul je zien dat daar veel waarheid in is verborgen, o.a dat ongv 1 op de 12 mensen zullen ontwaken. BEWUST WORDEN en BEWUST-ZIJN, ook hierbij is niet alles voor iedereen weglegt, bijv. bepaalde energieen/chakra’s/aura’s kunnen zien etc etc.

          Hieronder de website van Johan Oldekamp:

          http://www.pateo.nl/

          Direct op de begin pagina zie je video presentaties, bekijk ze en het zal allemaal een stuk duidelijker worden. Ook kun je al zijn boeken GRATIS downloaden als PDF, ik heb er nu een paar gelezen en ik durf je te verzekeren dat je HEEL VEEL ANTWOORDEN kunt krijgen op al je vragen.

          MAAR, voor elke vraag die je hebt draag je zelf het antwoord al. Die kan soms heel diep zitten, en dus zul je die makkelijker of zelfs alleen kunnen vinden door vanuit je hart (GEVOEL) te leven en niet vanuit je (DENKEN) hoofd.

          Geen voor-oordelen, maar ga op zoek, kijk is in de lucht ipv naar je Iphone of blackberrie rotzooi! Je zult zien dat er veel activiteiten plaats vinden.

          CHEMTRAILS, http://www.niburu.nl/index.php?SectionID=6

          IS HET NIEMAND OPGEVALLEN DAT ZOWEL ZATERDAG ALS ZONDAG EEN FUCKING MOOIE DAG WAS, GEEN STREPEN (CHEMTRAILS)! HEERLIJK WEER, EEN GOEDE VERBINDING TUSSEN MOEDER AARDE EN DE KOSMOS, WAT ERVOOR ZORGD DAT DE ENERGIE GOED STROOMT EN ONTVANGEN WORDT, WAT KRIJG JE: VEEL GOED GEHUMEURDE MENSEN, VEEL MENSEN DIE OP PAD WILLEN EN GAAN, VEEL DIEREN TE SPOTTEN IN BOSRIJKE OMGEVINGEN.

          Mensen laat de t.v uit, en ga op onderzoek uit, WIE BEN JE, WAT BEN JE, en WAAROM ben je hier!!!!

          Ook dit forum, ook auto’s, motoren, telefoons etc het is er allemaal om ons af te leiden, afhankelijk te maken en simpel te houden.

          ONZE OVERHEDEN en leiders achter de schermen maken al JAREN gebruik van ECHTE HIGHTECH, UFO technologie, NUL punt energie enz enz.

          IK WENS IEDEREEN SUCCES en BLIJF JE EIGEN GEVOEL VOLGEN
          DURF deze zoektocht te beginnen, dit is waarschijnlijk de reden waarom je hier bent, onbewust wil je dit allemaal mee maken in deze bijzondere tijd.

          Mensen die kennis hebben van de MAYAS.HOPIS enz die zullen begrijpen wat ik bedoel met bijzondere tijd, op http://www.pateo.nl kun je daar heel veel over leren.

          Namasté

          #17739774
          Oeteldonkie
            Lid sinds:
            12 March 2009

            Wat je dus wilt zeggen is dat alle technologie ons dommer maakt?

            waarom worden we dan nog steeds geacht slimmer te zijn dan apen? die voldoen dan prima aan je omschrijving,,,

            #17739775
            DarkNL08
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 March 2010

              Alsjeblieft zeg, wat een onzin!

              misschien moet je een alu-hoedje opzetten!

              Chemtrails ook! Wat dacht je van dat het CONDENSSPOREN zijn?

              http://nl.wikipedia.org/wiki/Contrail

              Lees dit maar eens

              #17739776
              Neut3.24
                Lid sinds:
                5 September 2009

                origineel gepost door Oeteldonkie
                Wat je dus wilt zeggen is dat alle technologie ons dommer maakt?

                waarom worden we dan nog steeds geacht slimmer te zijn dan apen? die voldoen dan prima aan je omschrijving,,,

                Nee…

                Maar het helpt ons niet vooruit, en stagneert ons.

                Mobiele telefonie en draadloos internet, HANDIG?
                STRALING IS NU OVERAL ZELFS OP PLEKKEN WAAR BIJNA GEEN MENS KOMT, wat denk je dat dat met ons doet?

                waarom denk je dat de meeste mensen die BEWUST-ZIJN op het platte land wonen, in de stad word je in een lage FREQUENTIE gehouden door alle straling van telefoon, UMTS masten etc.

                Ook dit is niet nieuw., t wordt ons alleen niet verteld.
                Tenzij je op onderzoek uitgaat, je zult versteld staan.

                Voeding? Vol E-nummers, syntetische kleur,geur,smaak stoffen en gemanipuleerde etenswaren.

                EIGENLIJK kun je bijna niks eten wat de supermarkt aanbiedt. maar de supermarkt is makkelijk, groot, goedkoop enz. Je moet BEWUST-ZIJN wil je daar keuzes in kunnen maken. Hier een schitterend maar angstmakend boek:

                http://www.niburu.nl/winkel.php?scherm=artikel&id=44

                Ik voel me geroepen om de mensen dit te vertellen, met vele vele anderen. en als je goed om je heen kijkt zie je dat er overal mensen opduiken als ”klokkenluider”.

                Wij zijn van de ELITE als proefpersonen, PUUR proefpersonen!

                we als mensheid staan onderaan in de pyramide, en zij boven in de top.

                http://www.niburu.nl/viewinstelling.php?id=26

                MAAR HOUDT JE ALSJEBLIEFT NIET TE VEEL BEZIG MET WAT DUISTER IS, MET DINGEN DIE JE BOOS MAKEN OF VERDRIETIG WANT DAARMEE VOEDEN WE DE DUISTERNIS.

                WE MOETEN ONS FOCUSSEN OP DE POSITIEVE ENERGIE, EN DE VERANDERINGEN, WE MOETEN ZELF EEN BETERE WERELD/SAMENLEVEING TE MANIFESTEREN.

                EN DAT BEGINT BIJ JEZELF :)
                hieronder wat sites die je kunnen helpen?

                http://www.niburu.nl

                http://www.pateo.nl

                http://www.wanttoknow.nl

                http://www.argusoog.org

                http://www.wijwordenwakker.org

                http://www.heerlijk-water.nl

                en zo zijn er nog vele maar je komt vanzelf op de site die voor jou van belang is.

                toeval bestaat immers niet

                Goodluck, probeer het met vrienden/familie/kennisen te bespreken en wissel ervaringen uit. Samen kun je meer.

                #17739777
                DarkNL08
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 March 2010

                  aarghhhh…

                  ga snel achter je PC vandaan, die straalt ook! :jerry

                  #17739778
                  Neut3.24
                    Lid sinds:
                    5 September 2009

                    origineel gepost door DarkNL08
                    aarghhhh…

                    ga snel achter je PC vandaan, die straalt ook! :jerry

                    Ik weet het, maar ik ben beschermd, ik heb hier een bioprotectkaart in mijn broekzak en een aardeplaat(energieplaat) bij me die de negatieve energie harmoniseerd door het om te buigen, kwantumfysika.

                    We leven in een een tijd die DUALITEIT wordt genoemd,

                    houdt in, aardig-onaardig, leuk-niet leuk, mooi-lelijk.

                    Dus voor alles heb je iets, dat is de uitdaging.

                    Mesen die dus zeggen nadat ze geinformeerd zijn over slechte dode voeding die zeggen dan vaak direct, ”ja dan kunnen we niks meer eten, dan kun je net zo goed dood gaan”

                    BULLSHIT, niet denken maar voelen, mijn gevoel zegt meteen dat er een oplossing bestaat, biologische boederijen en bedrijven bezoeken voor je groente en fruit, zoveel mogelijk zelf maken en puur eten.

                    en zo kunnen we (met elkaar) voor alles een oplossing bieden, overigens is/zijn al die oplossingen er al maar ze worden nog geblokkeerd.

                    Je kunt namelijk op moedernatuur geen patent aanvragen omdat het bij iedereen in zn tuin kan groeien.

                    je zult merken dat als je overgaat op vitaal en gezoend eten je binnen no time een ander mens wordt, de gezegde JE BENT WAT JE EET is geen nonsens.

                    Je zult ook merken dat als je de eerste stapt neemt naar verandering je er van zelf in rolt, en voor je het weet leef je een totaal ander leven, zul je je vitaal voelen, en zal je bewust-zijn elke dag toenemen.

                    je zult elke dag weer nieuwe dingen ontdekken en HER-INNEREN.

                    #17739779
                    Neut3.24
                      Lid sinds:
                      5 September 2009

                      origineel gepost door DarkNL08
                      Alsjeblieft zeg, wat een onzin!

                      misschien moet je een alu-hoedje opzetten!

                      Chemtrails ook! Wat dacht je van dat het CONDENSSPOREN zijn?

                      http://nl.wikipedia.org/wiki/Contrail

                      Lees dit maar eens

                      Je weet niet wat je zegt, ONDERZOEK ipv onzin te lezen!

                      Mensen die geinteresseerd zijn in het luchtruim die weten HEEEEEL GOED het verschil tussen een CONTRAIL en een CHEMTRAIL

                      zo ik ook, ik heb contact en vele andere HONDERDEN MET HET KNMI, ze kunnen er binnekort niet meer om heen en zullen de waarheid moeten openbaren. Ik hoop dat je voor die tijd inziet hoe het werkelijk zit.

                      Anders ben jij straks de gene die een hoedje op zet, en dat zal geen feest hoedje worden. want wat je nu verkondigd is precies wat ze willen dat de mens gelooft.

                      Praat met je ouders of opa en oma, zij zullen je kunnen vertellen wat er anders is aan de lucht. sinds de jaren 90 zijn ze begonnen met chemtrailen.
                      Met verschillende reden, oa mensen in een kunstmatige lage frequetie te houden, mensen ziek maken (degeneratie, zwakke sterft,sterke blijft) weer beinvloeden net als met HAARP enz.

                      Er zijn heel weinig landen die met rust worden gelaten, oa nieuwzeeland. daar zijn een aantal maanden geleden 4 chemtrails getrokken van kilometers lang en dat kwam DIRECT IN HET NIEUWS, sinds dien niet meer gebeurd.
                      Wij hier slapen en zien het niet eens meer, en vragen ons ook niks af.

                      NL is speelt een belangrijke rol op deze planeet, altijd gedaan, zo ook dat we hier dom worden gehouden.
                      In de hele wereld komen er dingen op het nieuws over oa buitenaardsleven en hier horen we bijna niks, gelukkig veranderd dat nu. omdat we contact hebben met mensen van de media en alle andere ”belangrijke” mensen. zo komt er straks ook hier meer openbaring.

                      je zult versteld staan over hoeveel en lang we al worden voorgelogen.!!

                      alles wordt verborgen gehouden. Nog wel, nu is de tijd aangebroken dat dat gaat veranderen.

                      hier trouwens het stuk over chemtrails, HONDERDEN paginas

                      en dan kom jij met wikipedia?

                      http://www.niburu.nl/index.php?SectionID=6

                      #17739780
                      DarkNL08
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 March 2010

                        OK, sorry hoor maar….

                        Waarom weet jij ALLES dan?? Kunnen we jou verantwoordelijk houden?

                        ik geloof er gewoon geen zak van, echt niet.. :angel

                        #17739781
                        Neut3.24
                          Lid sinds:
                          5 September 2009

                          origineel gepost door DarkNL08
                          OK, sorry hoor maar….

                          Waarom weet jij ALLES dan?? Kunnen we jou verantwoordelijk houden?

                          ik geloof er gewoon geen zak van, echt niet.. :angel

                          Ik weet niet alles, maar ben wel een heel end.
                          Omdat ik al jaren bezig ben, samen met vrienden ffamilie kennisen, en dankzij internet met heel veel andere.
                          Ga is naar zo’n disclosure avond, worden ook in jouw buurt gehouden, misschien overtuigd dat je.

                          Verantwoorlijk ben ik alleen voor me zelf, net als jij. maar met elkaar komen we veel verder. we moeten het met elkaar doen.

                          IK KAN me heeel goed voorstellen dat je niks gelooft, heb ik ook gehad, net als iedereen die er mee in aanraking komt.

                          maar waarom zou ik in hemels naam hier me tijd aan besteden als die allemaal gelogen zou zijn?

                          ik kan me zelf enkel belachelijk maken, het kost me tijd en enrgie. ik wil mensen helpen!!
                          net als miljoenen anderen.

                          http://www.niburu.nl/index.php?articleID=23287

                          #17739782
                          AnoniemGLS
                            Lid sinds:
                            16 August 2010

                            Ik roep het al jaren: het is mindcontrol! :jerry

                            #17739783
                            8klepper
                              Lid sinds:
                              11 November 2005

                              origineel gepost door Neut3.24

                              IS HET NIEMAND OPGEVALLEN DAT ZOWEL ZATERDAG ALS ZONDAG EEN FUCKING MOOIE DAG WAS, GEEN STREPEN (CHEMTRAILS)! HEERLIJK WEER, EEN GOEDE VERBINDING TUSSEN MOEDER AARDE EN DE KOSMOS, WAT ERVOOR ZORGD DAT DE ENERGIE GOED STROOMT EN ONTVANGEN WORDT, WAT KRIJG JE: VEEL GOED GEHUMEURDE MENSEN, VEEL MENSEN DIE OP PAD WILLEN EN GAAN, VEEL DIEREN TE SPOTTEN IN BOSRIJKE OMGEVINGEN.

                              Weekend;
                              2 dagen om zich te ontspannen na een werkweek

                              is goed voor je, dan doe je wat productiefs

                              er word gevraagd om in 1 zin je boodschap te geven,
                              krijg je weer 3 a4tjes vol

                              laat maar foto’s zien dan als onze regering daar mee bezig is
                              met allerlei spooky projecten

                              #17739784
                              Stender
                              Moderator
                                Lid sinds:
                                5 April 2009

                                Ben nog steeds niet overtuigd, en ik heb geen tijd om lappen tekst te lezen of om video’s te bekijken.

                                Plus het feit, dat als het zo urgent/levensbelangrijk is, waarom is er dan maar een superkleine meerderheid van overtuigd? En beredeneer dit vanuit de theorie, niet vanuit de mensen die het niet geloven.

                                #17739785
                                Makko
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  27 July 2007

                                  Ik zag in het weekend een vliegende schotel, het kopje vloog er achteraan……door de keuken.

                                  Maar even zonder gekheid, er zal vast wel iets meer zijn buiten ons, snap alleen niet waarom alles zo lang duurt om even aan te kloppen als buren zijnde.
                                  Het Roswell verhaal stamt al uit 1947 dus….

                                  #17739786
                                  manta1988
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    18 January 2008

                                    dusss…
                                    ach het staat wel in t goeie topic in ieder geval.

                                    eerst zien dan geloven…

                                    #17739787
                                    Anoniem
                                      Lid sinds:
                                      1 January 1970

                                      heb je aandelen in het Niburu zitten of zo :D

                                      tis nie meer dan ziekmakerij, of hoe maak je een mens g*k of nog g*kker :thumbdown

                                      Let’s Get a Life :thumbup

                                      #17739788
                                      Piele
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        24 August 2006

                                        SHIT, waarom klik ik ook.. zit ik weer hier 5 min van mn leven te vergooien….

                                        #17739789
                                        DarkNL08
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          7 March 2010

                                          Deze kan dicht :wors

                                          #17739790
                                          Freestyler
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            29 January 2006

                                            auto’s gemaakt om ons af te leiden…

                                            Helemaal mee eens.
                                            Sleutel altijd aan mijn auto om tot rust te komen :wors

                                            Dat er meer gebeurd dan ons verteld wordt… kom eens met wat nieuws, dat is al jaren bekend.
                                            Dat er meer is tussen hemel en aarde… dito

                                            Dat je overkomt als een of andere pas bekeerde Jehova getuige die vol fanatisch mensen probeert te overtuigen… 100%

                                            Misschien dat je een andere aanpak moet overwegen, mensen op hun “te kort komingen” wijzen, werkt 100% van de tijd averechts.

                                            Zaterdag en zondag geen chemtrails?? zou eens naar een opticien gaan, want die waren er wel degelijk.
                                            Zit voor mijn werk in de buitenlucht, en zie wat er gebeurd ;)

                                            #17739791
                                            Anoniem
                                              Lid sinds:
                                              1 January 1970

                                              ook ik ben er van overtuigd dat er
                                              buitenaards leven is:o:o

                                              en ik ben er ook van overtuigd dat die allemaal in neut z,n hoofd zitten;);)

                                              man doe lekker je ding
                                              maar laat een opel forum er buiten

                                              echte opel rijders zijn zoiezo
                                              imuum voor bullshitt en aliens

                                              totdat je met concrete tasbare bewijzen komt
                                              geloof geen normaal denkende hond deze verhalen

                                              tuurlijk zijn er meer die geloven
                                              de kerken zitten er zondags vol mee
                                              no problem

                                              is enkel voor mij geen bewijs dat god bestaat:o

                                              #17739792
                                              The_Undertaker
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                24 April 2006

                                                origineel gepost door louwe 16 klepper
                                                ook ik ben er van overtuigd dat er
                                                buitenaards leven is:o:o

                                                en ik ben er ook van overtuigd dat die allemaal in neut z,n hoofd zitten;);)

                                                man doe lekker je ding
                                                maar laat een opel forum er buiten

                                                In ‘t slap geouwehoer deel mag dit wel hoor :P

                                                #17739793
                                                Freestyler
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  29 January 2006

                                                  origineel gepost door DarkNL08
                                                  Deze kan dicht :wors

                                                  Nee joh, laat lekker open staan.

                                                  Is wel grappig.
                                                  (mag wel in de titel erbij zetten, voor mensen die een half uurtje over hebben :P)

                                                  #17739794
                                                  Piele
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    24 August 2006

                                                    Vooruit.. deze gaat niet de doofpot in… nog niet… :agent

                                                    #17739795
                                                    Piele
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      24 August 2006

                                                      Damn, those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
                                                      Nobody steals our chicks… and lives!
                                                      What are you? Some bottom-feeding, scum sucking algae eater?
                                                      Damn, that’s the second time those alien bastards shot up my ride!
                                                      It’s down to you and me, you one-eyed freak!
                                                      You’re an inspiration for birth control.
                                                      Damn, you’re ugly.
                                                      Eat shit and die!
                                                      I’ll rip your head off and shit down your neck!
                                                      It’s time to kick ass and chew bubble gum. And I’m all out of gum..

                                                      I’m Duke Nukem. And I’m coming to get the rest of you alien bastards!

                                                      :vertag

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 144)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.