terugslagklep artikel nummer gezocht

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) terugslagklep artikel nummer gezocht

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253843
    OPCer
      Lid sinds:
      16 July 2010

      hallo,

      Gisteren de klepdekselpakking van mijn Zafira a OPC vervangen, omdat ik de laatste tijd meerdere olie druppels bij de klepdeksel naar buiten zag komen.
      Bij het verwijderen van de bobinebrug zag ik dat alle bougie gaten vol stonden met olie, dus de oude pakking was goed lek.
      Bij het verwijderen van de crossover zag ik dat de aansluiting van het terugslagklepje afgebroken was en dat de dikkere slang vqan de crossover naar de klepdeksel gaar was.
      Heef iemand de artikel nummers / prijzen van het terugslagklepje en de slang van klepdeksel naar crossover?
      De dikke slang aan de voorkant van onderblok naar klepdeksel is ook heel zacht, meteen vervangen?

      Alvast bedankt.
      Mvg,

      OPCer

      #18087417
      Esox Lucius
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 September 2011

        Als het goed is het nummer van het klepje 6 56 854 met het 90423045 (dit moet als het goed is ook op je kapotte klepje staan)
        Nummer van de slang is 6 56 252 met het 90528437 (ook dit nummer moet op de oude slang staan)

        Succes Esox

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.