Terugroepactie actie brief IntelliLink radio

Forumindex Forums Modellen Astra Terugroepactie actie brief IntelliLink radio

  • Dit onderwerp bevat 30 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 26 april 2017om 09:24 door Anoniem.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18341348
    Vroomvroom
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 May 2016

      [quote quote=18341345]Ik heb de update gister gehad. Duurde ca 2.5 uur.
      [/quote]

      2,5 uur voor een software update?????
      Weet je hoeveel data je in die tijd kan overzetten……………..

      #18341349
      SnowWolf
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 December 2015

        [quote quote=18341348]

        Ik heb de update gister gehad. Duurde ca 2.5 uur.

        2,5 uur voor een software update?????
        Weet je hoeveel data je in die tijd kan overzetten……………..

        [/quote]
        Was laatst bij m’n Opel dealer en die monteur zei een soort gelijk iets tegen mij, hij zei dat ik mazzel had met een Astra H. Hij was daarvoor 45 min bezig geweest met alleen het uitlezen van de foutmeldingen van een 2010+ Meriva…….. bij de Astra H duurt dat maximaal 5 minuten. (incl. aansluiten en opstarten van de Tech2)

        #18341443
        Astra_DLS
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2008

          In de brief staat 1 uur maar de monteur gaf aan dat dit in de praktijk wel richting de 2.5 uur liep.

          Ik was blij om einde dag de Peugeot 108 weer terug te ruilen voor de Astra.

          Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

          #18342105
          aapje1963
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 July 2006

            Eerst een brief van Opel er is een terugroep actie voor u Astra.
            Toen brief van Opel dat mijn Astra niet voor terug roep actie hoefde.
            Nu op de Opelapp u Astra moet voor de terugroep actie komen ????????
            [IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170414/c5924605cbeac604ad7ca242e93eaec4.jpg[/IMG]

            #18342627
            AstraK-rijder
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 April 2017

              Maandag de update gehad. Nou nou, wat een feest. Je gaat naar de garage met een volledig werkende auto om eventuele schade die zou kunnen ontstaan te voorkomen en wat krijg je terug? Een auto waarin alleen de motor, snelheidsmeter, toerenteller en cruise control nog werken. Update fout gegaan. Er moet een compleet nieuwe radio module in die op dit moment backorder is. Voorlopig dus zonder radio, navigatie, lane departure warning, info over verbruik etc… bedankt opel!

              #18342634
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                [quote quote=18342627]Maandag de update gehad. Nou nou, wat een feest. Je gaat naar de garage met een volledig werkende auto om eventuele schade die zou kunnen ontstaan te voorkomen en wat krijg je terug? Een auto waarin alleen de motor, snelheidsmeter, toerenteller en cruise control nog werken. Update fout gegaan. Er moet een compleet nieuwe radio module in die op dit moment backorder is. Voorlopig dus zonder radio, navigatie, lane departure warning, info over verbruik etc… bedankt opel!

                [/quote]

                Tja, ik had er al eerder voor gewaarschuwd ;) Ik zit al sinds eind februari te wachten op een nieuwe OnStarmodule na die mooie update. Daar is intussen ook de BCM bijgekomen. Ik heb de auto een paar weken geleden stilgezet bij de dealer omdat ik het onverantwoord vond om met zo’n onbetrouwbare auto verder te rijden. Ik kreeg regelematig steeds andere meldingen en storingen. Als alles goed gaat komen deze week (eindelijk) alle onderdelen binnen.

                Overigens is in deze casus de ETAC van Opel ingeschakeld. De dealer wilde eerst alleen de OnStarmodule vervangen, maar bij het uitlezen van de data vond de ETAC nog meer….

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.