terugroep actie Insignia 2015

Forumindex Forums Modellen Insignia terugroep actie Insignia 2015

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270229
    doornob
      Lid sinds:
      20 January 2012

      Hallo,

      Vandaag een brief ontvangen van een regionale Opel dealer voor een terugroep actie van mijn Insignia in het kader van veiligheid en service (auto is bijna 5 jaar oud).

      Weten jullie misschien waarom deze oproep wordt geïnitieerd (welke mogelijk mankement)?

      #18270562
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        Vreemd de laatste is van 2012.

        https://terugroepregister.rdw.nl/Pages/Terugroepregister.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18270563
        Alex from Holland
          Lid sinds:
          30 March 2014

          Nee, is niet zo raar. Deze week mijn Insgnia 2014 naar de garage gebracht voor de software update.
          Toen ik belde of de auto klaar was versprak de dame aan de telefoon zich met: oh ja, de Insignia voor de terugroepactie…… Er speelt dus wel degelijk iets.

          #18270564
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            Klopt die heb je ook maar van die krijg je geen brief thuis, dat zijn acties die tijdens een onderhouds beurt moeten gebeuren.

            #18270565
            doornob
              Lid sinds:
              20 January 2012

              Op de brief staat als onderwerp: reparatie die uitgevoerd moet worden? De brief is niet verstuurd door de dealer waar ik de auto gekocht heb, maar door een dealer in mijn woongebied Utrecht.

              Misschien is de informatie niet up to date in het centrale register o.i.d.?

              Ik zal volgende week de dealer in Utrecht bellen voor een afspraak en navraag doen. Laat het nog weten.

              #18270566
              GilbertvH
                Lid sinds:
                5 April 2013

                Is dat niet voor de achterklep? Schijnt een veer vervangen te moeten worden

                #18270561
                frweber
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 February 2013

                  klopt heb ik vorig jaar ook gehad

                  #18270560
                  doornob
                    Lid sinds:
                    20 January 2012

                    Allen, bedankt voor de reacties. Insignia ingeboekt, betreft inderdaad vervanging borgveer voor de achterklep :thumbup

                    #18270567
                    angi458
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 February 2009

                      Ik heb net mijn auto opgehaald van een apk/onderhoudsbeurt, had klachten over het weigeren van de klep. Dealer geen idee waar ze het moeten zoeken (klep is het uit zichzelf weer gaan doen gelukkig), maar niks gezegd over een terugroepactie!

                      PS: mijn dealer zit ook in Utrecht (De Bilt en Nieuwegein)

                      #18270568
                      Stefke insignia
                        Lid sinds:
                        5 April 2014

                        Hebben ze bij mij vorig jaar in feb vervangen. (Belgie)ze zijde me in de garage dat ze dat van opel uit moesten vervangen.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.