Terug roep aktie opel grandland

Forumindex Forums Modellen Grandland X Terug roep aktie opel grandland

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Ger300
    Deelnemer

Door een afwijking aan de zuigers kan er olie in de verbrandings ruimte komen.

het toerental kan hoog oplopen en uitvallen

Zie RDW terug roep aktie crossland en grandland voor verdere informatie

quandor
      Deelnemer

Kijk even op pagina 2 en volgende van dit topic :

(Klik hieronder en je gaat gelijk naar het topic)

Grandland X besteld

Maar je hebt gelijk, als afzonderlijk forum’kopje’ stond ‘ie nog niet, dus terecht dat je het startte.

quandor
        Deelnemer

Inmiddels 2e terugroepactie voor mijn Grandland. De rugleuningen van beide voorstoelen worden vervangen omdat bij een aanrijding de airbags niet goed uit zouden kunnen klappen. (ik heb lederen stoelen).

Terugroepactie 3 : de bouten waarmee de trekhaak bevestigd is, geldt niet voor de trekhaak van mijn auto. Die is in de fabriek met de goede / juist aangedraaide bouten gemonteerd.

Roland Bergsmidt
          Deelnemer

Is er al bij iemand de rugleuning vervangen? Is het eindresultaat naar tevredenheid verlopen? Bij mij zit de bekleding niet strak en maakt de airco van de stoel nu veel meer lawaai.

quandor
            Deelnemer

Helaas, ik heb de rugleuningbekleding vervangen gelijk laten inplannen met de 1e onderhoudsbeurt en da’s pas op maandag 29 oktober. Ik laat het t.z.t. weten.

Wat het niet strak zitten betreft : dat verbaast mij niet. Toen ik uitgevogeld had wat er precies aan de hand was / de reden van terugroepen, heb ik voor mijzelf de conclusie getrokken dat de huidige stiknaden zodanig degelijk / goed zijn, dat de airbag ze niet ‘kapot’ kan krijgen wanneer deze uit moet ‘klappen’. Ik verwacht dan ook idd. dat wanneer de klus is geklaard, het e.e.a. minder ‘strak’ zal zitten zodat bij een aanrijding de kracht van de airbag de rugbekleding gemakkelijker zal doen ‘openbarsten’.

WB
              Deelnemer

Inmiddels zijn ze bij mijn auto vervangen helaas niet fraai allemaal ribbels heb dealer inmiddels aansprakelijk gesteld

mwgk83
                Deelnemer

Zover als ik van de dealer begrijp worden de volledige rugleuningen vervangen, klopt dit? Bij mij staan ze in bestelling en wacht ik nu op een belletje van de dealer.

WB
                  Deelnemer

Inmiddels zijn voor de tweede keer de hoezen vervangen met als resultaat top zonder rimpels ik ben tevreden

quandor
                    Deelnemer

Allen / @WB : afgelopen maandag, 29 oktober, zijn de rugleuningen van mijn auto vervangen (idd. beide voorstoelen). Bij ophalen zag ik dat de rugleuningen eruit zagen als de kont van een pasgeboren baby, zo strak). Kennelijk heb ik geluk gehad, of de monteurs van mijn dealer hebben al meer GLX’en onder handen gehad en zodoende ervaring opgebouwd.

Tegelijkertijd heb ik de eerste onderhoudsbeurt laten uitvoeren (Km-stand 24.300). Bij ophalen van de auto wachtte mij een redelijk onplezierige verrassing v.w.b. de voorwaarden van de pechhulp. Zie daarvoor het door mij nieuw aangemaakte topic genaamd : “a Veranderde voorwaarden pechhulp”.

Anoniem

Ik heb geen oproep of melding gekregen. Auto is van juni 2018. Vreemd?

quandor
                        Deelnemer

Lederen bekleding of stof? Als ik het goed begrepen heb dan geldt de terugroepactie alleen voor de uitvoeringen met lederen stoelen.

Daarnaast zou het ook zo maar kunnen dat vanaf een bepaalde produktiemaand het probleem zich niet meer voordeed omdát men bij Opel ontdekte dat er iets niet goed ging. Mijn auto is eind november 2017 geleverd, da’s dus al weer even geleden. Belletje naar de dealer als je lederen stoelen hebt en je hoort het wel.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.