temperatuur indicatie

Forumindex Forums Modellen Grandland X temperatuur indicatie

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18366253
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      [quote quote=18366242]

      Heb jij de update rijdend of stilstaand geïnstalleerd?[/quote]

      Eerdere updates, zowel software als navigatie, heb ik rijdend gedaan. Deze software update wilde hij al rijdend niet opstarten. Dan kreeg ik de melding dat dat niet mag en vervolgens breekt hij de start van de update af. De software update heb ik dus stilstaand gedaan bij thuiskomst. Ik heb niet meer geprobeerd te rijden na het starten van de update.

      De laatste navigatie update heb ik vandaag wel gewoon rijdend uitgevoerd. Mijn reis is lang genoeg maar houdt er rekening mee dat dit ca. 40 minuten duurt.

      #18366273
      Mark van Veluw
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 January 2018

        Ik heb ook de update geinstalleerd inmiddels. Tijdens mijn woon- werkreis de update laten lopen en dit ging prima. Stilstaand opgestart en rijdend af laten maken. Ik zie geen verschillen tot nu toe. Update duurt zeker 40 mins. idd.

        #18366287
        Mokkaatje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 October 2018

          Wat ik mij afvraag; als je de software van Peugeot installeert, krijg je dan bij het opstarten nog wel het Opel logo op het scherm?

          #18366513
          Jan Driebeen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 February 2018

            Vandaag ook de nieuwe firmware geinstalleerd. Duurde bij mij 23 minuten. Ook ik zie geen verschillen op de schermen. Het systeem start wel iets sneller op. De temperatuurindicatie is dus nog hetzelfde gebleven. Was wel even zoeken hoe je de update aan de praat kreeg. Bij mij (intellilink 5.0) moest ik de knop met de mobiele telefoon lang ingedrukt houden totdat het systeem zichzelf opnieuw opstart. Daarna kreeg ik de vraag of ik de firmware wilde installeren. De nieuwe firmwareversie heeft als datum 15-2-2019

            IMG_4436

            IMG_4437

            #18366536
            FS
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 February 2019

              zelf mijn berichten, kan je niet lezen. trekt op niets en voor mij zullen ze er ook niets aan gaan doen en zal alles blijven zoals het nu is

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.