Temperatuur C Kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett Temperatuur C Kadett

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221197
    imported_Rob
      Lid sinds:
      1 July 2004

      Hallo,

      Ik heb gisteren mijn GTE dashboard in de C gebouwd. Nu ben ik even gaan rijden en loopt de temperatuur op tot bijna rood.

      De oude meter stond altijd netjes halverwege, nu weet ik alleen niet of die nieuw of de oude de verkeerde waarde aangeeft.

      Hoe kan ik controleren of het nu wel of niet goed is?

      Groet Rob

      #17671555
      coot
        Lid sinds:
        26 December 2009

        goed warmrijden en dan even een meter in je koelwater houden, dan weet je het zo
        wel uitkijken met heet water!

        #17671556
        imported_Rob
          Lid sinds:
          1 July 2004

          origineel gepost door coot
          goed warmrijden en dan even een meter in je koelwater houden, dan weet je het zo
          wel uitkijken met heet water!

          Bedankt voor je reactie. Wat voor thermometer kan ik hiervoor gebruiken, ik heb denk ik niets in huis liggen om dat even mee te doen…

          #17671557
          Joepp
            Lid sinds:
            8 November 2009

            hoeveel graden moet dat zijn dan?

            #17671558
            hanskadett
              Lid sinds:
              18 April 2009

              kan ook de weerstand achter op de klok zijn van je nieuwe dash deze kan ook de verkeerde waardes afgeven en temp moet max 85 graden zijn voor je thermosstaat open gaat

              #17671559
              coot
                Lid sinds:
                26 December 2009

                die 85 graden kan verschillen, volgens mij zijn er thermosthaten te verkrijgen met verschillende temperaturen
                ik denk dat je nieuwe metertje niet klopt aangezien je wel problemen had gekregen als je al die tijd met een te warme motor hebt rondgereden

                ik weet niet precies hoe zo’n metertje werkt maar als het met een weerstand is valt het natuurlijk te meten met een multimeter

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.