tellerbak corsa a3

Forumindex Forums Modellen Corsa tellerbak corsa a3

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213314
    2e-c14nz
      Lid sinds:
      5 June 2009

      Hee mensen,

      Even een vraagje ik ben bezig geweest met de verlichting van het dashboard. De 3 knoppen op het dashboard waren namelijk alle 3 kapot. Om het netjes te doen heb ik ook het lampje van de klok meegenomen, omdat het er anders echt als een kermis uit ziet. Nu wil ik ook de lampjes van de tellerbak doen, maar hoe krijg ik deze zonder iets kapot te maken eruit? Ik heb de kap en de tellerbak gewoon los gekregen, maar er zit bar weinig speling tussen de bak en de kabels. Hoe krijg ik de kabels die aan de bak zitten los? Trekken heb ik nog maar niet gedaan, maar moet je draaien/ klikken oid? Het gaat hier over een a3. Ik weet dat veel mensen de bak er vaak genoeg uit hebben gehaald, maar wil het zekere voor het onzekere weten :angel

      Bij voorbaat dank!

      Gr, sander

      #17539744
      sjoerdie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 September 2005

        is een klik-systeem….

        op de kopse kanten van de stekker moet je palletjes indrukken.

        dan gaat ie er zo uit.

        je km-tellerkabel, daar zit een metalen stripje, als je eronder voelt, deze naar je toe trekken/drukken, dan kun je de kabel eruit trekken.

        #17539745
        2e-c14nz
          Lid sinds:
          5 June 2009

          Hee! thanx voor je snelle reactie! Ga het nu gelijk proberen, is het vrouwtje ook weer blij :angel

          #17539746
          2e-c14nz
            Lid sinds:
            5 June 2009

            – Edit Het is gelukt hoor, nogmaals bedankt :D

            Greets

            #17539747
            sjoerdie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 September 2005

              graag gedaan:wors

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.