telefoon apps

Forumindex Forums Modellen Grandland X telefoon apps

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365051
    lonius41
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 April 2017

      Hier ben ik weer. Een nieuwe bug ontdekt.

      Volgens de handleiding moet ik de apps van mijn Android telefoon kunnen bereiken via mijn auto.

      Precies gedaan wat er voorgeschreven is. Ik heb een normale goede Bluetooth verbinding, maar de indicatie voor Carplay of Android auto werkt totaal niet.

      Heb ik iets gemist of doe ik wat foput.

      Graag jullie advies.

      #18365058
      Mokkaatje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 October 2018

        Al met een USB kabel geprobeerd? (bij iPhone werkt het alleen dan)

        #18365059
        Quadrijder2
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2015

          Hallo

          Ja het moet toch wel lukken ik koppel hem met mijn USB en hij laad dan ook op.

          Bluetooth werkt ook.

          Ik heb een filmpje gezocht op you tube voor koppelen android telefoon met de android Carplay.

          Het is ook geen Standard app via play store maar met een omweg lukt het.

          Flitsmeister is helaas nog niet zo ver om dit te koppelen met android Carplay aldus ze zelf aan geven.

          Ik denk dat we een iPhone moeten aanschaffen. Ha ha

          #18365061
          dicjo221
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 March 2019

            Het blijkt alleen met een kabeltje te werken… Heb ik ook even naar moeten zoeken. Even priegelen met je hand, heel onhandig om het stekkertje in de USB-aansluiting te krijgen.

            #18365062
            Quadrijder2
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2015

              Ja klopt deze plek is echt bijna onbereikbaar .

              Niet goed over nagedacht bij opel.

               

              #18365065
              hreedijk
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 April 2018

                Heb zelf Android en Android auto werkt inderdaad alleen met een USB kabel.
                Android Auto kan ook via Bluetooth werken maar is onderhevig aan deze voorwaarden:

                 

                Volgens de ondersteuningspagina moeten gebruikers beschikken over een Pixel-smartphone, of een Nexus 5X of 6P. Oudere Google-smartphones worden niet ondersteund, en bovendien moet de Android Auto-app zijn bijgewerkt tot versie 3.1. Ook moet de receiver die in de auto is ingebouwd, ook geschikt zijn voor draadloze verbindingen.

                 

                #18365074
                mmarkvoort
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 April 2018

                  Android auto werkt inderdaad alleen met een kabel, en nadat je de Android Auto hebt gedownload en geïnstalleerd.

                  Android Auto staat nog niet in de (Nederlandse) Playstore. Dus je moet hem zelf downloaden via apkmirror.com

                  Er staan goede beschrijvingen op internet hoe je dit moet doen. Mocht het niet lukken dan hoor ik het graag.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.