Taxi pas

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Taxi pas

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218673
    BmB
      Lid sinds:
      25 September 2009

      Ik vroeg me af wie er hier op de taxi rijdt en of die mij wat meer over de taxipas kan vertellen?

      Ik ben gevraagd voor een taxi bedrijf, wil er ook wel graag beginnen maar moet wel in het bezit zijn van een pas. Jammer genoeg dekken ze de kosten niet..

      Nou heb ik op internet rond gekeken en bij de een kost het 800e en bij de ander 400e, ik vraag me dus af of iemand iets weet erover en of mij meer info kan geven.
      Wel omgeving Almere/Utrecht.

      Benji

      #17630232
      hanskadett
        Lid sinds:
        18 April 2009

        ik heb hem net gehaald via het uwv inc alle papieren en boeken en lessen enz was ik 1230 euro kwijt geweest en moet zeggen valt nog vies tegen die theorie vooral de rijtijden wet moet je geheel uit je blote bol kennen je moet aan de hand van de wegenkaart bv een prijs kunnen maken enz ik ben godzijdank in een keer geslaagd maar viel wel tegen ik dacht dat doe ik wel even maar het was toch nog aardig blokken veel succes er mee

        #17630233
        kaneelschep
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 November 2004

          Ik heb hem gehaald toen dat examen net ingevoerd was. Ik reed toen WVG-taxi voor Connexxion en het werd dus betaald.
          Het examen was voor mij 15 minuten rondje rijden met een examinatrice op de navigatie in de stad waar ik het examen deed.
          En op de kaart snel kunnen laten zien hoe je een rit zou rijden en wat ie ongeveer zou kosten in je eigen stad,.
          Ook pikte ze een paar straten van de kaart die je dan meteen moest kennen. de weg naar het station vanaf een paar plekken..

          Ik vond de theorie ook niet schrikbarend moeilijk en had ook nog eens 0 fout.
          Ik had echter wel gewoon goed het boek uit mn hoofd geleerd..

          Al met al was het voor mij persoonlijk een makkelijk dagje betaald vrij.
          Maar ja.. Als je het zelf moet betalen is het misschien anders.

          #17630234
          sebastiaankadettcabriogsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 November 2005

            klasgenoot van mij zat ook wel eens op de taxi hij had het er over dat het over de jaren heen stukken moeilijker is geworden.

            #17630235
            hanskadett
              Lid sinds:
              18 April 2009

              idd heb hem 8 maart gehaald de theorie is behoorlijk uitgebreid geworden praktijk gaat wel

              #17630236
              BmB
                Lid sinds:
                25 September 2009

                Hmm als ik het zo hoor, ga ik nog is ff goed navragen wat ze mij te bieden hebben. Want het is niet zo dat ik me hele leven al taxi chauffeur wil worden, het is gewoon een baan die ik aangeboden heb gekregen.

                #17630237
                vincent23
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 February 2005

                  maar goed dat ik al papieren heb gehaald voordat die zooi begon haha

                  gr vinc

                  #17630238
                  Kroacs
                    Lid sinds:
                    10 July 2007

                    stelt niets voor zelfde als gewoon rijbewijs,… enkel wet persvervoer 2000 moet je mee rekenen

                    alleen pas ff op welk soort contract dat je tekend met betrekking op concurrentie beding….
                    als je het niet vertrouwd ff fnv raadplegen is gratis en die mensen zijn keigoed

                    ik was zelf in dienst bij filart regio twente (tubbergen en omstreken) maar dies falliet verklaard helaas

                    #17630239
                    kaneelschep
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 November 2004

                      Ik reed de taxi naast mn school en wilde er dus ook niks aan uitgeven.
                      Bij Connexxion was het eerste keer gratis. Als je zakte moest je 2e keer zelf betalen.
                      Was in 2003-2004 ofzo.. Altijd makkelijk als je die pas hebt want je rolt zo bij een taxibedrijf naar binnen.

                      #17630240
                      Kroacs
                        Lid sinds:
                        10 July 2007

                        das waarheid alleen het is niet makkelijk om nu wat leuks te verdienen…….

                        er zijn meer chauffeurs dan bedrijven waar je zou kunnen beginnen(of heb ik dat fout..)

                        #17630241
                        kaneelschep
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 November 2004

                          ok, hoeveel werk er is weet ik niet. Ik ben al tijdje uit het taxi wezen.,.
                          Bij Connexxion ook?? die zochten altijd chauffeurs voor de WVG.
                          vaste ritten, vaste tijden, vaste prijzen.. geen fooi :P

                          #17630242
                          Kroacs
                            Lid sinds:
                            10 July 2007

                            heb geen idee hoe het daar is….
                            heb wel weer geluk op dit moment

                            taxi filart uit tubbergen ging voor 2 weken geleden falliet
                            en een half uurtje terug ben ik aangenomen bij taxi almelo voor het weekend :):)

                            dus dat past mij wel, al moet ik nog ff een soort van TX keurmerk certificaat halen

                            0 uren vaste prijzen qwa ritten en de fooi:P

                            #17630243
                            Gommel
                              Lid sinds:
                              10 June 2007

                              Pff, jaartje of acht/negen geleden ook op de taxi gezeten. Toen was die taxipas wel een stuk makkelijker. Ff bewijs van goed gedrag en nog wat kleine troep, niks bijzonders en had hem..

                              succes!

                              #17630244
                              theo-tigra
                                Lid sinds:
                                12 August 2009

                                nou nou zo duur is het in ieder geval niet het kost om en om 200 tot 800 euro voor een voledige pas heb hem zelf gehaald hebt aleen maar een goed bedrijf nodig die voor een taxi kan zorgentheorie kan je zelf vanuit het boek dan kost het je maar 200 euro

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.