tankklep Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra tankklep Astra G

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356205
    Khatar
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 May 2018

      Hey, ik ben nogal nieuw hier op dit forum. Levenslange Opel-fan dat wel, sinds ik als kind in de knaloranje kadett van mijn vader zat. En ik volg jullie al een tijdje, maar heb nooit de tijd genomen een account te maken.

      Nu heb ik jullie hulp helaas nodig. Ik voor mij zelf een grijze opel astra G gekocht, kleurcode z163, wat het nogal lastig maakt een vervangende tankklep te kopen.

      Ik vroeg mij dus af of 1 van jullie mij kon helpen. Ik heb dus een kapotte tankklep. de vorige eigenaar heeft hem blijkbaar stuk getrokken. alles zit er nog, alleen dat uitsteeksel aan de klep waar het pinnetje in knalt is eraf gebroken. Nu heb ik zelf een haakje aan elkaar macGyverd, maar ik ben toch op zoek naar een blijvendere oplossing. Ik vroeg mij af hoe lang zo’n haakje moet zijn vanaf het deurtje gemeten en hoe ver hij erin zit, zodat ik met het betere boor en lijmwerk iets in elkaar kan flansen en ik met een gerust hard mijn schatje door de wasstraat kan knallen. Weet iemand dat toevallig?

      Nu weet ik dat een nieuwe tank klep de beste oplossing is, maar ik ben heel eerlijk gezegd maar een arme knul en heb net al heel veel geld uitgegeven aan een nieuwe uitlaat en heb niet echt zin om nog eens 50 euro uit te moeten geven voor een nieuwe klep waar de kleur waarschijnlijk niet helemaal 100% van gaat kloppen.

      heeft iemand een idee? :unsure:

       

      P.S. nu ik toch je aandacht heb, hoe klikt die achterbank nu eigenlijk vast en los, want het wilt me maar niet lukken..

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.