Swirls na kleien niet weg?

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Swirls na kleien niet weg?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258405
    tubs35
      Lid sinds:
      28 January 2012

      onlangs ook mijn auto met zon klei blokje en 1 2 3 stappen was gedaan van mequiars, de hele dag er mee bezig geweest maar ik kan niet zeggen dat mijn auto er beter van geworden is. het lijkt dat de swirls alleen maar duidelijk zichtbaarder geworden zijn, wat heb ik fout gedaan. en heeft er iemand ervaring met de producten van riwax

      #18151160
      PyroNiels
        Lid sinds:
        29 August 2010

        Ten eerste; Swirls verwijder je niet met kleien.
        Dit kan alleen maar met polijsten.
        (Er zijn producten die de swirls verbergen, dan zijn ze na een tijdje weer net zo erg terug)

        Heb je de auto goed gewassen (dmv het 2 emmer systeem) voordat je ging kleien?

        #18151161
        tubs35
          Lid sinds:
          28 January 2012

          zekers heb alles naar mijn mening goed opgevolgd.

          #18151162
          Looney
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 June 2010

            Die eerste stap van meguairs moet de swirls weghalen. Dit is de polijststap. Met de hand isdat echter een behoorlijke rotklus. Ik kan 2 dingen bedenke .

            Je hebt geen goede doeken gebruikt, te hard geboend of heb niet bij elke stap nieuwe doeken gebruikt.

            Je hebt niet genoeg gepolijst. Dat zou kunnen komen door te kort polijsten, te harde lak, onjuiste pad etc.

            #18151163
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Swirls ga je er met de hand bijna niet uit krijgen bij een vectra c. Zit vrij harde lak op die auto’s.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.