Super mooie roze cabrio! Marktplaats

Forumindex Forums Modellen Kadett Super mooie roze cabrio! Marktplaats

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #17477877
    carboncorsa
      Lid sinds:
      1 July 2004

      origineel gepost door calibra-91
      is deze bij dgb vandaan gekomen ofzo.het lijkt werkelijk nergens op.das mijn mening.maar suc6 met de verkoop:puke:puke

      is goed mogelijk!:P die hebben daar ook zo’n goeie smaak…:puke

      #17477878
      MV
        Lid sinds:
        1 July 2004

        wie vind dit nou mooi:hmmz was waarschijnlijk goed onder invloed met het front in elkaar zetten:P
        en voor die prijs heb je idd een mooie astra g voor

        #17477879
        kadett-c-coupe
          Lid sinds:
          18 October 2005

          origineel gepost door Van het Ende Customs
          Ken weinig (lees geen) jongens die in een knalroze auto willen rijden,

          deze jongens misschien?

          naah genoeg flauwekul:P

          er zit werk zat in om zoiets te maken dat weten we allemaal of het je smaak is of niet… een heel aparte smaak betekent ook een stukje lef natuurlijk.. Oprecht succes met de verkoop.

          #17477880
          gsi_2.0 SEH
            Lid sinds:
            2 May 2005

            origineel gepost door kimmuzzz
            Vind het leuk om te lezen dat jullie echt niks anders te doen hebben dan andermans werk af te zeiken.. ik bedoel kijk waar je zelf in rijdt.. beetje jammer dat gehaat. wanneer je de auto ziet, en rijdt, dan houd je je mond wel!!
            En geen geld voor een golf 3. whahaha.. ik had dr wel 4 kunnen kopen, van t geld wat in de auto zit, laat me niet lachen.. whaha..
            get a life.. ik heb m te koop staan, er staat geen bordje bij van zeik me af..
            wanneer iemand serieuze interesse heeft, dan mailt ie mij voor de opties.. en die zitten er genoeg op hoor!!
            dus ff mond houden, voordat je weet hoe t zit, en voordat je de auto met eigen ogen hebt gezien..
            :wtf

            Vrouwke daar ben ik het helemaal mee eens, ik neem maar aan dat je vrouw bent gezien de auto, ik vind het goed werk, het zou niet mijn smaak zijn maar als iedereen dezelfde smaak zou hebben, zou het hier druk aan de deur worden met vrouwen, ik ken de auto ook van toen ie nog geel was, en ook toen was het niet mijn smaak, maar over smaak valt niet te twisten en dr zijn zat mensen die dit wel MOOI vinden, ik zeg al , het is niet mijn smaak maar het is wel erg netjes gedaan. Ik wens je succes met de verkoop en hoop dat je er iets moois voor terug koopt. En voor de rest, mening mag je echt wel geven maar sommige geven geen mening maar zeiken de hele auto gewoon af.

          4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.