origineel gepost door kimmuzzz
Vind het leuk om te lezen dat jullie echt niks anders te doen hebben dan andermans werk af te zeiken.. ik bedoel kijk waar je zelf in rijdt.. beetje jammer dat gehaat. wanneer je de auto ziet, en rijdt, dan houd je je mond wel!!
En geen geld voor een golf 3. whahaha.. ik had dr wel 4 kunnen kopen, van t geld wat in de auto zit, laat me niet lachen.. whaha..
get a life.. ik heb m te koop staan, er staat geen bordje bij van zeik me af..
wanneer iemand serieuze interesse heeft, dan mailt ie mij voor de opties.. en die zitten er genoeg op hoor!!
dus ff mond houden, voordat je weet hoe t zit, en voordat je de auto met eigen ogen hebt gezien..
:wtf
Vrouwke daar ben ik het helemaal mee eens, ik neem maar aan dat je vrouw bent gezien de auto, ik vind het goed werk, het zou niet mijn smaak zijn maar als iedereen dezelfde smaak zou hebben, zou het hier druk aan de deur worden met vrouwen, ik ken de auto ook van toen ie nog geel was, en ook toen was het niet mijn smaak, maar over smaak valt niet te twisten en dr zijn zat mensen die dit wel MOOI vinden, ik zeg al , het is niet mijn smaak maar het is wel erg netjes gedaan. Ik wens je succes met de verkoop en hoop dat je er iets moois voor terug koopt. En voor de rest, mening mag je echt wel geven maar sommige geven geen mening maar zeiken de hele auto gewoon af.