stuurwielbediening

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie stuurwielbediening

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210425
    SjaakV6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 April 2008

      Uit het kastje van mijn stuurwielbedieningadapter komen 3 draden (wit, bruin en rood) op welke draden van mijn iso stekker moet ik deze aansluiten?
      Het gaat om een stuurwielbediening van een Pioneer radio.
      Hier hoort eigenlijk nog de aansluiting op de iso kabel bij, maar die ontbreekt. Nu wil ik dus graag weten waar ik die draden op aan kan sluiten.

      #17492935
      Powercorsa
        Lid sinds:
        26 October 2007

        Heb je een stalk adapter voor de stuurwiel interface van de opel?
        Je kan namelijk niet rechtstreeks de draden vanuit je radio aansluiten op de stuurwiel interface van de auto.

        Is je auto al canbus gestuurd, want dan hoef je de stalk adapter alleen maar aan te sluiten op de canbus en dan zou deze moeten functioneren.

        #17492936
        SjaakV6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 April 2008

          Ik heb de adapter (CA-R-PI.151) hier komen 3 draden uit in een kleine witte stekker waaraan de ander kant van deze stekker hoort te zitten met daaraan meerder draden voor tussen je aansluiting van je auto en die van je radio, alleen mis ik het gedeelte na het witte stekkertje en wil ik dus graag weten op welke locatie’s van de stekker naar de auto deze draden moeten? Weet ienand dit? Of kan iemand kijken hoe dat het bij jezelf zit?

          Ik heb de comfort adapter tot het witte stekkertje, de bos draden met de twee zwarte stekkers heb ik er dus niet bij. Ik heb er wel 1 zonder aansluiting van de stuurwielbediening, waar ik die 3 draden op aan wil sluiten. Hiervoor wil ik dus weten waar ze op zijnn aangeloten.

          #17492937
          SjaakV6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 April 2008

            #17492938
            Powercorsa
              Lid sinds:
              26 October 2007

              Ik zou je het niet durven zeggen, als ik nog wat vindt zal ik het hier plaatsen.

              Het boxje wat je hebt is een zo genoemde stalk adapter.

              #17492939
              SjaakV6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 April 2008

                De drie draden lopen als volgt:
                Rood op rood
                bruin op bruin
                en de witte komt ook in de iso-stekker uit.
                Als je de stekker hebt,krijg je bruin, orange, rood en daarna de witte.

                En nu werkt het zoals het hoort.

                #17492940
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  je had beter de cadpi kunne nemen dan had je display ook gewerkt

                  ding ziet er dan zo uit
                  http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=108458
                  ;)

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.