Stuurverwarming

Forumindex Forums Modellen Karl Stuurverwarming

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18478117
    errol1983
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 August 2022

      Beste Opel leden,

      Ik hoop dat ik dit goed doe, is voor mij namelijk behoorlijk lang geleden dat ik iets had geplaatst.

      Ik heb een Opel Karl waarvan ik de stuurwiel ga vervangen één met een stuurverwarming.

      Stuur en sleepring heb ik al maar ik weet dat je ook een kabel moet trekken vanuit de zekering kast nummer 44 naar de sleepring, ik vraag mij af kan ik direct een kabel trekken of moet die eerst naar de BCM of moet er iets tussen waar door de spanning van 12V lager moet zijn

      Mocht iemand mij kunnen helpen hoor ik dat graag, voor een klein vergoeding wil ik het ook wel laten doen ☺️

      Ik hoor het graag

      #18489807
      Karlciti
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 November 2022

        Op je vraag kan ik geen antwoord geven omdat ik dat niet weet. Ik hoop echter wel dat je geholpen wordt.

        Ik zie ook dat je bericht al de derde maand ingaat zonder dat er een antwoord op is gekomen. Dat is vreemd, omdat ik op de sites van andere merken veel meer beweging zie. Daar zitten ook mensen de werkelijk verstand van zaken hebben en met goede adviezen komen.

        #18514941
        Karlciti
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 November 2022

          Op je vraag van 26 augustus 2022 heb ik op 4 december 2022 gereageerd. Het is nu 4 maart 2023 en het blijft stil van jouw kant, wat vreemd is omdat je hulp vraagt maar dan zelf niet thuis geeft. :negative:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.