stuurproblemen bij Agila

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila stuurproblemen bij Agila

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370111
    jpbroek28@ziggo.nl
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 November 2019

      Ik zou graag willen weten wat ik zou moeten doen om mijn stuurproblemen van mijn Agila 2009 op te lossen, ik heb gehoord dat met ,n aanpassing dat kan maar weet niet hoe. En mijn Dealer hoeft dat niet te betalen, alleen oplossen, want dit is geen sturen het lijkt wel ,n ouwe GMC van uit de oorlog 40/45ik heb deze auto ook nog maar ,n week in bezit en de Dealer weet geen oplossing. groet Piet

      #18370144
      Ronny530
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 February 2019

        Het lijkt wel op een totale uitval van de elektronische stuurbekrachtiging maar dan zou het EPS (elektronic power steering control) lampje op moeten lichten. Mogelijke oorzaken een zwakke accu of een dynamo die niet voldoende bij laad. In het ergste geval heeft de motor of de bedrading die het stuurhuis bekrachtigd het begeven en dat kan best wel een dure grap zijn.

        #18370342
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Als de Opel dealer je niet kan helpen, rijdt dan is langs de Suzuki dealer. Een Agila B is gelijk aan de Suzuki Splash.

          Overigens stuurt een Agila B uit 2009, mijn moeder heeft er zo 1, gewoon normaal en niet heel zwaar met bandenmaat 185/60-15.
          Heb er afgelopen zomer in anderhalve week 2500 km meegereden op vakantie (eigen Vectra v6 was stuk).

          Dus als je geen extreem brede banden er onder hebt dan moet je het inderdaad in de EPS stuurbekrachtiging zoeken.
          Alle zekeringen nog wel heel?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.