Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Stuurhuis problemen!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 oktober 2011 om 20:12 #17234746
Opel Vectra GTS ELEGANCE 2.2 DTI
Bouwjaar 02-2003Weet iemand of een stuurhuis uit meerdere delen bestaat?
Groetjes Ted
2 oktober 2011 om 15:59 #17844532ja een stuurhuis ,spoorstangen.stuur kogels ,en dan naar binnen een stuur kolom,kniestuk en dan je stuurwiel
gr erik
2 oktober 2011 om 17:35 #17844533Hoezo wil je dat weten, de problemen met een stuurhuis van een C is meestal olie lekkage. Er is dan maar één afdoende middel en dat is vervangen. De olie lekkage komt in de meeste gevallen voor aan de bijrijders zijde daar waar de stuurstang aan het stuurhuis word gemonteerd.
Gelukkig zijn er tegenwoordig ruilstuurhuizen te krijgen. Nieuw zijn ze rond de 1500 euro, ruil is ongeveer de helft daarvan.
2 oktober 2011 om 19:17 #17844534@GTS2.2DTI wrote:
Hoezo wil je dat weten, de problemen met een stuurhuis van een C is meestal olie lekkage. Er is dan maar één afdoende middel en dat is vervangen. De olie lekkage komt in de meeste gevallen voor aan de bijrijders zijde daar waar de stuurstang aan het stuurhuis word gemonteerd.
Gelukkig zijn er tegenwoordig ruilstuurhuizen te krijgen. Nieuw zijn ze rond de 1500 euro, ruil is ongeveer de helft daarvan.
Ik heb geen lekkage. Als ik in een bocht naar links stuur. Dan merk ik dat er iets niet goed is. Een soort vertraging. Er zit speling op de linkerarm van het stuurhuis. Maar is dit onderdeel los te verkrijgen. Anders wordt het een ander stuurhuis.
Groetjes Ted
2 oktober 2011 om 19:26 #17844530@erosnl wrote:
ja een stuurhuis ,spoorstangen.stuur kogels ,en dan naar binnen een stuur kolom,kniestuk en dan je stuurwiel
gr erik
Ik heb het alleen over het stuurhuis. Maar volgens mij kan je het stuurhuis niet in losse onderdelen krijgen.
groetjes Ted
2 oktober 2011 om 19:57 #17844535Stuurhuis is inderdaad één geheel. Daar aan bouw je de rest zoals de stuurstangen en dergelijk.
Zit de speling in de stuurstang of echt in het stuurhuis.
2 oktober 2011 om 20:26 #17844536@GTS2.2DTI wrote:
Stuurhuis is inderdaad één geheel. Daar aan bouw je de rest zoals de stuurstangen en dergelijk.
Zit de speling in de stuurstang of echt in het stuurhuis.
De speling zit aan de linkerarmpje van het stuurhuis.
3 oktober 2011 om 15:59 #17844531@Tedje1978 wrote:
@erosnl wrote:
ja een stuurhuis ,spoorstangen.stuur kogels ,en dan naar binnen een stuur kolom,kniestuk en dan je stuurwiel
gr erik
Ik heb het alleen over het stuurhuis. Maar volgens mij kan je het stuurhuis niet in losse onderdelen krijgen.
groetjes Ted
Sorry dan heb ik het idd verkeerd gelezen :hmmz
maar goed dan is een nieuw of ruil stuurhuis de enigste optiegr erik
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.