Stuurhuis door midden (Sintra)

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Stuurhuis door midden (Sintra)

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242558
    Annetter
      Lid sinds:
      24 October 2011

      Hoi ik ben Annette en wij rijden al een tijdje in een Sintra 2.2 uit 1998.

      Prima auto maar wij hebben een probleem, ik zou graag willen weten of iemand dit kent, de garage had het nog nooit meegemaakt.

      Het stuurhuis ligt in 2 stukken, het is geen schadeauto (geweest) wij hebben er zelf geen schade mee gehad maar ik vind het niet logisch dat een stuurhuis in tweeën breekt. Zo’n 6 weken geleden is de auto naar de garage geweest omdat de stuurbekrachtiging stuk was, deze is toen gerepareerd en toen is ze niets opgevallen.

      Reparatie kost € 1500.00. Heeft iemand dit wel eens mee gemaakt of van gehoord?

      #17931387
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Hebben ze bij de reparatie het stuurhuis vervangen voor een exemplaar van de sloop of gereviseerd?

        #17931388
        Annetter
          Lid sinds:
          24 October 2011

          @Haasje17 wrote:

          Hebben ze bij de reparatie het stuurhuis vervangen voor een exemplaar van de sloop of gereviseerd?

          Ze gaan hem vervangen door een gereviseerde.

          #17931389
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Maar waarom was voorheen de stuurbekrachteging stuk?

            #17931390
            Annetter
              Lid sinds:
              24 October 2011

              @Haasje17 wrote:

              Maar waarom was voorheen de stuurbekrachteging stuk?

              Die ging 7 weken geleden spontaan stuk, de garage heeft deze toen gerepareerd en afgelopen woensdag klonk er opeens een knal en was hij onbestuurbaar.
              Ik heb meteen de garage gebeld omdat ik dacht dat het weer de stuurbekrachtiging zou zijn, zij hebben hem opgehaald en zouden het nakijken. De nieuwe leidingen van de stuurbekrachtiging zaten nog netjes op hun plek en het stuurhuis lag volledig door midden. Bij de keuring een paar maanden geleden was niets te zien en bij de reparatie 6 weken geleden ook niet.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.