stuurbekrachtiging opel astra opc bj 2000 werkt niet meer

Forumindex Forums Modellen Astra stuurbekrachtiging opel astra opc bj 2000 werkt niet meer

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18390280
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Beste leden,

      Hierbij heb ik een vraag over een probleem,met mijn opel astra opc bj 2000.

      Het geval is namelijk dat ik de laatste paar dagen bij de eerste start het stuurbekrachtiging niet meer werkte,eenmaal een 2e keer gestart te hebben deed deze het perfect , en bleef het doen.echter was dat voor korte duur. en bleef het zich herhalen tot deze na geparkeerd te hebben nu helemaal weigert.

      – heb de stuurbekrachtiging pot begevuld want deze stond kurkdroog.

      -heb zekeringen nagekeken deze waren in orde behalve 80a was verroest dus heb deze vervangen.

      – kan ook geen lekkages vinden

      – mijn snelheid en toeretalmeter sloegen NIET op hol en er branden ook geen lampjes op het daschboard.

      Weet een van jullie wat het kan wezen ?

       

      mgv driver80opc

       

       

       

       

      #18390448
      MGen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 September 2015

        Als ik het goed begrijp is het dus een elektrische hydraulische pomp. Als je pomp zonder olie heeft staan pompen, dan zal hij wel vastgeslagen zitten. Je kan voor de zekerheid even kijken of je pomp wel spanning krijgt, maar denk dat je een nieuwe pomp nodig heb.

        #18390453
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Dank je wel ga er mee aan de slag  mvg driver80opc :praying:

          #18390595
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Controleer ook even de accuspanning bij draaiende motor, als dit onder de 13 volt zit doet de stuurbekrachtiging ook niks.

            #18390658
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              hartelijk dank, ga er mee aan de slag mvg  driveropc80

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.