Stuur Astra g Ebay

Forumindex Forums Modellen Astra Stuur Astra g Ebay

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277627
    Markus12
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 March 2016

      Dag allemaal.

      Ik vraag me af of er iemand is die de stuurwielen voor de Astra G uit deze webshop in zijn of haar auto heeft, of wel eens heeft gezien. Ik ben aan het overwegen om er een te schaffen, maar niet voordat ik weet of het een goed product betreft. Het lijkt me een origineel opel stuur, maar ik weet het niet zeker: de opc sturen hebben geen afgevlakte onderkant. Wie kan mij meer vertellen?

      #18324430
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        astra g opc interieur.. zie link https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/cc/6b/06/cc6b062e3e66b7244464e6bc0175fb8b.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18324431
        Shane_Astra_g
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 December 2012

          Dat is geen originele stuur. De aansluitingen lijken gewoon overeen te komen met een orgineel stuur. Maar ik moet zeggen, ik vind dat stuurtje er wel strak uitzien! En voor 180euro vind ik het niet eens zo heel duur. Ik zet em gelijk op me lijstje :angel

          #18324432
          Markus12
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 March 2016

            @Shane_Astra_g wrote:

            Dat is geen originele stuur. De aansluitingen lijken gewoon overeen te komen met een orgineel stuur. Maar ik moet zeggen, ik vind dat stuurtje er wel strak uitzien! En voor 180euro vind ik het niet eens zo heel duur. Ik zet em gelijk op me lijstje :angel

            Ik dacht precies hetzelfde. De originele opel en irmscher sturen hebben geen afgevlakte onderkant. Maar de stuurwielen uit die webshop hebben dat wel. Verder lijken ze hetzelfde ‘hart’ te hebben als de originele opel sturen.

            Er staan veel goede reviews geschreven bij zijn webshop. Het enige negatieve punt is de (in sommige gevallen) lange wachttijd. Verder wordt de kwaliteit als uitstekend beoordeelt. Ik wil dit stuur best kopen wanneer deze maand de centen weer binnen komen, dan kan ik zelf ook kijken of het fatsoenlijke stuurwielen zijn.

            #18324433
            Peacefullll
              Lid sinds:
              30 July 2016

              Ga ik ook aanschaffen! Ziet er dik uit.

              #18324434
              Markus12
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 March 2016

                Op donderdag 25 augustus heb ik het stuur betaald en de verkoper op Ebay heeft me zojuist via een bericht laten weten dat mijn stuur op woensdag of donderdag verstuurd wordt. Wanneer ik hem binnen heb zal ik hier foto’s van plaatsen. Daarna zal ik ook mijn indrukken wat betreft comfort en kwaliteit hier achterlaten.

                #18324435
                FKsport
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 February 2010

                  Ook mooi een stuur versturen :)

                  #18324436
                  Markus12
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 March 2016

                    Versturen is beter dan ophalen. king:

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.