strips shoppen? wie kan me helpen

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop strips shoppen? wie kan me helpen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207529
    Wilma
      Lid sinds:
      5 September 2007

      In de vakantie hebben we 2 hele mooie foto’s gemaakt van onze Astra, maar ja, toen was de auto nog niet af ;)
      Een week na de vakantie zaten er meegespoten strips en side-skirts op en was de onderlip ook meegespoten…

      Nu zou ik heel graag die vakantiefoto’s zo gephotoshopt hebben dat ze weer actueel zijn;)

      Bij deze foto gaat het dan om de strips en de sideskirts en een klein stukje onderlip:

      En bij deze foto gaat het om de onderlip:

      Hier is de enige foto die ik zo snel kan vinden van hoe de astra er nu uitziet:

      Kan iemand dit photoshoppen (kan hetzelf echt niet)?? Of moeten er dan ook foto’s bijstaan die vanuit de zelfde hoek genomen zijn? (en zo ja, hoe maak ik die zonder dat mn vriend het door heeft ;))

      O ja, volgens mij wordt k nu erg lastig…Zou mooi zijn als dit kenteken er ook op kan:hmmz

      Liefs Wilma

      #17420092
      JohnC
        Lid sinds:
        22 October 2006

        die harderwijkers ook.
        auto ziet er mooi uit.:wors gr uit harderwijk

        #17420093
        .B4R7.
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 August 2007

          Hier kome ze:


          Ik heb wel alleen bij de 2e foto de nummerplaat ook gedaan, dat is bijna niet te doen bij de 1e foto en dat ziet dr zo nep uit dan:P

          :cool:

          #17420094
          Wilma
            Lid sinds:
            5 September 2007

            Super:D Vooral bij die tweede zie je eigenlijk niet eens dat hij bewerkt is, geweldig

            Nu kan ik verder gaan met mn kado voor Arjan (ssssssssssst;))

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.