stotteren tussen 2000 toeren en 2500 toeren.

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) stotteren tussen 2000 toeren en 2500 toeren.

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271343
    kadett4x4
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 July 2004

      Hey alle.
      mijn kadett met c20let , stottert tussen de 2000 en 2500 toeren als hij koud is.
      het is een soort inhouden, bokken of hoe je het noemt.
      ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken, iemand die een suggestie of vermoeden heeft wat het zou kunnen zijn.

      Groeten.

      #18280174
      Mr. Bone
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 September 2009

        Doet de mijne ook een enkele keer als die steenkoud is. Ik heb me er nooit verder in verdiept aangezien het zelden gebeurt, het eenmalig is en 2 straten verder weg is.

        Is het bij jou constant als die koud is? Je zou anders is een andere LMM kunnen proberen. Gaat je MM wel branden? En als het echt bokken is zou je nog ff je bougies kunnen checken.

        #18280175
        kadett4x4
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 July 2004

          stotteren is niet hinderlijk, en is maar even.
          mm lampje heb ik niet, moet nog steeds een keer de uitlees stekker erin maken.
          weet alleen niet welke kleuren ik moet hebben.

          groeten.

          #18280176
          anoniem
            Lid sinds:
            30 June 2004

            die van mij stotterde de laatste tijd heel iets al hij koud was, was eerst niet zo en als hij warm was, was liep tie goed
            tot hij op eens helemaal niet bleef lopen bij koud en slecht bij warm, bij de mijne was toen de luchtmassameter defect, ben er achter gekomen dat die niet voor het oprapen liggen en je kan ook niet die van een gewone 16 klepper gebruiken

            #18280177
            Mr. Bone
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 September 2009

              Bruin/blauw is MM lampje
              Bruin/wit en bruin/geel is uitlezen. Maar dit ook kan ook zonder stekker door bruin/geel aan massa te leggen.

              Maar waarom rij je zonder lampje? Het is 1 draad en je ziet gelijk wanneer de storing is. Helemaal met dit soort dingen, zodra je ziet dat die brandt heb je een foutcode waarmee je gerichter kan zoeken.

              LET LMM zijn idd lastig te vinden, en diegene die je vind koste vaak goud. Of die van een XE past weet ik niet, wat ik wel weet is dat de doorlaat een stuk kleiner is.

              KV temp sensor is misschien ook nog een optie om naar te kijken

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.