storings lampje wissen?

Forumindex Forums Modellen Astra storings lampje wissen?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224328
    papascal
      Lid sinds:
      5 August 2010

      Hallo allemaal.
      Ik ben nieuw hier, en kon zo 123 niet een zoek functie vinden vandaar dat ik de vraag zo stel.
      Ik heb een astra g uit 2001
      Heb er net een storing in gehad (bobine kapot) dure grapjes.
      Heb de computter uitlaten lezen bij de opel dealert en dat grapje koste me alleen al 23,95.
      Nu heb ik de storing op gelost, maar het lampje van de storing brand nog wel.
      Nu wil ik die wel graag van mn dashboard, zodat als zich er een nieuwe storing voordoet ik die ook op merk.

      Kan dat zonder er voor naar de dealert te gaan? computer resetten of een andere oplossing? of gaat het me weer 23,95 kosten?

      Dus zonder het hele verhaal hier boven, kan ik op 1 of andere manier een storing wissen?

      Alvast bedankt voor jullie reactie’s

      #17707895
      papascal
        Lid sinds:
        5 August 2010

        zoek functie onder tussen gevonden alleen nog geen duidelijk antwoord.

        #17707896
        Baas J.
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2008

          Nee, je kan zelf geen storing wissen.

          #17707897
          Basgsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            ga er gewoon heen met verhaal dat je had de auto bij hun had laten uitlezen en nu gerepareerd is of ze misschien even willen wissen.

            Gewoon van te voren vragen daar wat het kost, misschien zeggen ze van doen we zo… Waar kom je anders vandaan?

            Maar ff tussendoor, als je de accupool erafhaald en tijdje wacht worden dat soort dingen dan ook niet gewist? Weet niet zeker hoor maar heb dit een keer gelezen.

            #17707898
            Blue-Dragon
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 July 2006

              Ook als je de accupool een tijdje los hebt, zal het lampje blijven branden, want het blijft in de boardcomputer staan.

              Moet gereset worden met de tech2 .

              #17707899
              papascal
                Lid sinds:
                5 August 2010

                oke bedankt, dan zal ik eens terug gaan om te kijken of ze hem ff zo willen wissen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.